20 juli 2025, 00:03:49

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Mariska

Hoi Val,

Zo dat is nog eens leuk shoppen voor die prijs :o :D
Kan ik ook weleens naar toe rijden als ik toch naar Arnhem moet :D ;)
Die 2 nieuwe van mij zaten ook in een glazen voliere, ze zijn er tig keer tegenaan gevlogen voor die griet ze had :'(

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Speciaal voor Monique:

Maris: Het is veel verder dan Arnhem hoor. ;)

Monky

Hi Valerie,
Hartstikke bedankt. Wat een luxe zeg, mijn eigen tomtom...ValVal?  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monique

Valerie

Tja,
Als ik niks beters te doen had, kon ik zo je gids zijn. Ik heb er anderhalf jaar gewoond. ;)

Monky

Hi Valeri,

Ik ga af en toe wel eens naar Oberhausen met Erwin. Gewoon voor de gezelligheid. Ik krijg Amerikaanse familie over en ik wilde ze de gezelligheid van de Duitse kerstmarkt eens laten zien.
Lekker gezellig. Heb je tips om heen te gaan?

Waar blijft die foto van je nieuwe broek, ik ben wel heel nieuwsgierig  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Valerie

Sorry, foto van de broek heb ik nog niet. Heb nu m'n pyama al aan. :p
Tips? Jawel, ga HEEEEEL vroeg! Naar het Centro dan eh. Anders sta je in de file en kun je niks van de kerstmarkt zien. Ga zo vroeg mogelijk in de ochtend, dan kun je rustig de kerstmarkt bekijken. Kijk maar even op de website van het Bero zentrum voor openingstijden, ik denk dat je daar nog wel in de namiddag terecht kan voor die speeltjes.
Moet je ook ff de Marktstrasse inlopen en bij Kodi (winkel) kijken. Daarboven heb ik gewoond. :p
Succes!
Ik neem aan dat je de weg naar het Centro wel kent? ;)

Roosje

Citaat van: Valerie op  5 december 2005, 21:49:58
Sorry, foto van de broek heb ik nog niet. Heb nu m'n pyama al aan. :p
Tips? Jawel, ga HEEEEEL vroeg! Naar het Centro dan eh. Anders sta je in de file en kun je niks van de kerstmarkt zien. Ga zo vroeg mogelijk in de ochtend, dan kun je rustig de kerstmarkt bekijken. Kijk maar even op de website van het Bero zentrum voor openingstijden, ik denk dat je daar nog wel in de namiddag terecht kan voor die speeltjes.
Moet je ook ff de Marktstrasse inlopen en bij Kodi (winkel) kijken. Daarboven heb ik gewoond. :p
Succes!
Ik neem aan dat je de weg naar het Centro wel kent? ;)

Als je de marktstrasse in vorstetten bedoelt is dat heel bekend voor mij! Daar woont familie van me :D

Valerie

Valerie

Ik heb een heeeeeel mooi filmpje gemaakt van Rocky met muziek, het is 24 MB geworden en dat krijg ik niet kleiner.  :(
Weet iemand hoe ik het kleiner krijg? Ik heb dat met die windows movie maker gedaan.

TessaTwello

Ben nog niet zover.. Ben allang blij dat ik EINDELIJK weet hoe ik foto's vanaf de camera op de pc moet krijgen,en daarvan daan moet verkleinen en op de site moet zetten... Zal wel weer een dom antwoord zijn maar photoshop kan zeker niet of wel  :-[ Zal wel alleen voor foto's zijn hahahahaa

Monky

Kan je het niet met een link doen zoals Roosje het gedaan heeft? Hmm, misschien heb je dat al geprobeerd...

Bedankt voor de tips. Wij gingen meestal bij de Centro winkelen dus dat kan ik wel vinden. Is de Marktstrasse daar in de buurt?

Groetjes,
Monky

Ankie

Hoi Val

Hoe gaat het met je zoektocht ?
(of heb ik wat gemist ?)

Groet van Ankie

es

Hoi Valerie,
Lukt het al met je filmpje ben wel erg nieuwsgierig geworden hoor ;D
Gr Esther

Valerie

Het filmpje is te groot om up te loaden.
Nee, Ankie, je hebt nog niks gemist. Nog geen popje gevonden.