19 juli 2025, 00:22:41

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Christine

Wat leuk ik zou dat ook wel eens willen proberen want hier slopen ze ook heel graag! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Citaat van: Christine op 19 oktober 2005, 16:59:49
Wat leuk ik zou dat ook wel eens willen proberen want hier slopen ze ook heel graag! :-*

Dat touw met keukenrol?
Is heel simpel hoor. kijk maar op de foto hoe ik dat deed. Ik hang vaak zo van die dingetjes erin. Kunnen ze lekker slopen en baasje vindt het ook goed. :)

Valerie

Goeiemorgen!!!

Als dit maar goed gaat....
...de valkjes hebben alle vrijheid. De kooi staat open, ze zijn eruit en ik zit beneden achter de PC. :o
Ricky heeft al gevlogen, dus die zit weer veilig in't kooitje. Die vertrouw ik niet alleen bij de valkjes.
Zo meteen even kijken of alles goed gaat. Normaal gaan ze hier niet op verkenning... maar...je weet nooit... zeg nooit nooit...als de kat van huis is... :-X
Ik dacht: "laat ze maar even, ga ik lekker m'n bakkie koffie achter de PC opdrinken."
Nou, hij's op, maar ben nog lange niet klaar met bijlezen. Maar heb vandaag weinig tijd, moet zo meteen nog flink op de basgitaar oefenen om "merry Christmas" (ja, is vroeg eh?) erin te krijgen. Die jongens spelen snel zeg. :o Vindt die dirigent het dan ook nog eens leuk het tempo ietsje hoger te leggen. Dus maar ff vanbuitenblokken een paar nummers. Zooo snel lees ik geen noten.  ;D
Valko begint weer met z'n melodietjes, wat ALLE valkjes zo goed doen, als ze op versiertoer gaan of zich willen laten horen...  ;D
Daffy kwam al vroeg bij me zitten... had ik iets lekkers ofzo? Ik zat in de keuken en ze vloog zomaar naar me toe. :o Iets wat ze in maanden niet meer deed. Zal ik maar mooi van genieten.....  :)
Nu even de andere dagboekjes nalezen.....
Morgen waarschijnlijk met de kooien bezig (tenminste als Han een emmer met houtsnippers niet vergeet op te halen) en de speeltjes van Ricky eruithalen en wat nieuws in mekaar frutselen. Hij heeft niks aandacht meer voor de speeltjes. Tijd voor iets anders.
Groetjes,

Val en de birdies  :-*

Ankie

Hoi Valerie

Eerst wil ik je even complimenteren met je nieuwe handtekening!! Mooi gedaan hoor !!!
Is alles goed gegaan met je valkjes vanmorgen of hebben ze de tent afgebroken ?
Heb je het een beetje bij kunnen benen met Merry Christmas ?

Wat heerlijk dat Daffy weer bij je is komen zitten ! ;D.

Groet van Ankie en oefen ze !!!

Valerie

21 oktober 2005, 08:33:29 #889 Last Edit: 21 oktober 2005, 08:39:18 by Valerie
Goeiemorgen allemaal!!!! :)

Citaat van: Ankie op 20 oktober 2005, 15:30:15
Hoi Valerie

Eerst wil ik je even complimenteren met je nieuwe handtekening!! Mooi gedaan hoor !!!
Is alles goed gegaan met je valkjes vanmorgen of hebben ze de tent afgebroken ?
Heb je het een beetje bij kunnen benen met Merry Christmas ?

Wat heerlijk dat Daffy weer bij je is komen zitten ! ;D.

Groet van Ankie en oefen ze !!!

Dankjewel Ankie!
Nee, ze hebben zich gelukkig gedragen gisterenochtend.
We wish you a MC had ik er helemaal in gekregen, hoor...vind die dirigent het zooo nodig om het dubbel zo snel te doen.  :-\  >:( Kan ik niet volgen natuurlijk! Ik ben geen Topbassiste hoor. Dus weer een andere oplossing. Dan maar per maat ofwel de 1ste en 3de noot of enkel de 1ste spelen. Zo snel krijg ik die noten anders nooit gespeeld.
Heb wel klassiek gitaar gedaan ooit, maar nooit les gehad voor basgitaar, dus moeten ze van mij ook niet het onmogelijke verwachten.

Ik ga zometeen de vogels nog wat rondjes laten vliegen. Valko gaf al te kennen dat ie wakker was en dat terwijl ik het voor een fluitconcert nog een ietsje te vroeg vind.  :-\  ;D

En ik heb de houtsnippers boven!!!! EINDELIJK! Want ik vond het al behoorlijk ruiken bij de kooien. Dus vandaag nieuwe snippers erin! Misschien de kooien ook maar eens in een sopje doen. Kan ook geen kwaad.
Wie had dat poetsvirus ook weer? Die heb ik nu dringend nodig!! ;D

Petra en Cheeky

Heeee Val!

Ook goedemorgen!!  ;D Fluiten de valkjes ook al Merry Christmas?  ;D Tja, als je rond kerst iets moet opvoeren, dan moet je natuurlijk vroeg beginnen met oefenen! Begeleidt Han je vocaal en zijn de valkjes je achtergrondkoortje? Lijkt me een dolle boel dan!

Dus je gaat vandaag met de kooien aan de slag? Ben benieuwd wat voor een nieuwe uitdaging je weer weet te verzinnen voor Ricky! Ik heb eigenlijk nog nooit echt iets veranderd, behalve de indeling... ze vermaken zich tot nu toe uitstekend!

Groetjes enne... fijn weekend!

Peet

N.B. We moeten in november maar eens wat afspreken! Lijkt me gezellig ... of je moet de hoepel graag willen houden, daar valt ook altijd over te praten hoor!

