20 juli 2025, 18:53:27

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

26 mei 2005, 11:05:05 #315 Last Edit: 26 mei 2005, 22:35:57 by Valerie_vh
Nou zeg! We zijn niet interessant genoeg. Niemand leest ons dagboekje nog. :(
Hier het bewijs dat Ricky uit mijn hand eet:

Hoi!! Valko hier. Wij hebben lekker op het aanrecht mogen eten. Njam njam. Lekker stukje versgebakken brood. Smullen dat dat was. Maar ik was beetje bang van de camera en die vrouw (mijn baasje?) die erachter stond, dus heb niet zoveel durven smullen. Jammer. Maar mijn baasje zette me ook zomaar in een wasbakje met water. HELP! Maar nu moet ik wel toegeven dat ik het toch wel lekker vond. :)
Kijk maar naar onze foto's.

Groetjes,

De vogeltjes.

patty_dordtse valkjes

hoi,

Zal ik maar weer de eerste zijn(hoop ik hahaha)
Echt een leuk dat die nu uit je hand eet.
en hij is echt mooi lekker kleurvol in huis vind ik altijd haha.

Die van mij lusten ook graag brood die hebben ze binnen een dag op een hele boterham.

groetjes patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Ria

Hoi Val,

Het is geen onwil hoor maar veels te veel van die dagboeken hier. Met de kleine schreeuwerd hier en wat wateroverlast thuis en slaaptekort komt ik niet aan alles toe, maar ik volg het wel hoor.
En ja, Ricky eet uit je hand. Geweldig hoor. (ik was nummer 2)

Groetjes,
Ria

Valerie

Dankjewel!
Echt leuk eh van Ricky! Ik was zooo blij dat ik hem zover kreeg. Het heeft me een halfuur gekost, de eerste keer. Nu met appel lukt het al vrij snel. Daar issie zo gek op.

~Natas~

Hoi Val,

Ja uh het is momenteel zo sruk met de dagboek dat ik bijna er een dagtaak aan heb om ze allemaal te kunnen lezen  ;D
Ik moet zeggen wat TOF zeg dat Ricky nu eens uit je hand eet.
Zie je nou wel met veel tijd en aandacht kom je er wel  ;)
Haha[/b]
Leuk die foto's van je valkjes met het eten van brood.
Joepie van mij vind dat ook zo heerlijk.

Groetjes

Natas en Joepie de poepie

Valerie

Han is er enkel niet zo blij mee dat ik ze op het aanrecht laat. Hij vindt dat vies. Jammer.
Heb de gootsteen wel met chloor ontsmet, want natuurlijk hadden ze wat laten vallen.  ;D

Valerie

Wat 2 valkjes al niet aan een simpele versleten schoenveter hebben:  ;D

patty_dordtse valkjes

schoenveter haha jah is een idee jah.
ga ik ook maar is proberen hihi.

leuke foto's heb je ervan gemaakt hoor echt grappig.

groetjes patricia ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

~Natas~

Hoi Val,

Ja schitterend he.
Hoe een valkje zich kan vermaken met een schoenveter.
Ik heb ook een zooi foto's gemaakt van Joep dat hij speelt met een veter.
Maar ik weet soms niet meer welke ik moet plaatsen in mijn dagboek, maar ik bewaar ze wel............voor het geval dat  :-\
Leuke foto's weer.

Groetjes,

NAtas

Valerie

Gisteren, niet te geloven! Ging Daffy plotseling om 17.00 Met haar voetjes in het waterbadje staan. Zo laat een badje??? :-\
Nee hoor, ze stond lekker kippetje voor Valko, vleugels wijd... Heb mooi filmpje. Maar hoe zetten jullie die online? Ga ik nog aan werken anders uitzoeken hoe ik foto's uit een filmpje haal.  ;D

Rianne

Kippetje staan in het badje... oke! Geweldig dat Ricky uit je hand eet! Misschien wil hij straks wel op je hand staan?
Tja, een schoenveter... en maar dure speeltjes kopen waar ze niet naar omkijken... ;)

Valerie

Weet er iemand hoe je foto's uit een filmpje kan halen? Film shots ofzo?
Ricky was daarnet superblij. Hij heeft net voor het eerst in lange tijd rondjes mogen vliegen door de woonkamer. De andere vogels vlogen lekker rond en Ricky wilde er zo graag bij zijn. Wilde wel foto's maken maar m'n batterij'tje was leeg. Volgende keer beter.
Groetjes,
Valerie en de vogels

Anita1

;D hoi hoi
erg leuke foto's hoor,je hebt werkelijk je best gedaan.en wat leuk zeg die ricky.goh,echt knap van je!
en daffy zal altijd wel een gekkie blijven hahahaa
veel plezier met ze.knuff anita  :-*

~Natas~

Hoi Val,

Jeetje zeg wat een gek gedrag om in een badje kippetje te staan?
MAar het lijkt me wel onwijs KOMISCH gezicht om te zien hoor  ;D
Ik wil het filmpje wel eens zien hoor.
Ik weet nu sinds kort hoe ik dat moet doen.
Ik wil het wel voor je doen hoor dus stuur maar een IM of via msn dan komt het wel goed.

Groetjes,

Natas en Joepie

Valerie

Het filmpje wat ik wilde laten zien is meer als 10 MB groot, dus dat zal wss niet lukken. Als iemand weet hoe ik er delen uithaal en foto's uithaal, laat het me weten. Thx!
Leuke foto van Daffy, gisterenavond op mijn knie: