18 juli 2025, 21:49:16

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Christine

Wat leuk van die bloemen maar kennen jullie elkaar nog maar 2jaar of is dat langer?? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Christine

Oke ik kom hier weer al iets te weten  ::) :P :P :P wat leuk en nu al getrouwd?? ;) ;D meestal zie je dat ze langer bij elkaar wonen voor ze trouwen maar nu nog iets anders eh ;D :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Ja, dat klopt. Maar wij zijn ook geen 20 meer. Ik ben 27 en Han is 30, dus dat maakt wel een klein verschil. ssssssst nu, ik heb verder niks verteld over onze leeftijden...  :-X  ;D

Christine

Ik heb niet eens leeftijden gevraagt ::) maar soit als jullie maar gelukkig zijn ;D

Valerie

valkchico

hallo valerie,

zo dus zo oud/JONG ben je hahah nou  ;D :o ;D
Valt mee hoor en lekker he bekkie zo lekker rustig met het gefluit op de achtergrond?

nou geniet van het badderen en tot later

gr Esther

Valerie

HAHAHAHA Badderen, wat een gedoe.
Eerst plagen met de handdoek. Valko moet niet flauw gaan doen en zich aanstellen, hoor! Menner zat onder die handdoek lekker te genieten van mijn kroelen. Ik zag z'n oogjes dichtgaan en koppie draaien. Zie je wel dat ie dat lekker vindt. Maar zonder handdoek, foei, liever niet hoor.
Peppie vindt dat ook zo geweldig! Heb Valko en Peppie even laten pootje baden. Pootjes het water in en er weer uit. Meer wilden ze ook niet.
Daffy ging zelf het water in, maar was er al evan snel terug uit.  :o Ik zag dat ik het water te diep gemaakt had.  :o Even maar wat laten weglopen... Toen ging ze er weer in en lekker zichzelf natspetteren.
Daarna alledrie een heerlijke poetsbeurt in de kooi.
Ricky heb ik een badje in de kooi gegeven. Haal ik straks wel weg, kan hij lekker rustig wanneer hij wil, badderen.
Ik heb me op een krukje bij de kooi gezet, lekker mijn brood met kaas gegeten en af en toe Ricky met stukjes brood verwend. Telkens hij het liet vallen, keek ie me zo aan van "krijg ik nog een stukkie". Echt lief. :)
Ik heb geen foto's. Want water en fototoestel... en dan zouden ze toch wegvliegen en had ik toch niks moois.
Volgende keer beter. ;)

Valerie

Hihihi,
Ricky eet echt alles. Een lintje spaghetti vindt ie ook al super. Daffy speelde er meer mee.  ;D
Ik vind wel dat ze rustiger zijn de laatste tijd. Vandaag zijn ze echt niet luid geweest. Ja een paar seconden/minuten op een hele dag. :)

Petra en Cheeky

Ha Valerie,

Het beste paard van stal voor het laatst bewaard, want zo stop ik ermee! Genoeg gedagboekt en geverhaald vandaag!

Wees blij dat je valkjes wat rustiger zijn geworden! Dan heb je ook geen kind aan Han!  ;) ;D Fijn om te horen!

Jammer dat je van het badderen geen foto's hebt kunnen maken! Maar altijd een feest om te zien he?!

Liefs,
Peet

patty_dordtse valkjes

;D ;D ;D ikke ben lekker jonger dan jouw  :P :P :P

Mag gelukkig nog komen op forum van je vanwege me leeftijd  ;D ;D ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

~Natas~

Hey Val,

Ik moet eerst zeggen die handtekening is erg leuk om te zien.
Geweldig dat je de valkjes heb gebadderd is het gelukt allemaal en ruiken ze weer lekker.
Hoe gaat het nu met Valko, is het al wat beter.
Haha leuk is dat he, spaghetti vind Joep ook heerlijk.
Zijn hele snavel zit dan helemaal onder  ;D

Groetjes,

Natas

Valerie

Wat is Daffy lief. Ik zat weer met de handdoek te spelen (verhaal volgt zo meteen), wil ze eruitvliegen en vliegt recht in m'n gezicht. Dankje, lieve Daffy...  ;D

Maar nu mag ik vanavond op de muziek tegen iedereen gaan uitleggen wat er gebeurd is. (niet iedereen weet dat ik vogels heb).  ;D

Petra en Cheeky

Nou Val, ik neem aan dat ze best zullen begrijpen dat Han niet van die lange, scherpe nagels heeft, dussssss....... ;) ;D :o :-\ :P

Valerie

Citaat van: gizmo_spikey op 26 oktober 2005, 21:51:02
;D ;D ;D ikke ben lekker jonger dan jouw :P :P :P

Mag gelukkig nog komen op forum van je vanwege me leeftijd ;D ;D ;D

Jonger dan mij en dus eerder moeder? Hoe is het toch mogelijk? Iedereen is me steeds voor!  ;D
HAHAHA, ik zei altijd als ik een jaar of 19-20 was dat ik op mijn 24ste kinderen wilde. Is er mooi niet van gekomen en nu wachten we dan ook nog maar even...
Citaat van: «Natas» op 26 oktober 2005, 22:02:10
Hey Val,

Ik moet eerst zeggen die handtekening is erg leuk om te zien.
Geweldig dat je de valkjes heb gebadderd is het gelukt allemaal en ruiken ze weer lekker.
Hoe gaat het nu met Valko, is het al wat beter.
Haha leuk is dat he, spaghetti vind Joep ook heerlijk.
Zijn hele snavel zit dan helemaal onder ;D

Groetjes,

Natas

Dankje, Natas!
Met Valko gaat het prima hoor, die zit nu lekker lief (vind ik toch) te brabbelen en fluiten (ook dat schaterlachje).
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 26 oktober 2005, 21:19:03
Ha Valerie,

Het beste paard van stal voor het laatst bewaard, want zo stop ik ermee! Genoeg gedagboekt en geverhaald vandaag!

:-[ Ik ga me nu heel erg goed voelen, hoor Peet!  :-*
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 26 oktober 2005, 21:19:03
Ha Valerie,

Wees blij dat je valkjes wat rustiger zijn geworden! Dan heb je ook geen kind aan Han! ;) ;D Fijn om te horen!

Jammer dat je van het badderen geen foto's hebt kunnen maken! Maar altijd een feest om te zien he?!

Liefs,
Peet

Ik ben ook blij.
Dat van de foto's maak ik nu goed met enkele andere foto's.
Heb weer de handdoek bovengehaal en gespeeld. Ooooooh, wat kan Peppie daar van genieten. Eerst gewoon de handdoek over hem leggen op de kooi. Dan zie je hem daaronder bewegen, wat een gezicht.  ;D Dan kroel ik daarboven en geniet ie echt.
Valko ook.
Heb enkele foto'tjes ervan.
De eerste is van Peppie op de grond, die vond ik zo mooi!

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 27 oktober 2005, 13:20:33
Nou Val, ik neem aan dat ze best zullen begrijpen dat Han niet van die lange, scherpe nagels heeft, dussssss....... ;) ;D :o :-\ :P

HAHAHAHAHAHA!
Dat zou het wel zijn. Al en geluk dat Daffy me geen blauw oog kan bezorgen. Dan had Han zeker het één en ander mogen uitleggen.  ;D