Rianne

Ik heb hier nog een gitaar in de hoek staan, maar sinds Tiara er is heb ik m niet meer aangeraakt! Ach, verder als de riff van Smoke on the Water kom ik toch nooit! ;D

Valerie

Citaat van: Rianne op 21 oktober 2005, 09:55:39
Ik heb hier nog een gitaar in de hoek staan, maar sinds Tiara er is heb ik m niet meer aangeraakt! Ach, verder als de riff van Smoke on the Water kom ik toch nooit! ;D

Da's ook niet niks. Mooi nummer, trouwens!
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 21 oktober 2005, 08:41:36
Heeee Val!

Ook goedemorgen!! ;D Fluiten de valkjes ook al Merry Christmas? ;D Tja, als je rond kerst iets moet opvoeren, dan moet je natuurlijk vroeg beginnen met oefenen! Begeleidt Han je vocaal en zijn de valkjes je achtergrondkoortje? Lijkt me een dolle boel dan!

De valkjes fluiten me nog niet na. Ik zie het allemaal al voor me. Ik weet eigenlijk niet eens of Han kan zingen...  :-X
Dus je gaat vandaag met de kooien aan de slag? Ben benieuwd wat voor een nieuwe uitdaging je weer weet te verzinnen voor Ricky! Ik heb eigenlijk nog nooit echt iets veranderd, behalve de indeling... ze vermaken zich tot nu toe uitstekend!

Weet nog niet wat, wss wel iets met een wc of keukenrol en touw ofzo.
De valkjes slopen hun schommel al.  ::)

Groetjes enne... fijn weekend!

Peet

Jij ook fijn weekend!

N.B. We moeten in november maar eens wat afspreken! Lijkt me gezellig ... of je moet de hoepel graag willen houden, daar valt ook altijd over te praten hoor!

:o :-X
We moeten zeker afspreken!Maken we er een gezellig dagje van. Jij en ik lekker shoppen en de mannen zien zich maar met iets anders te vermaken.  ;D

::) Wat een aantal quotes heb ik hier voor gebruikt eh?  ::)  :P

Rianne

Val, de riff van Smoke on the Water is eenvoudig. ADG snaren en dan 3 6 8, 3 6 9 8, 3 6 8 6 3. ;D Alleen ik pak dan 1 snaar ;)

gonnie

Hoi valerie

Nou dat is het hem juist , een ieder heeft wel het valkenvirus maar gèèn poetsvirus , en nog heeft niemand dat gevonden dus ik vrees dat je zelf je kooien moet schoonmaken, wat heb je een paar leuke anzicht kaarten gemaakt op de vorige pagina geweldig mijn complimenten, mij lukt dat nog steeds niet, en misschien heb ik er het geduld niet voor.

groetjes gonnie

Petra en Cheeky

Zo vaak ben ik nog nooit ge-quoted in 1 berichtje, Valerie? Guiness book of records???  ;) ;D

Valerie

Citaat van: gonnie op 21 oktober 2005, 11:30:41
Hoi valerie

Nou dat is het hem juist , een ieder heeft wel het valkenvirus maar gèèn poetsvirus , en nog heeft niemand dat gevonden dus ik vrees dat je zelf je kooien moet schoonmaken, wat heb je een paar leuke anzicht kaarten gemaakt op de vorige pagina geweldig mijn complimenten, mij lukt dat nog steeds niet, en misschien heb ik er het geduld niet voor.

groetjes gonnie

De kooien zijn schoon en ik ben kapot.  ;D
Zo meteen maar een wasmachine draaien, want mijn broek zat onder de poep. Heb het zo al wel ff eraf geveegd, maar nu gaat alles de machine in.
Moet nog alles opruimen, maar even pauze. En ik zat al met stijve spieren in mijn linker schouder.
Ik denk dat ik straks een heerlijk warm badje neem... :P
Maar eerst nog even door de kamer vegen, stof af doen en even met nat door de kamer, dan ziet alles er weer netjes uit.
Bah! Heb er echt geen zin meer in! En ik zou nog lakens en een hemd en wat t-shirts strijken.  :-\
Waar zitten die kaboutertjes ook weer, als je ze nodig hebt?  ;D
Ik heb de speeltjes van Ricky eruit gehaald en nu hangt er een eierdoosje op daarin vast een stengel trosgierst.
Oh, ik moet de zitstokken nog schoonmaken.... HELP!!!! Ik moet nog zoveeeeeel.  :o
Even doorbijten... maar zometeen eerst een hapje eten, want van al dat druk zijn, krijg ik honger.  :P

Oh, Gonnie, die kaartjes is simpel hoor. Ik gebruik photofiltre. Dat open ik en klink dan op nieuw blad. Dan op omranden en vullen en zo heb ik de kleur van het kaartje. Dan open ik (op die map klikken) foto's, verklein ze en voeg ze toe. Is echt makkelijk hoor. ;)
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 21 oktober 2005, 13:05:31
Zo vaak ben ik nog nooit ge-quoted in 1 berichtje, Valerie? Guiness book of records??? ;) ;D

Dan quote ik je zomaar nog een keer.  ;D

Rianne

Jeee wat een klusjes! Huisvrouw zijn is ook heel vermoeiend! Ik smeer het altijd uit over zoveel mogelijk dagen ;D De ene dag de was, de andere keer wat poetswerk, dan de spiegels en deurraampjes... ;)

Valerie

Weet je, mijn probleem is dat ik het meestal te lang uitstel en dan krijg ikalles in een keer.  :-\

Rianne

Ik doe ook niet elke dag wat... soms meerdere dingen per dag, als ik het zat ben hoe het eruit ziet. Ik zou nu eigenlijk de spiegels moeten doen want er is een valkje tegenaan gefladderd. Misschien straks ;)