3 augustus 2025, 06:30:42

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Iedereen,.

Nou ik ga zo m'n kleine meid weer halen. Jan is net gaan werken en heeft ervoor het isoleren in de schuur bijna helemaal af gekregen. Vooral voor de pruimkoppen vind ik het belangrijk mbt de vorst.

Demi heeft vanmiddag dus haar eerste 'wenmiddag' op de kleuterschool gehad,. Ik geloof dat ik het enger vond dan zij,. haha tja het is weer een stapje verder en ik vind het voor m'n gevoel gewoon allemaal zo snel gaan. M'n kleine meid gewoon alweer bijna 4. Ik ben met prinsessenideeën alles voor haar verjaardag (19 november) al aan het klaarmaken. De uitnodigingen voor familie en vrienden kunnen op de bus en ook ballonnen en slingers heb ik al in huis,. Nu alleen nog een taart uitzoeken :P

Ik laat strakkies nog wel even weten hoe alles gegaan is,. ga over 5 minuten op pad :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Graag gedaan hoor.  ;)

Demi alweer naar school geweest voor de eerste keer, waren er geen tranen, bij jou  :'( of Demi  :'( ?? Sanne moest de eerste week best wel huilen, die kon gelijk met 4 jr. in een nieuw klasje met instromers beginnen, wel heb ik haar halve dagen gedaan tot aan de vakantie, was 6 weken en na de vakantie is ze hele dagen begonnen. Wat een rare tijden hebben jullie trouwens dat je al zo vroeg weg moet om haar te gaan halen, of is het heel ver weg?? Sanne gaat 's ochtends van 8.45 - 12.00 uur en 's middags van 13.15 - 15.30 uur.

Nou tot straks, ben benieuwd hoe het is gegaan.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi hoi,

Nou ik vond het erg vreemd allemaal, maar Demi heeft het helemaal naar haar zin. Ze gaat a.s vrijdagmorgen weer wennen en dan volgende week ook nog twee keer en dan gewoon zoals het moet. Het gaat echt allemaal veelste snel :-\
De schooltijden zijn van 8.30 tot 11.30 en van 13.00 tot 15.00. In de eerste groep zijn ze op woensdag nog vrij.

De school is bij mij aan het einde van de straat zeg maar, :D
Ik woon hier nu driekwart jaar en daarvoor heb ik in Berkel en Rodenrijs gewoon. Ze zat daar op een peuterschooltje en wilde ik toen ik naar mijn vriend verhuisde niet veranderen. Ik heb er dus inmiddels driekwartjaar heen en weer rijden op zitten met alle files er nog bij. Dat haar school nu zo dichtbij zit ben ik wel heel erg blij mee,. haha

Ze heeft ook nog een slinger met blaadjes gemaakt,. die zal ik zo even op de foto zetten,.

Groetjes
Kirsten

~Natas~

Hoi,

Oh wat spannend zeg.
Zo zie je maar, kleine kinderen worden groot en voor je het weet gaan ze alweer naar school.
Zal voor jou ook erg vreemd zijn nu Demi haar wenmiddag heeft.
Nu maar hopen dat ze het leuk vind en weer heeeeeeel graag terug wilt  ;D
slinger met blaadjes gemaakt?
ben wel benieuwd dan

Groetjes,

Natas

Caroline

Fijn dat het zo goed gaat, maar wat een rare tijden en woensdag vrij?? Vreemd hoor.

:-* Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra op het werk

Wat een lief verhaal van een bezorgde mama... Demi al weer naar school joh, ze wordt echt groot! Kan me voorstellen dat jij er meer mee zit dan zij!  ;) ;D 't is toch een hele stap vooruit weer!

Als ze net als jij is, is ze lekker makkelijk in de omgang en zal ze het niet zo moeilijk hebben met het maken van contacten!

Je hebt weer prachtige foto's geplaatst van je beestenboel!

Groetjes,
Peet

es

Hoi Kirsten,
WAUW die kuif van Bo geweldig mooi :-*
en inderdaad leuke foto's van je beestenboel.

