7 augustus 2025, 08:05:49

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Ik wil ook een witmaskerman  split lutino.
Maar dan krijg ik ruzie thuis :-\ :P
En een pimmetje vind ik ook zo mooi!!!
Ach ja ik heb Brutus nu al ;)
En bij tijd en wijlen is het al een behoorlijke herrie hier dus vooruit, maar dat wil niet zeggen dat ik er van ga kwijlen:zó lief!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

gonnie

Hoi kirsten
Wauw wat ontzettend lllllieffff , vooral die foto waar het jong gevoerd wordt dat is een te gekke foto , heel veel sucses met je jonkies , en geniet er van , maar dat doe je ook lees ik.
Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Kirsten
Bij het zien van die kleintjes begint het al te kriebelen.
Maar ik moet nog wachten tot april.
Veel succes met je jonkie's.
Groetjes Riny :D

Kirsten

Hoi hoi,

Nog even twee foto's :D

Jammer dat het licht niet meewerkt, morgen even kijken hoe het gaat,. wil ze ook niet storen als het niet nodig is,. Nu doe ik het nog vanwege het voorval gisteren en vandaag, ik wil het goed in de gaten houden en aangezien de ouders ook aardig tam zijn, vinden ze het geen probleem en zien hun kans dan gelijk schoon om samen wat te gaan eten ;)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Jantjie

*zwijmel*..... ;)
Toch lief dat je speciaal voor ons foto's plaats zodat wij ook mee kunnen genieten. :D

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

angelina

Hoi Kirsten,

Gefeliciteerd met de ukkies.
Gelukkig is er weer rust in de tent want al die ophef is niet goed natuurlijk.
Ik smelt alweer helemaal als ik die foto's zie.
Ik laat ze maar niet aan mijn dochtertje zien anders wil ze gelijk nog een birdie erbij.
moeders ook wel hoor maar nu nog ff niet.

Greetz, angelique

Love birdies

hippysuus

Ooh wat een heerlijke lieve kleine fluffy's Kirsten....wat zou ik graag even in jouw schoenen staan en ze vasthouden (als ik dat al durf :D) wat zijn ze toch klein he? Gut..ik smelt helemaal  :D :-*

Caroline

Hoi Kirsten,

Wat fijn dat de rust nu is weder gekeerd, ik duim dat het zo blijft gaan.

De foto's waren genieten, ik moet het dan ook met foto's doen, ik heb nog nooit een valkendonsje live gezien. Wel kanariedonsjes, die zijn nog kleiner, die heb ik een paar jaar gekweekt.  ;)

Liefs Caroline  :)

PS. was alles goed gegaan met Demi vandaag op school??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Gefeliciteerd met je piepkuikentjes Kirsten ! Geniet er maar lekker van !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

Hoi Iedereen,

Vanmorgen werd ik door de derde kleine gele dons verwelkomt. Nu nog één eitje, ik ga straks even luisteren of het al piept.
Er is nog steeds rust in de tent en paps en mams zijn enkel met de jongen en elkaar bezig. Gelukkig

Caroline, Jeetje kanariejongen zijn nog een heel stukje kleiner gok ik,. en ringde je die ook? Je bent trouwens altijd welkom hoor, maar je woont volgens mij niet om de hoek.
Met Demi is alles goed gegaan op school. Ik moest gisteren voor het laatst met haar naar het consultatiebureau,. ze kreeg nog twee prikjes, in elke spierbal ééntje :( Het hoort erbij, maar nu ze er zo bewust van is, vond ik het wel verdrietig voor haar. Ze was zo groot en heeft bijna niet gehuild. Erg trots ben ik op m'n kleine meid :-*

Hoi Angelique, haha ja het werkt verslavend, dus kijk maar uit ;)

Marilyn, gonnie, caroline(2x ;)), Riny, Karin, Monique en Suus, gezellig dat jullie ook even op kraamvistie kwamen,. het zijn inderdaad zulke prachtige kleine donsjes,. allemaal wondertjes :D
Genieten gaat dan eigenlijk vanzelf.

Groetjes
Kirsten

Petra en Cheeky

Wat een lieve kleine donsjes op de sfeerfoto's! Prachtig en zo ontroerend! Ik ben blij dat je problemen zijn opgelost en dat alles nu goed lijkt te gaan! 1 van de donsjes lijkt een beetje op de Lycee's die ik van de week heb gekocht  ;) .... misschien een idee voor een naam?

Fijn dat Demi nou het prikken gehad heeft...is nooit leuk! Maar de donsjes zullen haar zeker ook lekker afleiden! Ik wil ook wel graag op kraamvisite komen!  ;) ;D

Liefs,
Peet

Caroline

Goeiemorgen,

Ach, weer een donsje. Gefeliciteerd!! En wat fijn dat het nog steeds allemaal goed gaat.  :D

Kanariejongen zijn echt megaklein ja, niet veel groter dan het topje van mijn pink. En ringen deed ik ze ook, vooral de eerste paar keer ging dit heel erg moeizaam, ik had zo'n zweethanden dat het inimini pootje en ringetje wegdreven tussen mijn vingers uit.  :P :-\

Even gezellig op kraamvisite komen, zal inderdaad niet meevallen, als ik kijk in welke regio Jan brandweer is. Ik moet vanaf Den Bosch nog zeker een half uurtje naar huis rijden, dus dan weet je wel zo'n beetje hoe ver het nog is naar jullie.

Daarom kom ik hier lekker genieten van de foto's.  ;)

En wat een stoere meid die Demi, ik had dat bij Sanne ook, die had al gezien dat Jaspertje elke keer ging huilen bij het prikjes geven, dus ik verteld dat het geen pijn deed maar dat Jasper alleen maar schrok. Dus zij eerst het ene armpje en niet huilen maar met trillend stemmetje dat het wel pijn deed en bij de volgende beloofde de arts dat ze het heel zachtjes zou doen, wat natuurlijk helemaal niet kon maar Sanne bod wel meteen weer haar armpje aan. We zijn daarna naar de InterToys geweest waar ze een kadootje mocht uitzoeken want er waren geen tranen, dan ben je zo trots op die kleine.
Maar dat gevoel zul jij gisteren ook wel hebben gevoeld. :D

Groetjes van Caroline  :)

PS. Ik ben benieuwd wat voor kleur het laatste donsje heeft.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes kirsten

hé wat leuk zeg dat het 3de donsje ondertussen ook al is geboren jij zult ook wel af en toe aan de broedbak staan om te kijken zeker  ;) oooooooooooooooohhhhhhhhhhhh zo lief en klein ik ben jaloers op jou denk ik (slik) maar ik ben blij dat ik van jou foto's kan meegenieten bedankt hé. in elk geval proficiat en ik ben al nieuwsgierig welke kleur dit donsje heeft en naar de geboorte van het 4de donsje  :P ik ben niet te doen hé hihihihihi ik heb ook een zwak voor al wat nieuw leven is.

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi hoi,

Nog even een foto van de drie kleintjes

Ze hebben allemaal volle kropjes en het gaat verder goed met ze. Het vierde eitje piept al behoorlijk, dus ik verwacht toch wel dat deze ook vandaag uitkomt. Ik ben ook erg benieuwd wat voor kleur deze kleine heeft,

Groetjes
Kirsten

bobbie

Oooooooooo, Kirsten wat een schattige foto's.

:D :D :D

groetjes, Nel