3 augustus 2025, 21:03:11

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Rianne

Leuk verslag Kirsten! De meeste scholen doen altijd zulke leuke dingen met Sinterklaas! :)

Mooie valkjes heb je zitten :)

marilyn

hoikes kirsten

prachtige foto's de sint heeft heeeeeeeeeel wat leuke cadeautjes achtergelaten geloof ik en je dochtertje heeft het druk gehad met alles uitpakken hihihihi maar dat doen kinderen graag hé  ;)

ook je valkjes zijn prachtig
en nu duimen maar voor coco hé we zijn razend nieuwsgierig naar haar kleintjes

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Kirsten,

Zoals beloofd ben ik nog even wezen kijken, maar echt reageren doe ik nu niet meer daar kom ik voor terug.

Weltrusten!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Kirsten en Jan,

Zo te zien hebben jullie en vooral Demi het overal erg naar haar zin gehad met Sinterklaas :D
Mooie foto's heb je allemaal gemaakt met dat blije smoeltje erop, heerlijk he :-*

Gelukkig gaat het met Coco wat beter, wel balen dat er nog iets zit, maar hopelijk geeft dat geen problemen.
Wel fijn dat ze haar draai gevonden heeft bij jullie.
Ik had ook niet anders verwacht ;)

En de eitjes staan op uitkomen, spannend hoor :D :D :D
Ben heel benieuwd!

Groetjes
Maris!!

PS Misschien een rare vraag, maar zou ik die uierzalf ook een beetje bij Dopey op haar kopje kunnen smeren zodat Ricky stopt met plukken ???
Ik hoor het graag van je, want ik word er een beetje hopeloos van :'(

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Monky

Hi Kirsten,
Ons wachten wordt rijkelijk beloond!!!

Wat een leuke foto's van zowel sinterklaas als je valkjes.
Ik heb ervan genoten.

Wat fijn dat het zo goed gaat met Coco.
En dan de eitjes die op springen staan...

Groetjes,
Monky

Rianne

Mooie startpagina hebben jullie trouwens gemaakt! :)

bobbie

Hoi Kirsten,

Ik heb genoten van de foto's en de verhalen.  :D Schitterend, en al die smoeltjes van de kinderen, om te  :-*.

Dit jaar hebben wij het niet gevierd. Onze kinderen hebben het dit jaar bij hun schoonouders gevierd.
Herman en ik hebben het feest gemist met elkaar, evenals de kinderen. Ze hebben al toegezegd het volgend jaar weer ouderwets met zijn allen te doen. Gelukkig  :-X.

Je vogels zien er ook super uit. Lieve Coco die haar draai heeft gevonden, eitjes van je huisvalkjes die bijna uitkomen.

Spannend hoor. Ik leef erg met je mee, want goed beschouwd had ik ook rond deze datum valkenoma kunnen zijn. Ik houd het dus in de gaten bij je.

Groetjes, Nel :)

Ankie

Hoi Kirsten

De foto's van HET FEEST doen me denken aan toen mijn meiden nog klein waren. Heerlijk die spanning !!! Bij hun op school werd er ook altijd een leuke vethaal bedacht en was zo'n dag 1 groot feest !!! Leuk hoor dat Demi zo onspannin is al Sint zomaar bij je thuis komt ! Hoefde ik niet aan te beginnen want met name Carine was vroeger bang voor alles wat verkleed was , zelfs voor een clown op een feestje, dan ging ze liever niet ! Dianne is weer heel anders en was daar weer niet bang voor ,maar weer wel voor vrachtwagens ,brommers en alles wat lawaai maakte !!!
Ik had ook bojna zo'n letter voor Kelly gekocht ,maar ja ,ze is nog steeds aan het lijnen !

Heerlijk dat het met Coco zo goed gaat en dat ze zich thuis voelt . Prachtige kuif heeft ze !
Je volierevalkjes zien er schitterend uit ,ik heb weer genoten !!!
Spannend hoor ,het wachten op het uitkomen van het eitje !!!!

Groet van Ankie

Caroline

Hoi Kirsten,

Iedereen heeft het inmiddels al gezegd maar ook ik heb genoten van de foto's.

En ik vind Demi meer bij kerstmis passen het is net een engeltje met haar prachtige krulletjes. Wat een lekker ding.

Ik vind jullie hond ook helemaal geweldig, heb een zwak voor Rottweilers.

