20 juli 2025, 22:30:39

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Dankjullie wel voor het mee hopen.
Vandaag weer niks meer vernomen.
Nog 2 flyers gehangen aan een boom, waar veel mensen met de hond wandelen.
ook nog geïnformeerd bij mensen die ook vogels hebben.  :'(
Arme meisje, leef je nog? Waar ben je?  :'(

Helaas gaat het leven wel door.
Ik heb net de 2 cinnamon ventjes apart gezet en ontwormd.
Ook even paar foto's gemaakt. Er zit een tentoonstellingsvalkje bij. Hoe rechtop die ging zitten, voor ik mijn toestel nam.

Ik heb ook maar eens opnieuw 2 personen gemaild, die ook een valkje hebben gereserveerd, maar waar ik geen reactie meer van krijg.  ???  ::) Ik hoop dat zij zich niet bedacht hebben.
't Is wel gezellig zo vol in de volière, maar niet de bedoeling. Het binnenhok is er te klein voor.

Kimm

hoi hoi,

ik  hoop dat het je deze week nog gaat lukken om haar nog te vinden. ben je nog een dagje vrij toevallig? dat zou nl wel fijn zijn.
sterkte meid.

dikke knuffel,

kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Valerie , ga je vandaag nog zoeken , misschien vind je ze wel ergens in een struik of onder om te schuilen , ik hoop dat je ze nog vind hoor , jeetje , heel veel sterkte nog en succes nog moet het zoeken Grtjs Ann

Valerie

Hoi Kim en Ann,

Ik vind het ontzettend fijn dat jullie me blijven steunen.

Ik moet heleaas de hele week werken. En nog behoorlijk lange dagen ook. In mijn vak kan ik niet zo makkelijk een dag vrij nemen. Ik doe continu invalwerk als fysio.
Soms baal ik daar ontzettend van. Vooral toen ze nog vlak bij zat. Ik heb nu geen idee waar ze is.
Gisteren zag ik een duif liggen met kop af. Walgelijk. Er zat eem kraai bij te pikken. Ik kon hem wel schoppen. De duif was nog jong, want had geen volgroeide staart. Had de kleuren van een wildkleur valkje, dacht eerst dat het een valkje was.
Heb gisteren een eind gefietst om te zoeken.
Ik hoop echt dat ze nog leeft en door iemand gevonden is.

Vanavond wordt er wss een wildkleur valkje opgehaald. Die is al een week zelfstandig, maar de mensen waren nog op vakantie. ;)

Dierenfreackske

Ach Manon , wat sneu dat ze nog altijd niet terecht is , ik hoop dat iemand anders ze dan misschien heeft gevonden om het te verzorgen en misschien kan ie weer bij jou terecht , heb je ook al gedacht om eens naar asiel in de buurt te bellen ? Misschien heeft iemand anders hem gevonden en naar het asiel gebracht ? Jammer dat je net deze week lang moet werken , grtjs Ann

Hermien

Wrang dat je juist nu een dooie duif moet zien liggen. Kan me je gevoel heel erg goed voorstellen. Maar de hoop nog niet opgeven, hè?

Sterkte, ook van mijn 'Vliegtuig'

Kimm

hihi ann, het is valerie, niet manon ;D  ;D  ;D  ;D :P

hoi valerie,

meid ik blijf toch nog hopen hoor! ik zou het zo fijn vinden voor jullie en het valkje als je haar toch weer zal vinden.

ik heb vandaag ook een vorig valkje van jou gezien maar ik weet niet meer hoe die heet. hij zit bij snip en snap!

groetjes kim

Valerie

Hoi Kim,

Dat is Kyla. Een hele leuke valk. Fluit erg mooi.
Ik mis hem af en toe wel hoor.

Kimm

ja dat was de naam. ik wist het niet meer even. ik heb veel foto's gemaakt, dus misschien heb ik hem er ook nog wel op. moet je vanavond maar even in mijn boekje kijken. maar nu floot hij niet voor ons ;D

het gaat erg goed daar hoor!

groetjes kim

Romy

Hoi Valerie

Bah een dooie duif  :-X
Laat ons gewoon hopen dat je ze toch nog vindt, of dat ze ergens bij liefdevolle mensen is terecht gekomen!

Sterkte!
Romy

Dierenfreackske

Hoi Valerie , sorry van de naam .
Heb je nog nieuws ? Ik was ook vergeten te zeggen dat ik
de foto's heel erg mooi vind en ook de valkjes die er op staan he ;D ;D   grtjs Ann

Valerie

Geeft niet, Ann. Zoveel namen hier. Je zou je voor minder vergissen. ;)

Nog niks nieuws.  :'(
Kim, ik ga straks proberen naar de foto's te kijken. Ben erg benieuwd! :)
Eerst geboortedata opzoeken van de jongen. Straks wordt er 1 opgehaald.

Anja

Hoi Valerie,

Sterkte met afscheid nemen. Das toch altijd weer slikken.

Mooie foto's hoor. Ik wilde dat ik je kon helpen meis. Heel veel sterkte en blijf er in geloven.

Liefs Anja

Valerie

Het valkje is opgehaald. Ik heb er toch een goed gevoel bij.
Ik heb een paar binnenste veertjes aan iedere vleugel geknipt. Zo valt het niet op, kan hij nog vliegen, maar nergens tegenaan en niet met volle snelheid.
Hij zal veel liefde krijgen, merkte ik meteen.  :)
Dat is toch weer fijn.
Nu heb ik nog steeds 2 - valkjes te reserveren (afhankelijk of ik nog reactie van iemand krijg die gereageerd had).

Kimm

hoi valerie,

erg fijn dat hij een goed huisje heeft gekregen. dat lijkt mij toch altijd wel moeilijk hoor.
en nu heb je nog 2 valkjes?

slaap lekker voor straks. :-*

groetjes kim