Bij ons zijn tot groep 4 ook de vrijdag vrij.
en gaan ze van 8.30-1200 /13.15-15.15 naar school.
Maar geweldig dat ze het zo naar haar zin heb gehad, vaak maken de moeders zich drukker als de kinderen.
Ik weet nog wel dat ik echt met een traan achter het foto-toestel stond. ;D ik vond het vreselijk en zeker bij nr2 was ik hellemaal alleen thuis. :P
Maar daar wen je zo aan hoor, het is soms wel heerlijk(rustig)  ;) even tijd voor jezelf.

Caroline

Bij ons is Sanne inderdaad ook regelmatig vrij op vrijdag.

Groetjesvan Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~Natas~

Hier wat foto's van de meiden van K3:

Groetjes,

Natas

gonnie

Hoi
Kirsten
ik vind je hantekening hèèl mooi , dat was ik je vergeten te zeggen , en wat een kuif zeg ,
Fijn dat Demi wendagen heeft , en dat ze het leuk vind , want als je je kind huilend achter moet laten is vreselijk moeilijk voor de ouders.
Groetjes Gonnie

Kirsten

Hoi Gonnie,

De jouwe vind ik prachtig :D, de mijne heb ik niet veranderd hoor, maar dank je wel :-*

Ik hou mijn handtekening ook zo omdat Maffie er op staat. Zij is zoals je weet een aantal maanden geleden overleden en ik wil de banner van valkcity zo houden, omdat we hem verzonnen hebben toen ze er nog was,. Zo blijft dat stukje toch onveranderd en is ze er altijd als een 'oppervalk' die over valkcity waakt.

Groetjes
Kirsten

Ps de foto van de bladeren van Demi houden jullie nog even tegoed ::),. Hij staat op m'n camera maar moet hem nog even op de pc zetten :D

Kirsten

Oja en Natas,bedankt voor de leuke plaatsjes. :-*
Ik laat ze morgen gelijk even aan demi zien :D

Groetjes
Kirsten

Caroline

En ik aan Sanne, dus ook van mij bedankt Natas.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Kirsten,

Fijn dat het lekker gaat met Demi die wendagen.
Kun jij ook met een gerust hart naar huis.
Ik ben zelf een gediplomeerd leidster op kinderdagverblijven en vond het altijd zo sneu als de kinderen gingen huilen als de ouders weggingen.
Want de ouders hadden dan de hele dag een rotgevoel terwijl het vaak na een paar min over was. Een telefoontje deed dan wonderen.

Maar je heb dus ook alweer de kriebels om weer aan een nestje te beginnen. Buiten moet je natuurlijk weer wachten tot het voorjaar maar binnen kun je lekker doorgaan ;)
Ik had het altijd met de nests puppen.
Je valt in zo'n gat als ze weg zijn.

En K3 vind ik dus ook echt toppie.
Die 2 meiden hier zijn er gek van (dochter van Mike en mijn nichtje). Ik ben er vorig jaar met ze geweest, hele familie mee ;D :P. Die meiden doen het hartstikke leuk en ik zing ook alles mee. Kan me niks schelen  ;D 8)

En mooi bedacht trouwens dat Maffie zo over ze waakt als een opppervalk.
Zeker zo laten! ;)

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Hoi Mariska,

Wat leuk dat jij ook lekker met K3 meedoet,. ik ken ook veel liedjes meezingen,. hihi komt door al die dvdtjes die hier gedraaid en gekeken worden,. hahah maar vind het wel erg leuk om haar zo te zien genieten.
en ja Maris het kriebelt inderdaad,. Ik denk dat ie na demi's verjaardag gelijk hangt,. haha ze zijn in goede conditie en hebben de rui zover ik kan beoordelen goed doorstaan.

Caroline, die woensdag vrij is overigens alleen in het eerste jaar,. Doen ze denk ik voor de moeders ;)
Morgenochtend gaat ze een ochtend wennen, dat is drie uurtjes,. ik heb er nog steeds een raar gevoel bij in m'n buik,. ze wordt zo snel groot nu en ontwikkeld zich ook zo snel.
Maargoed,. bakkie koffie nemen als ze op school zit en voordat ik het weet ga ik het misschien ook nog weleens lekker vinden,. hahah alleen nu nog niet,. :P

Groetjes
Kirsten