19 juli 2025, 20:58:55

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Vanochtend kreeg ik een mail van iemand best een eind weg, die interesse had. Nog geen antwoord.
Vanavond op een advertentie van 2 mensen die beiden een valkje zoeken gereageerd. Net antwoord gehad dat ze de valkjes willen. Ik hoop echt dat het dit maal menens is. Dan kunnen Spikey en Chico eindelijk naar vaste tehuisjes! :)
Ook zal ik dan blij zijn ALLE vogels uit de woonkamer te hebben en daarmee ook minder stof.
Hoewel het afscheid waarschijnlijk zal tegenvallen.Ik had Spikey in eerste instantie zelf willen houden, maar dat gaat niet. Ik heb Luna al. ;)
Ik laat mijn advertenties nog staan tot ze definitief weggaan. Je weet maar nooit.  :-X

Rianne

Ik zal voor je duimen Valerie! :D

Valerie

Riny

Hoy Valerie
In America wordt ook voor je geduimd.
Ik hoop echt dat het dit maal lukt.
veel succes
Groetjes Riny :D

Caroline

En Valerie, heb je al iets gehoord??

Ook ik duim voor je hoor.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Hoi!

Ik ben héél erg benieuwd of je valkjes naar een nieuw huisje gaan! Wel heel leuk dat ze samen zouden weg kunnen  :)

Groetjes
Romy

Valerie

Dankjulliewel voor het duimen!!!
:D

Ik heb telefonisch contact gehad. Spikey & Chico worden zondag opgehaald.
Dus hopenlijk gaat alles goed. Ik heb mijn advertenties op gereserveerd gezet. Je weet maar nooit.  :-X

carco

Wat fijn voor je dat het eindelijk gelukt lijkt te zijn!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Valerie

Riny

Hoy Valerie
Fijn dat het gelukt is.
Ik ben blij voor je.

Romy

Hoi!

Ik hoop heel erg dat ook deze mensen niet afhaken. Maar na telefonisch contact zou ik het toch wel héél erg vinden, dus ik denk positief!

Groetjes
Romy

Valerie

:-X
Werd ik net gebeld. Hun vervoermiddel is stuk. Of ik ze wil brengen. Op zich geen probleem. Ben vandaag toch thuis.
Maar wat zouden jullie reken voor benzine? Heb net opgezocht, het totaal km is 93,44.
Neem je dan met 5 € genoegen?? (dat was me trouwens geboden).  :-X :-X

Agnes

Hoi Valerie,

Je moet niet alleen je benzine rekenen, maar ook je tijd die je er voor kwijt bent.

En even berekenen hoeveel je auto verbruikt.
Die van ons rijdt ongeveer 1 op 18.
Gemiddeld rijdt iemand denk ik 1 op 15. Dat zou betekenen dat je ongeveer 6,5 liter verbruikt.

Dan is 5 euro wel weinig hoor, want volgens mij is benzine rond de 1,20 euro. (wij rijden diesel).

Ik zou eerder uitgaan van en bedrag van 10 euro.

Succes!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Dankje, Agnes!
Daar zat ik ook eerder aan te denken. Ze zaten wat krap bij kas. Nou, dan zeg ik gewoon dat het 5 € per Valkje (persoon) is, dus 10 in totaal.
Ik had al gezegd als ze beide namen, dat er dan 10 af ging. Dan kan er wel 10 bij voor de benzine. Want mijn auto rijdt +- (als ik kan doorrijden en snelweg) 6/100. 1 l benzine is 1,27.
Vind ik 10 € ook niet veel.
Nu ik erover nadenk, bedoelde ze wss 5 per persoon.
Ik zie het wel.
Ik had vanochtend weer een mail van iemand met interesse. Die wilde eerst de bonte en vroeg nu of de andere er nog was.
Tja, ze gaan alletwee straks weg.
Ik zal maar blij zijn dat ik een huisje gevonden heb.
Het zijn 2 overbuurtjes, dus de valkjes zitten niet ver van elkaar.
Mocht het niet gaan (dat ze niet alleen kunnen zitten), kunnen ze ze nog altijd samen zetten.
Eerst vind je geen tehuisje en dan reageren ze allemaal tegelijk. sja, dan is het een kwestie van wie eerst is...

Riny

Hoy Valerie
Wat ik nu ga zeggen is hoe ik het zou bekijken als het mijn valkjes waren.
Eerst zou ik kijken naar de prijs die je er voor hebt gevraagd, als die aan de hoge kant is zou ik ze wegbrengen voor €7,50.
Is je prijs laag voor die mutatie dan zou ik er €10 voor vragen.
Als die mensen zeggen we hoeven ze niet ben je ook weer terug bij af.
Succes met het nemen van een beslissing.