19 juli 2025, 00:19:30

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Lin

Hey Valerie,

Ook hier alles compleet en gezond. mooi begin!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie

es

Citaat van: Valerie op 24 juli 2006, 19:52:18
Hee esther! Wat lief dat je even komt bijlezen.  :-*
Jij hebt het de laatste tijd nogal heel zwaar gehad. Een valkje dat wegvliegt, is nog erger dan 1 die sterft. Zeker vanwege de grote onzekerheid. Je weet nu niks. En dat niks weten is zo vreselijk!
Ik kijk geregeld bij je topic of er weer nieuws is.

ik volg alles wel in je dagboek, reageer soms niet, sorry :-[
ik vind dat je een leuk dagboek heb en volg je trouw hoor. ;D ;D ;D ;D
groetjes

Valerie

Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, Es! Ik weet wel dat je leest.  :-* Ik zie vaak mensen in mijn dagboekje komen, die vervolgens niks schrijven. Doe ik ook niet altijd hoor. Ik lees ook veel, zonder te schrijven. ;)
Stel dat het hele forum in mijn dagboekje aktief werd en ging schrijven. Dan had ik uren nodig om alles te lezen.  ;D

Ankie

Hoi Valerie

Wat leuk dat al de eitjes uitgekomen zijn en dat het allemaal goed gaat ! Geniet er maar lekker van !! Maar dat doe je wel !
Ik lees je dagboek ook regelmatig ,maar reageer ook niet altijd ! Soms wel en soms niet ! ;D

Veel genot van je ukkies !
Groet van Ankie

gonnie

Hoi Valerie
kan jij al zien wat voor veertjes er op de vleugels zitten ,bij twee ervan zie ik duidelijk donkere veertjes .
Gonnie

Valerie

Hoi,

Jong 1 is geringd! Vandaag of morgen moest het gebeuren. Ik had het er even uitgenomen en de pootje leken me wel voldoende gegroeid. Ik had ook geen dag moeten wachten, want dan was het erg moeilijk gegaan.
Het ging net. En maar tegenspartelen. Nou, het kleine teentje wilde toch niet zonder tandenstoker.
Benieuwd hoe het met de volgende gaat. ;)

Hee Gonnie,
Ik zie bij het eerste jong wat stekeltjes op de vleugels (wat vleugels moeten voorstellen  ;D ). Volgens mij wordt het wildkleur, maar er kan ook meer tussen zitten.
Ik weet geen enkele splits van de ouders.

Rianne

Hoi Valerie,

je kunt ook al eerder kijken of het ringetje blijft zitten. Ik had geluk, vanaf dag 6 bleven ze al zitten. :D
Donkere ogen en gele dons is wildkleur, maar kan ook nog cinnamon en of gepareld worden. :D

nick01

he valerie check ff je gewone hotmail ............. goed nieuws voor jou is daar in te vinden :)
net sinterklaas he.

Valerie

gonnie

Hoi Valerie
Dat weet ik ook niet Valerie, of frans split heeft of niet , verrassing dus   ;D en van Indy weet ik ook niks , maar jou koppel is echt helemaal gelijk aan mijn koppel , mijn frans is wildkleur en Indy is chinamon gepareld, net als bij jou geloof ik hè.
Gonnie

Valerie

:-\ Ze zitten er niet meer op.
Ze zaten buiten het blok te slapen.  :-\
De jonkies met bekjes open en het jongste lag apart.  :o
Wel zijn ze vanavond nog gevoed. Ook zijn de kropjes (van jong 1 zag ik goed) nog gevuld.
Heb het blok nu open staan en opnieuw voer gegeven.
Ik hoop dat ze er weer op gaan zitten hoor. Vnl het jongste heeft dit nodig.

Valerie

26 juli 2006, 10:28:04 #2157 Last Edit: 26 juli 2006, 11:43:33 by Valerie
Ze worden wel nog gevoed, maar ze zitten er weinig op. Als Daffy in het blok gaat, zit ze er naast.
Peppie is flink zijn best aan het doen om het nest te verstoren.
ik wordt er flink geirriteerd van!  >:(
Ik zal blij zijn als ik eindelijk een popje aan Peppie mag voorstellen. Ik hoop dan van dat probleem af te zijn.
*edit. Laat me maar even geruststellen dat het weer rustig is en ik nog wel alle geduld heb, hoor. Normaal ben ik overdag niet thuis, maar heb deze warme dag vrijgenomen (daar ik enkel 3 behandelingen had staan in mijn agenda).
Ook hoor ik nog geregeld voergeluidjes. ;) *

gonnie

Hoi valerie
Bij mij zitten ze er ook niet meer op hoor valerie , ik denk dat het warm genoeg is , ook voor de allerkleinste , ze zitten wel steeds in het blok om beurten Frans en Indy.maar ze zitten er al dagen naast.
Gonnie

Valerie

Ok. Ik had ook geen flauw idee hoe het hoort. Wij hebben dan ook niet dezelfde ervaring als de kwekers die al jaren nestjes krijgen.  ;)
Maar ze zitten ook heel vaak uit het blok. Ik heb het blok nu open staan.
En gapen dat die jonkies kunnen doen. Waarom nooit als ik de camera in de hand heb?  ::) :P