19 juli 2025, 20:20:25

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Plezier genoeg! Han vindt haar ook mooi. :)
Hoe houdt je't uit, zonder muis, Rianne! Sterkte! Laat je PC wel heel eh, als het niet lukt.  ;D

Het ziet er naar uit dat de volière nog niet af zal zijn. Popnageltang plots uitverkocht.  ::) Wss hebben we ze pas begin volgende week. Grrr
Dus pas over enkele weken af, want het weekend van de 12de zijn wij een lang weekend weg.

remco1976

hoi allemaal,

dus jullie weten nu waar jullie zon mooie vogel kunnen weghalen.hahahahahaha  ;D ;D
dan doe ik het toch goed.
gr.remco

Lin

Jammer dat je nu niet verder kunt met de voliere. als je wil kan je wel je sollicitatiebrief mailen naar me misschien kan ik je wel helpen..?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie

Dat is heel lief, Lin. Maar ik heb hem al via de mail verstuurd.
Han helpt me wel steeds, maar toch is het nooit voldoende. Heb nu een aantal dingetjes erin weggelaten, die ik zelf niet goed vond.

Rianne

Hey Valerie,

ik heb nu gelukkig weer een nieuwe muis! En nieuw toetsenbord, zo gaat dat met die draadloze dingen... Moet weer ff wennen, het toetsenbord is wat hoger als die vorige, en de toetsen zitten schuin zeg maar. Maar goed, ik kan weer probleemloos internetten! ;D

Valerie

Moet je wel zien dat niet je vriend naast je zit op een PC met ook draadloos systeem.
Mijn muis doet het soms moeilijk omdat die door dat van Han gestoord word.  ::)  ;D

Rianne

Wij hebben maar 1 computer, en mijn vriend heeft daar geen verstand van. Ongelofelijk he, hij is al bijna 29 maar kan geen e-mail versturen. Internetbankieren lukt nog net ;)

Valerie

29? Of bedoelde je 92?  ;D
Zie je ook niet vaak meer in deze tijd.

gonnie

Hoi Valerie
Allereerst gefelicioteerd met zo`n beauty van een valk prachtig is ze. en hopelijk is het een pop.
hoe gaat het met de jonkies van je ik ben wel weer eens benieuwd ,fototime ;D ;D ;D
Gonnie

Valerie

Sorry, Gonnie. Ik moet je teleurstellen. Ik heb nog geen nieuwe foto's van de jonkies. Ik vind het zo zielig voor ze. Ze blazen en piepen echt van de schrik. Als ik het blok open doen, zijn ze echt bang.
Ik pak ze enkel daags heel even ter controle. Even kijken of ze er goed uitzien.
Maar ik moet eerdaags het jongste jong ringen. Ik zal kijken om dan wat foto's te maken. ;)
Volgens mij heeft ie een achterstand, want hij's 11 daagjes oud en nog te klein om te ringen.
Verder lijkt ie heel gezond, dus ik maak me nog geen zorgen.

gonnie

Hoi Valerie
nou dan heeft het jong indedaad een achterstand , want het is toch gebruikelijk om eerder te ringen ,ik pak mijn jionkies en zo`n twee maal per dag uit ,in het gebin sissen ze wel , maar ik kroel ze toch wel , en op een gegeven moment doen ze lekker de oogjes dicht en liggen ze te genieten .
Gonnie

Valerie

Dat doen ze hier ook wel, hoor. Als ze zo blazen enzo, dan stel ik ze gerust door met de vinger langs de oortjes te gaan. Zijn ze zo stil. :)

Rianne

Hoi Valerie,

je hoeft niet bang te zijn dat ze gestressed raken hoor. Het blazen is een natuurlijke reactie en ze zullen het nog wel een tijdje blijven doen hoor. ;D Als ze straks veertjes krijgen kun je ze steeds langer uit het blok halen om met ze te knuffelen. :)

Valerie

Flink groeien doen ze niet hoor.
Als ik het lijstje vergelijk, lopen ze nu ietsjes achter ipv voor.
Jong 1, dag 18: 80 g
jong 2, dag 16: 59 g
jong 3, dag 14: 55 g
jong 4, dag 12: 40 g en te klein om te ringen!

Jong 1 komt al mooi in de kleuren.
Speciaal voor de nieuwsgierigen hier heb ik een paar foto's van jong 1 gemaakt.
Ik ga ze zo op de computer zetten en verkleinen. ;)

Valerie