De foto's van de valkjes een keer op een rij te zien, vond ik ook super.

Bedankt voor zoveel kijkgenot!!

Groetjes van Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

9 december 2005, 13:54:18 #1014 Last Edit: 9 december 2005, 18:52:51 by Kirsten
Bedankt voor jullie reacties :D

en Caroline,ze is ook mijn engeltje hoor,. hihi soms met een B ervoor ;)

In Valkcity gaat eigenlijk alles wel goed,. Ik hoor nog geen gepiep dus ik verwacht de eerste 2 dagen nog geen jongen.
Coco gaat ook nog steeds goed en onder haar vleugels lossen de korstje goed op.

Met mij even iets minder,.
Ben gisteren van boven naar beneden (geen tree overgeslagen dus) van de trap gevallen,.Ik voel me helemaal beurs :-\ overal doet het zeer, overal schaven en pijnlijke plekken. Gisteren voornamelijk op bed gelegen, maar vandaag is Jan werken en tja dan moet je wel,. IK wil ook niet zielig doen, en het gaat eigenlijk tot nu toe best goed.
Ik ga zo nog was huishoudelijke klusjes doen en als demi uit school is, nog even lekker op bed liggen.

Verder ging het met Demi naar school ook even niet super,.
Ze was wat verdrietig merkte ik en toen ik stiekum door het raampje van haar klas keek, veegde ze haar tranen weg :'(
Ik zag toen dat ze allemaal twee aan twee moesten gaan staan (waarschijnlijk buiten spelen?) en demi zag je om haar heen kijken, maar niemand kwam nog naar haar toe. Ze is natuurlijk ook nog net nieuw, maar sneu vond ik het wel,. er waren er die gelijk hand in hand naar de deur toe vlogen en zij keek alleen om haar heen... Toen kwam er een jongetje en die pakte haar hand,. ik kon hem wel zoenen! Ik ben weggegaan omdat ik niet wilde dat ze me zag. Het zal allemaal straks wel weer goed zijn, ze heeft het namelijk verder goed naar haar zin op school.

Morgen gaat ze weer naar haar vader,. klinkt stom maar ik mis haar best wel de afgelopen weken, met school erbij enzo. Het is nog even wennen allemaal. Ook was het de vorige keer bij haar vader niet helemaal goed gegaan en kreeg ik later hem en z'n vriendin later ook nog aan de telefoon met hetzelfde verhaal :-\. pff ik heb opzich een goed gesprek met haar gehad, maar ook duidelijk gemaakt dat ik vind dat hij haar wel veel voor z'n karretje spant. Z'n vriendin is een aardige meid en ik ben heel blij dat ze goed voor Demi zorgt en haar zo open heeft ontvangen, dat lijkt me ook niet makkelijk, maar ik breng Demi daarheen omdat haar vader daar woont en ik voor me gevoel er juist aan doe als ze hem leert kennen, zodat ze dit zelf als ze ouder is kan overnemen. Z'n vriendin hoort erbij, maar ik vind niet op de voorgrond, maar een stukje erachter,. maargoed ik hoop maar dat alles goed gaat dit weekend. Het is ook niet leuk voor hun als het niet goed gaat.
Jan moet ook werken en heeft dagdiensten het hele weekend,. Ik hoop maar dat er een kleine mop geboren wordt, want anders heb ik iets te weinig afleiding ben ik bang,.

Sorry het was weer even een lang verhaal :-\ Beetje een dipje, maar met een zak chips moet dat zo opgelost zijn,. haha  :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

9 december 2005, 14:24:48 #1015 Last Edit: 10 december 2005, 11:57:26 by Gerda
Hoi bont en blauwe Kirsten,

Beetje een winterdipje!!! En dan ook nog van de trap vallen. Het zit even niet mee.
En dan Demi steeds meer loslaten (eerst alleen naar haar vader, en nu nog de school erbij). Maar die gaat het heus wel redden hoor. Nu jij nog  :D
Ik vond het liefste zinnetje in je verhaal
Toen kwam er een jongetje en die pakte haar hand

Het komt wel goed met Demi. Ze krijgt van jou de belangrijkste dingen mee. EN die kan ze gebruiken bij haar vader en op school. Het is erg vervelend dat ze juist de eerste schooldagen ziek was, maar ze krijgt heus nog wel leuke vriendjes en vriendinnetjes.

