20 juli 2025, 00:37:19

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Ze zijn er volgens mij nog niet in geweest. Ze hebben er ook geen oog voor.  ;D
Ricky liet me gisteren wel vrij dicht komen zeg.  :o Later nog mooie foto's. Nu niet meer. Heb voor de moment mijn schouders en deel van de nek vastzitten. Han zit me al voor de 2de maal te masseren.  :(
Ik hoop dat het morgen beter is, want als ik zo naar het werk moet. Ik kan m'n hoofd amper bewegen.  :(

Petra en Cheeky

Arme Val!

Mijn eerste reactie was: ja, ja, je wilt gewoon lekker massage van Han hebben, maar toen ik verder las toen had ik zoiets van, arme jij, als je er zo'n last van hebt dat je niet normaal zou kunnen werken, is het wel heel erg!

Heb je op de tocht gezeten? Of te lang in één houding achter de computer? Of misschien wel wat spanningen voor je bruiloft? Je weet het niet, maar ik hoop voor je dat het snel beter gaat!

Liefs,
Petra

Lin

Hey,

Daar ben ik weer. Wat fijn dat het pootje helemaal goed gekomen is en dat alles met de valkjes goed is. Hoe oud een valkje kan zijn voordat ze een ei kan leggen weet ik niet maar ik denk een half jaar. Leuke fotos heb je gemaakt. Dat is weer genieten. Maar doen jullie altijd een doek over de kooi, waarom eigenlijk?

Ik heb nog niet op je andere topic gereageerd. Heb teveel om door te lezen. Maar ik hoop dat het wel straks beter gaat met je nek en schouders.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi
hee zeg ben je een beetje aan de sukkel, niet doen hoor .  ???daar lijkt het een beetje op. ???
kom Valerie hoe gaat het nu.
Groetjes Gonnie

Valerie

Sorry, had er niet zo veel zin in.
Het gaat al weer ietsje beter. Maar m'n hoofd rechtop houden gaat nog moeizaam. Heb tot gisteren redelijk wat pijn gehad tss m'n schouderbladen en ik heb nu vaak dat mijn ene spier in de nek (linkerkant) bijna in kramp schiet. Maar het gaat de goede kant op. Ik verwacht dat tegen het eind van de week het wel weer over zal zijn. Het is wel heel vervelend op het werk, wanneer ik mijn patiënten/cliënten moet behandelen. Liep ook de hele tijd met mijn hoofd scheef, kon het niet rechtop houden. Nu is m'n linker schouder (spier naar de nek toe) erg hard en gevoelig. Lastig eh. Is ook deels de reden dat ik even stil was hier.

Nu even valkjes-praat...  :P
Het broedblok vindt Daffy wel erg leuk!  ;D En ja, lekker ook hoor. Ze zit er vaak in. Heeft al hele stukken opgepeuzeld en gesloopt. Ik probeer wel een foto'tje te maken en zie wel wanneer ik het neerzet. Belangrijkste is de foto maken voor het nestkastje helemaal gesloopt is.  ;D Gekke Daf!

Ricky laat me vaak HEEL dichtbij komen zonder weg te vliegen.  :o  ;D

Valko heb ik deze ochten lekker na een poosje gepakt en op m'n borst gehouden met de hand en lekker gekroeld. Hij lekker in het rond met koppie, van zich af willen bijten. Maar ik voelde z'n hartje niet jagen, dus dat is een goed teken. Heb hem flink beloond met trosgierst achteraf. Hij bleef even een poosje op m'n hand zonder weg te vliegen/springen. Maar dan was het weer voor bekeken. Maar ik dwing hem niet, vind ik niet mooi voor hem.
Maar als ik zijn koppie zo zie... zo lief.... :)
Ik denk eraan Valko op te geven voor valkje van de maand, volgende maand. :)

Ankie

Hoi Val

Hopelijk gaat het snel weer beter met je spieren :P :P.
Misschien spanningen voor de grote dag ??? Dan kan je je lol op ,want dat duurt nog eventjes. Lekker ontspannen ,warme douche ,massage ,maar goed daar weet je alles van!
Ben benieuwd naar de foto van je gesloopte broedblok :D ;),wel leuk dat ze er aandacht aan gegeven hebben.
Ene...gewoon doen hoor ,Valko opgeven!!!! :D ;D

Groet van Ankie
:-* Zazou & Nala

Petra en Cheeky

Heeeee Val!

Fijn je weer te zien hier! Ben blij dat het weer wat beter gaat met de spieren! Tja, dat kan je behoorlijk nekken hoor, pijnlijke spieren!

Wat lief zeg, je verhaal over Valko... het is toch zeker een beginnetje weer... met veel geduld en liefde, wie weet! Ik was even helemaal ontroerd, want ik weet hoeveel het je doet als je Valko straks weer gewoon zou kunnen kroelen! Goed van je, niet aandringen, maar wel af en toe laten voelen en merken hoe fijn het kan zijn!

Ben benieuwd naar de foto's van het gesloopte broedhoek!

