3 augustus 2025, 21:02:45

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Rianne

Had ik die foto nu maar eerder gezien ;)
Weer een beetje bijgekomen van gisteren? ;D

Kirsten

hahaha,. nou ik heb je zo ook gevonden toch? Vond het erg leuk om je een keer in het echt te zien :D
Ja ik geloof dat ik wel redelijk bijgekomen ben,. probeer nu nog wat dingen te noteren die me nu nog bij staan,. hahaha zoveel info! maar een top dag!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Ha Kirsten,

Leuk om je (weer eens) ontmoet te hebben! Jammer dat ik je maar heel even gesproken heb! Ik herkende je zelfs zonder foto nog wel van vorige keer (gelukkig, want zo goed ben ik niet met namen en gezichten...). Het was een ontzettend gezellige en leerzame dag zo!

Hoe is het verder met je? Weer helemaal opgeknapt?! En met Jan? Jammer dat hij nog zo lang moet wachten voordat hij zijn examen kan doen!

Groetjes,
Peet

Rinske

Hoi Kirsten,

Jeetje zeg ik ben dr effies niet, heb je toch ineens weer een hoop meegemaakt zeg. Mooi he die foto's van K3, kan me voorstellen dat Demi het helemaal geweldig vond, ik zou er denk ik net zo van kunnen genieten als je zo'n kleine meid uit dr dakje ziet gaan.
Gelukkig gaat het allemaa weer wat beter bij jullie thuis, vervelend he zo'n heftige griepaanval, of was het iets anders??

Wat een leuke foto trouwens van jou en Demi!!!

Liefs,
Rinske

bobbie

Hoi Kirsten,
Hoe is ie? Beetje uitgerust van gisteren of had je geen last van naweeën van de griep? Ik vond het leuk je weer te zien.

Groetjes, Nel :)

Mariska

Hoi Kirsten,

Nou ik heb je dagboekje een beetje doorgepluist.
De eerste 10 bladzijden en de laaste 10 en dan ben ik aardig bij.
Leuk die foto van jou en Demi.
Toevallig vroeg ik me op foto's van gisteren al af wie diegene was. Nu weet ik het dus ;D ;)
Ik zou al veel eerder bij je komen, maar je zal wel begrijpen hoop ik dat dat even niet gelukt is met alle poblemen hier.
Ik vind dat je prachtige valkjes heb, vooral Bo en de "gewonde" van vorige maand. O nee, september was dat!
Die kuif van Bo is geweldig gewoon :o !!!
Fantastisch ook dat alle 12 jongen door hun ouders goed zijn grootgebracht. Dat bied weer hoop voor de toekomst.
Ben ook heel benieuwd hoe dat gaat straks met je pruimkoppen. Ben heel benieuwd!! Ik vind ze enig.

Nou ik blijf je volgen en ga nu even op je site neuzen ;D

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Kirsten

Ik las net dat je last van de griep
hebt gehad...samen met de rest van je gezin. Is iedereen nu weer een beetje opgeknapt? Zonde dat Jan hierdoor zijn examen heeft moeten missen. Griep komt nooit goed uit ,maar soms komt het gewoon heel slecht uit !!! Vervelend hoor !!!
Hoe is het nu met Nemo ?
Zo te lezen overal was het errug gezellig gisteren. De
volgende keer hoop ik e toch echt ook bij te zijn!

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Kirsten,

Je heb een prachtige site.
Heel mooi gedaan ;).
Mag je trots op zijn meid!
Maar wat erg van Maffie.
In de eertse 10 bladzijden las ik zoveel over hem en nu blijkt hij er niet meer te zijn.
Toch altijd naar als je zoiets leest.
De voliere ziet er ook prachtig uit, heeft Jan mooi gemaakt.
Heerlijk zo'n handig mannetje, heb ik ook ;D ;)
Als hij niet van het jaar een vijver had aangelegd waren wij nu ook bezig met een voliere.
Ik vind dat alleen de vakantie's zo'n probleem.
Ik snap niet hoe iedereen dat doet ???

Nou kom gauw weer buurten!!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

es

Citaat  Re: 'Valkcity'
« Antwoord #781 Gepost op: Vandaag om 18:50:42 »
  Die kuif van Bo is geweldig gewoon  !!

Hai Kirsten,
hihi ja toch zo vader zo zoon. :-*
Ik zal duimen voor je pruimkoppen, gaat het goed met ze?, ik vind ze echt super mooi.

Mariska

Hoi Esther,

Daar zeg je wat.
De kuif van Tigo vond ik ook geweldig mooi.
2 kleuren of niet??

Groetjes
Mariska

~Natas~

Hoi Kirsten,

Leuk dat ik je gister heb gezien en kennis met je gemaakt te hebben.
Ook al hebben we niet zoveel met elkaar gepraat ik vond het toch leuk om je gezien te hebben.

Groetjes,

Natas

Kirsten

Hoi Hoi,

Wat een leuke en lieve berichten weer hier,. erg leuk om te lezen :D

Nou hier is de griep gelukkig weer verdwenen, overal om me heen hoor ik mensen erover. Ik geloof dus dat ie aardig om zich heen grijpt helaas.

Tja en de kuif van Bo,. nou hier komt ie nog een keer :D

Inderdaad de papa van 'Tigo' van Esther,. Ook zijn moeder heeft een aardige kuif, dus de jongen kunnen haast niet missen, maar prachtig vind ik het.

Ook heb ik pas nog een paar foto's in de voliere gemaakt,.

Dit is 'Crush'

Dit is 'Dory'

Hier hebben we de moeder van Tigo, Luna

En tot slot onze 'Nemo', haar wondje die ze in de voliere opliep gaat goed. Er zit nu een mooi korstje op en ze heeft er verder geen last van gelukkig

Tot slot nog even een foto van onze hond, die altijd nieuwsgierig komt kijken wat ik in de schuur aan het doen ben. De valkjes zijn geen van alle bang voor hem en andersom vind hij het ook allemaal prima.

Groetjes weer vanuit valkcity :D
De foto's van de meeting heb ik in dat topic geplaats Ik geniet op dit moment nog helemaal na van deze topdag! :D

Rianne

Bo is echt een pracht valkje! Daar mag je terecht trots op zijn! :)

Caroline

Lieve Kirsten en Jan,

Ik wilde jullie nog wel even persoonlijk bedanken voor alle lieve woorden en steun de laatste dagen. Echt geweldig, ik had je graag willen ontmoeten, we zitten volgens mij best wel op één lijn.  :) Maar ben nu achteraf heel erg blij dat ik niet naar Avifauna ben geweest, daar moet je toch niet aan denken, als ik Binky ´s avonds dood op de bodem van de kooi had gevonden. Brrrh.  :'( :'(

Ik ben verliefd op Bo!! En je hond (Jan's hond geloof ik hè, nou jullie hond dan)vind ik ook een prachtkop hebben, ik val op Rotweilers.  :D

Nogmaals bedankt, ook namens:

Binky, himself!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Caroline bedankt voor de hele mooie foto in mijn dagboek.
Binky zullen we nooit vergeten.

Groetjes
Kirsten