18 juli 2025, 22:41:35

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Lieve handdoekfoto's!!! Hebben we ook een wedstrijd met DE SNOEZIGSTE? Dan wint-ie geheid!  :D

Valerie

Jaaaaaaaaa! Maar heb mss nog lievere ergens...

Oei oei... Nu mag ik al niet meer lachen. Ik heb die kras in m'n gezicht helemaal niet schoongemaakt. Hij pikt als ik lach.  ;D au! LOL!
Ach ja, het is maar een schrammetje. Zo heb ik er al veel gehad in m'n nek en arm. Ja, valkjes zijn toch lief eh?  ;D

Ankie

Hoi Val

Ziet er lekker uit zeg die kras in je gezicht...staat wel stoer.
Maar niet iedereen weet dat je valkjes hebt op je muziekclub?
Hoe kan dat nou ?
Schattige foto's van Peppie in de handdoek .lekker venijnig snaveltje  :o.

Groeten van Ankie

Valerie

Citaat van: Ankie op 27 oktober 2005, 14:53:31
Hoi Val

Ziet er lekker uit zeg die kras in je gezicht...staat wel stoer.
Maar niet iedereen weet dat je valkjes hebt op je muziekclub?
Hoe kan dat nou ?
Schattige foto's van Peppie in de handdoek .lekker venijnig snaveltje :o.

Groeten van Ankie

Ja, dat snaveltje wil je echt niet in je vinger hebben zitten. AU! :o In tegenstelling tot Valko kan Peppie wel bijten. Gelukkig heeft Peppie bij ons geen reden om te bijten, maar het spelen/happen naar je hand is harder als bij Valko. Valko kent dat niet, die voel je niet eens. Daffy kan het ook iets harder dan Valko.
Nee, niet iedereen weet dat ik valkjes heb. Zo heel lang ben ik er nog niet. En er zitten zooooo veel mensen op de muziek.

Valerie

27 oktober 2005, 15:14:23 #964 Last Edit: 29 oktober 2005, 23:29:07 by Valerie
Het kan altijd erger, denk je maar.
Stel dat ik er als volgt uitzag... :o
Tegen de deur gelopen.  ;D
Ik zie de boze gezichten al richting...  ;D
*edit: heb de foto weer weggehaald, want ik merk dat sommigen niet meteen door hebben dat ie nep was, en eigenlijk issie een beetje grof. ;)

Agnes

;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

valkchico

hallo Valerie,

En heb je een hoop moeten uitleggen?? ;)

mooi foto's in de handdoek.
Ze vinden het ook helemaal niet erg he?
Ik fohn ze meestal droog heb het nog niet met een handdoek geprobeerd is wel een idee.

gr Esther

~Natas~

Hey Val,

Ach ja vogels, ik zit ook altijd onder de krabbels van Joep.
Maar ja als het hier nog maar bij blijft is het niet zo erg.
als je er zo uitzag op de foto hieronder dan schrikken ze wel behoorlijk ja  ;D  :D  ;)  :)
Leuke foto's man in de handdoek.

Groetjes,

Natas

Rianne

Lief hoor, zo'n valkje in de handdoek. :)
Lekkere kras in je gezicht, ik hoop niet dat het een litteken word :-\

Valerie

Citaat van: Rianne op 27 oktober 2005, 23:10:42
Lief hoor, zo'n valkje in de handdoek. :)
Lekkere kras in je gezicht, ik hoop niet dat het een litteken word :-\

Zo snel gaat dat niet bij mij hoor, Rianne. ;)
Han schrok nogal toen die thuis kwam. Stel dat ze iets hoger had terechtgekomen. Daffy had je oog uitkunnen halen. Ja, zeg... ik zie het al voor me. Daar is Daffy niet toe in staat, zo'n kleine nageltjes.
Citaat van: valkchico op 27 oktober 2005, 22:03:03
hallo Valerie,

En heb je een hoop moeten uitleggen?? ;)

mooi foto's in de handdoek.
Ze vinden het ook helemaal niet erg he?
Ik fohn ze meestal droog heb het nog niet met een handdoek geprobeerd is wel een idee.

gr Esther

Ze hebben helemaal niks gevraagd.  ;D
Ik had de vogels gisteren niet nat hoor. Die handdoek is gewoon om te spelen. Die leg ik dan over hun heen en kroel ze dan met de handdoek boven op hun. Leuk zicht is dat en dan Peppie's koppie, kuifje helemaal plat. Zoooooo lief. Ik pak ze ook wel zo op, maar kijk dan dat hun koppie meteen vrij is, anders ben ik zo bang dat ik wat verkeerd zou doen.
Ik denk dat Daffy daar gisteren niet zo'n zin in had, omdat toen ze d'r kopje vrij had en een deel vleugel, weg wilde vliegen en dan tegen me aan kwam.
Peppie zit dan ook in de handdoek te knabbelen, die speelt daar dan echt mee. :)
Ben vroeg op eh? Moet vandaag voor de verandering een hele dag werken en om zeker te zijn dat ik me niet overslaap, ben ik maar opgestaan toen Han de deur uit ging.

Roosje

Jeetje, inderdaad al vroeg. En dan al zo veel typen ::)

Petra en Cheeky

Die tweede foto kun je niet meer aan een valkje toeschrijven hoor: Han... op het matje!!!  ;) ;D ;D ;D

gonnie

Hoi Valerie

Nou dan zal je wel moe zijn na zo`n lange dag.
maar wat een schatige prachtige foto`s , en je bewerkt ze zo mooi .
Groetjes Gonnie

Lin

Hey Valerie!

jeetje ik schrok wel even toen ik die foto zag maar nu heb ik je verhaal gelezen en nu snap ik het. Je bent wel erg creatief bezig met photofiltre. Wel erg leuk om zo een heel verhaal samen te vatten. en nog een nieuwe handtekening leuk hoor!

Die laatste fotos zijn wel erg lief zo ingewikkelde valkjes:-)

ik hoop binnenkort weer even terug te komen, maar gelukkig ben ik nu weer even bij.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Valerie,

Wat een leuke foto's ben ik hier weer tegen gekomen. De mooie foto van Peppie, de leuke foto's met doekje om valkje. Je bent wel bezig he.

Ik schrok alleen even toen ik al die blauwe plekken in je gezicht zag maar gelukkig was het nep.

Tot de volgende keer maar weer.

groetjes, Nel :)