19 juli 2025, 22:19:37

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Valerie

Van harte gefeliciteerd , geweldig , wat heerlijk eindelijk jullie paleisje. met veel volieres .
En 1 april is al best wel snel , je nu mooi de tijd om allerlei dingetjes te gaan regelen , veel sucses.
Groetjes gonnie

Lin

Wat gaaf voor jullie dat jullie eindelijk een huisje hebben! Net getrouwd, huisje boompje beestje! Maar geen kinders nog zeker? wat fijn dat er een voliere komt. Heeft Han er tenminste ook geen last meer van. Ik blijf het volgen!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie

Goeiemorgen!!

Afgelopen weekend heb ik Peppie bij Valko gezet en Daffy apart. Valko was al helemaal kaal in z'n nekje. Daffy bleef plukken. Zo lijkt het wel prima te gaan. Ze moeten maar eventjes geduld hebben tot er meer ruimte komt.
Daffy liet zich gisteren gewoon kroelen door me!  :o
Dat wilde ze nooit! Ik met m'n vinger over haar koppie en toen hielt zehaar koppie schuin.  ;D
Maar het grappigste komt nog! Peppie heeft van Valko afgekeken. Hij heel voorzichtig paar stapjes richting Daffy, ging dicht bij haar zitten en koppie schuin van "ik wil ook kroelen met jou!"  ;D ;D Wat een gezicht!!!
Ik had gisteren mijn camera moeten hebben! Ze zaten alledrie naast elkaar op de kooi veertjes te poetsen.  :P

Riny

Hoy Valerie
Ze hebben je duidelijk gemist.
Zo zie je maar weer dat overal ook iets positiefs aan zit.
Een beetje verdrietig vond ik het wel voor je dat je deze stap moest  nemen,maar nu is het toch nog ergens goed voor geweest.
Groetjes Riny :D

Agnes

Hoi Valerie!

Ik had een hoop bij te lezen, ik kreeg geen notificatie meer :-\

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
En het plaatsen van een voliere zal wel lukken denk ik.
Het is al leuk om eerst te bedenken hoe je het allemaal gaat doen ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi Val

Voortaan je camera meenemen dus !

Wat heerlijk dat Daffy zich liet kroelen !!!

Groet van Ankie

Valerie

Ja echt heerlijk! Ik stond met mond open van verbazing. Lekker met mijn nagel over haar nekje wrijven.  :P

Roosje

Zeur ik tegen jou dat je te lang niet bent geweest ::)

Maar ik lees wel hoor ;)

Valerie

Valerie

!!!! De overdracht van ons huisje is al op 31 maart!!!! Lekker snel!!!
Vandaag het koopcontract getekend. :)
Even bij de birdies gaan kijken. :)
Daffy is zo'n genieperd, zegt m'n schoonmoeder. Dan wil ze het voer verversen en loop Daffy stieken via haar arm naar buiten toe.  ;D ;D

valkje-jacco

heej das mooi ;) ;)

zijn de foto's trouwens goed gelukt Valerie?
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Wat gaaf zeg, lekker schilderen en behangen! Je eigen huis inrichten! :)

Daffy is net zo geniepig als Ayko, als ik de kooi opendoe, zit ze al in de opening. :)

valkje-jacco

allemaal broertjes en zusjes van jacco zeker.... jacco zit altijd voor de kooi te wachten en als ik de deur open die issie der al uit gepipet  ;D ;D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Valerie

Ja, wie weet.
Maar bij mijn schoonmoeder pakt dat, die let laat dat dan toe. Als ze dat bij mij doet, hef ik mijn hand zodat ze niet naar buiten kan. Ik pak dat slim aan.  ;D
Mitchell, de foto's zijn nog niet afgedrukt. We hebben maar 1 besteld, een bij de auto. Die andere 2, die jij bewerkt hebt volgen later. Han vond het wel mooi. Eerst bij deze kijken hoe die wordt en dan gaan we er meer laten afdrukken. We wilden bij die ene nog een andere bij doen nog even kijken hoe we het doen en wat formaat. ;)

valkje-jacco

oke dan :D :D hoet gaat het verder met je valkjes? ik weet niet echt hoe en wat maar heb je koppeltjes of gewoon lekker met zijn vieren?
hoi!
ik heb 7 valkparkieten,