Hoe is het met Shanka? Is ze een beetje opgeknapt??

Prachtige foto's weer. Ook je valkjes staan er weer prachtig op!!

Hopelijk ben je snel weer 'de oude'!!!
Als je arniflor in huis hebt, moet je je maar lekker ermee insmeren.

Liefs Gerda

~Natas~

Hai Kirsten,

Zo dan ook bij jou loop ik flink achter zeg.
Geweldig die sinterklaas foto's zeg..........en vooral de foto's van Demi met haar cadeautjes zijn erg leuk.
Zo te zien was zij ook wel wat zenuwachtig.........of leek dat maar gewoon zo.

Oh jeetje zeg van de trap gevallen.........das niet zo best.
Gelukkig heb je niks gebroken.......want 1 misstap kan al fataal zijn hoor.
Ach je bent wat beurs, voordat je een jongen bent ben je weer opgeknapt  ;D
Lekker warm badje nemen, daar knap je snel van op.

Arme Demi...............ze moet nog erg wennen zeker op de school.
Gelukkig pakte een lieve jongen haar handje beet om met haar te lopen.
Want als moeders zijnde moet dat toch ook wel pijn doen he, en vooral als je het ziet.

En duimen maar wanneer de jongen geboren worden.
Dan heb je weer wat afleiding ook.

Valkengroetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Rinske

Hoi Kirsten,
Jeetje zeg, van de trap af gevallen, pfoe aardig pijnlijk. Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik in een flat woon, was er vroeger namelijk ook erg goed om zo snel beneden te komen, heb er gelukkig niks aan overgehouden (hoewel.....hihi :P). Gelukkig heb je er naast een paar blauwe plekken en schrammen niks ernstigs aan overgehouden.

Ik beleefde het helemaal mee zeg, hoe je Demi dan ziet staan in haar eentje, je moest jezelf volgens mij aardig bedwingen om niet naar dr toe te rennen. Gelukkig was er dat jongetje die naar haar toe kwam. Binnenkort stromen vast de vriendjes en vriendinnetjes binnen om met dr te spelen.  ;) :D
Wat een leuke foto's zeg van Demi en haar sinterklaasfeest, je ziet dr helemaal genieten!! :D

Mooie foto's ook van je valkjes!!

Liefs,
Rinske

Caroline

Hoi Kirsten,

Wat een geluk dat je val goed is afgelopen zeg. Nu alleen nog even genezen van de schrammen en de blauwe plekken.

En weer baalweekend!! Als je Demi mist pak je gewoon lekker de Sinterklaasfoto's erbij, die mooie tijd kunnen ze je meer afnemen.

En als je haar dan nog mist kom je gewoon even naar het forum, misschien dat je daar dan een beetje afleiding kunt vinden.

En ik ken dat gevoel, je dochtertje zo te moeten achter laten met traantjes, en zij is na een paarminuten alweer lekker aan het spelen en mama loopt de hele morgen met een rotgevoel.

Heel veel beterschap en sterkte om weer een baalwekend door te komen.

Liefs Caroline  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Iedereen,

Ik kwam even op het forum om te kijken of Cobie al iets gepost had,. dus dacht dan kan ik ook wel even iets in m'n eigen dagboek zetten.

Gisteren had ik echt even een baaldag, bont en blauw en demi in tranen,. maar toen ze uit school kwam liep ze met een meisje hand in hand,. zo happy allebei, dus jullie begrijpen dat ik ook happy was. Ik vind dat ze ineens zo groot moeten zijn en ze eigenlijk nog gewoon klein zijn.

We gaan nu even lekker een beschuitje eten en dan op pad,. Ik voel me alweer wat beter en hoop dat het bij haar vader ook beter gaat dan vorige keer,. Ik begrijp haar ook wel,. sinterklaas,. verjaardag(twee keer gevierd) nieuwe school,. ze doet gewoon zoveel indrukken op, dat rust ook erg belangrijk is.
Bedankt voor jullie berichtjes,. ik ben altijd erg blij als ik hier even m'n gevoel kwijt kan, ook al weet ik het niet altijd goed te verwoorden.

oja en mijn afleiding heb ik gevonden!,. ik heb een piep ei!,.
oh das toch zo mooi,. jammer dat ik dat niet kan filmen of vastleggen(denk ik), maar het is gewoon erg mooi,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------