21 juli 2025, 13:39:41

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Zal ik lekker lief kijken en vragen om de voliere open te maken, zodat ik er vanuit de tuin van kan genieten?

Riny

Hoy Valerie
Als je veel last van algen hebt kun je ook met een stok waar je draaiende bewegingen mee maakt ,de algen eruit halen.
Lekker he ,de verhuis achter de rug.
We hebben je wel gemist hoor.
Groetjes Riny :D

Valerie

Dat was ik al van plan met een stok. Want het is wel vies aanpakken zo en met die waterbeestjes(wat het ook zijn).  ;D

Ankie

He Val

Leuk om weer even wat van je te lezen !
Lekker dat de verhuizing achter de rug is en nu alle dingen in de dozen nog een plekje geven ! Dat is ook altijd nog een hele klus ,maar je zit er in ieder geval !
Als ik in mijn minivijvertje bezig ben ...waar ik alleen wat kikkerdril in doe ,doe ik altijd rubberhandschoenen aan ,dan voel je niks ;D.
Fijn dat het met je valkjes goed gaat en ik snap heel goed dat je ze mist ,maar alles op z'n tijd en dat komt ook echt wel weer !!
Ik vindt het heerlijk voor je dat je het naar je zin hebt op je werk en ik hoop dat je er ooit in vaste dienst kan komen !!

Groetjes van Ankie

Caroline

Hoi Val,

Fijn dat alles over is gehuist behalve je beestjes.

En uiteraard gefeliciteerd met je contract.  :D

Als je het te koud hebt in huis dan zet je toch de verwarming ietsje hoger, 18 graden is ook niet echt warm. Brrrh.
Zeker in de winter.  ;)

Ook ik ben heel erg benieuwd naar foto's van jullie nieuwe stulpje.

Tot gauw!! Caroline  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Citaat van: Valerie op 25 april 2006, 16:35:41

Even heel wat anders... had ik al verteld dat ik een kontraktverlenging voor 6 maand gekregen heb op m'n werk in Deventer? Ik mag er nog t/m september blijven. Ik hoop zo dat dat een keer vast wordt ipv waarneming. Het is daar echt heel fijn. :)
Valerie

Hoy Valerie
Sorry dat ik daar gisteren helemaal over heen gelezen heb.
Ik hoop echt voor je dat je er kan blijven.
Groetjes Riny :D

Agnes

Hoi Valerie,

Leuk dat je er weer bent.
Nog gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, en met je contractverlening!

Nog even en je vogeltjes zijn weer waar ze horen: bij jou thuis! ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Ik heb mooie foto's van Peppie en de anderen!!! :)
Maar jullie moeten nog even wachten,want ik moet ze nog verkleinen. Peppie die zich laat kroelen... ;D

Valerie

gonnie

Hoi valerie
Wat fijn dat je nu bijna helemaal gesetteld bent, en dat je nog een half jaartje mag blijven op je nieuwe werk , ook fijn , je doet in iedere geval allemaal ervaring op zo , maar hopelijk krijg je een vaste aanstelling, en je valkjes komen ook wel weer zoals gezegd allen op zijn tijd , veel sucses met alles .
groetjes gonnie

Rianne

Leuke foto's, en wel grappig, die rode trui in combinatie met dat rode wangetje van Peppie! :D

Valerie

Hoi,

Het is weer een hele tijd geleden, dus maar ff een korte update.
Ik ben verschrikkelijk druk met vanalles en het enige wat ik hier het vaakst doe is het dagboek van Cobie en Daan volgen bij Diversen.  :-X

De vogels zijn nog steeds bij Han z'n ouders. Volgende week woensdag gaan ze tot de maandag erop weg, dus nu wil ik in sneltempo zorgen dat de vogels hiernaartoe kunnen, zodat ik niet daags heen en weer moet rijden na mijn werk.
Dus dat wordt plaats maken in de garage. Dan moet OF een opening naar buiten gemaakt zijn of tijdelijk licht aanlaten in de garage.

Ook zal er een volière komen aan de garage.
Moet ik daar een vergunning voor aanvragen of mag dat zo?

Groetjes,

Valerie

Rianne

Hoi Valerie,

dat zou je even bij de gemeente moeten navragen. Bij de ene moet het wel, bij de ander niet. Ik heb er hier trouwens niet naar geinformeerd, omdat ik geen fundering heb gestort voor mijne, en als het moet is hij zo weg omdat ie uit panelen bestaat. :)
Ik hoop dat het op tijd lukt om alles gereed te maken voor je valkjes. Na je werk nog eens om moeten rijden is nog wel het laatste waar je zin in hebt als je moe bent. :-\

Ankie

Hoi Valerie

Ik hoop dat het je lukt om alles op tijd af te krijgen !

Groet van Ankie

Valerie

Even gebeld met de gemeente. Bouwvergunning is niet nodig als het onder de 30 m² blijft en als ik geen valkjes ga kweken om te verkopen.Dat is dus al geen probleem.
Ik moet morgen nog de mileudiens bellen om na te vragen og ik toestemming moet hebben i.v.m. overlast e.d. Maar die zijn vandaag gesloten.
Hopenlijk weet ik morgen meer. Maar ik verwacht geen problemen. ;)