Enne.... je moet Valko zeker opgeven voor valkje van de maand volgende keer! Ik weet al op wie ik dan ga stemmen!

Liefs,
Petra

Christine

al een geluk dat het al een beetje beter is met je spieren.
mooi verhaal van valko, als je valko op valkparkiet gaat zetten ga ik ook toch direct komen stemmen. wel tof dat valko nu meer en meer gaat kroelen maar vooral niets overhaasten alles komt wel, misschien beetje bij beetje maar ja er gaat een dag komen dat valko niet meer van je weg is te slaan...

groetjes christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

gonnie

Hoi

Weet je wat de oorzaak is dat je zo`n pijn hebt, en het zo stijf is heeft het met je beroep te maken .
ik ben ook zeer beniuwd naar de foto`s van het gesloopte broedhok van je , is wel heel apart.
Groetjes gonnie

Valerie_pcHan

ff korte reactie (niet zo veel tijd)...
Met de spieren is het bijna helemaal in orde. Wie weet heeft het idd wel met mijn beroep te maken, Gonnie. Is goed mogelijk. Het zijn geen spanningen van stress, dat voelt helemaal anders aan.
Nou, Valko was maar heel even. Ik moet hem weer echt pakken om te kroelen, dat lukt enkel als ik hem vasthoud, zodat ie niet weg kan.
Ik zal dus nu mooie foto's van hem moeten zoeken voor valkje van de maand dus...  ;D
Foto's van gesloopd broedhok komen later, staan nog niet op de pc en heb nu geen tijd...
Zo meteen nog ff iemand feliciteren....

Tot later  :-* :)

Valerie

Speciaal voor jullie, terwijl ik Flikken kijk....de foto's....
En ik heb Peppie hier voor 3 weekjes.  :P

Het broedblok...

Zo heb ik Peppie's kooi vast aan de jockkooi, heeft Han gedaan.

Ricky had geen interesse in Peppie, nee het was het stuk komkommer dat hij zag...  ;D

gonnie

Hoi

OOOO Valerie wat een prachtige foto`s vooral die eerste, echt heel mooi,wat voor een papegaai is dat ook weer ben ik vergeten, en maakt ie veel herrie ?
hij is ook zo mooi.
Groetjes Gonnie

Valerie

Huh? Nu ben je me eve kwijt, Goniie. Eerste foto? Papegaai??
Of bedoel je de laatste, Ricky? Dat is mijn stanley rosella.  ;)
En die maakt lawaai als een alarm dat afgaat.  ;D Ook 's nachts, gisteren weer rond 4 uur.  :o

Valerie

:-\ Nou ga ik nog een dilemma krijgen ook. Valko heeft geen oog meer voor Daffy. Hij is niet van Peppie weg te jagen. Nu zit Valko in de ring, vlak tegen de zijkant van de kooi. En Peppie op het trapje vlak tegen de jockkooi.  :-\ Ze lijken enkel aandacht voor elkaar te hebben, Daffy is lucht.  :-\
Wat doe ik hiermee? Peppie praat nu tegen Valko. Hai Peppie, zegt hij.

Valerie

Ze hebben hier de nacht goed doorgebracht. Valko hangt aan de tralie, geen idee of ie daar geslapen heeft of op een stok.  :-\
Het lijkt of die 2 samen willen zijn. Zou ik Peppie gewoon bij de jockkooi indoen? Ik ben bang dat ie dan weer zoals een tijdje geleden, toen hij op bezoek kwam, achter Daffy aangaat. Lastig zeg. Als ik nu een aparte huiskamer had, dan kwam er nog een jockkooi bij en een 2de popje. Konden ze lekker kiezen.  :-\ Arme Peppie en Valko. Lijkt net een koppel, maar het zijn 2 mannetjes.  ??? Daffy wordt nu genegeerd. Heb ik er dan wel goed aan gedaan Peppie voor de 3 weekjes dat mijn schoonouders met vakantie zijn hierheen te halen? Anders zit Peppie daar alleen en ik kan hem er daar niet uitlaten (tijdgebrek en Peppie laat zich daar door mij niet pakken). Ik zit nu al van "hoe gaan Peppie en Valko reageren als Peppie over 3 weken weer terug moet naar mijn schoonouders?
Maar er zijn toch meer valkjes die alleen op vakantie gaan bij een logeeradres? Die moeten nadien toch ook weer van de valkjes weg? pffff Wat moeilijk. Als ze nou eens met 2 rustig waren en niet samen gaan krijsen... Dan liet ik Peppie lekker hier. Maar voor Daffy is het niet leuk..Zou Valko en Daffy dan toch geen echt koppel zijn? Ze doen niet als velen hier van't forum? Kroelen niet zo vaak. Af en toe ff wippen, want dan heeft meneer weer eens zin.  ;D Verder niks.
Het lijkt of Valko enkel naar zijn eigen mutatie omkijkt en gepareld lijnkt nu iets te weinig op wildkleur.  :-\
Foei! Zolang Daffy er nu maar niet onder gaat lijden... Hoe doen jullie dat dan?