18 juli 2025, 21:42:55

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Val

Succes met het zoeken naar een huis en het vinden van en baan !!! Ik zal voor je duimen !
Ik ben niet zo bang voor hoor ,dat jij je valkjes laat verhongeren.

Groet van Ankie

Riny

Hoy Valerie
Bijna was ik vergeten wat ik jou had belooft.
Dat krijg je eerst de kerstboom afbreken en dan nog tig knotwilgenringen maken .
maar hier komen ze dan.

~Natas~

Hey Riny,

Jaja laat je mooie vogels maar showen hoor.
Ik wil die ook hebben, oh wat zijn ze mooi zeg.
Nou Val succes ermee, ja mag er alleen naar kijken  ;)

Groetjes

Riny

Hoy Natasja
Wist jij nog niet dat Valerie hier komt inbreken.
Daarom laat ik haar vast zien wat er te stelen is.
Ze moet anders zo'n end fietsen voor noppes.
Groetjes Riny :D

~Natas~

Hey Riny,

Oh daarom laar je ze natuurlijk zien.
Dan weet ze alvast wat je hebt, en kan ze ergens haar oog op laten vallen.
En dan komt Val met de............................ step naar jou toe om in te breken haar valkje te stelen  ;D
Maar Val zal wel netjes een briefje achter laten hoor, met daarom een mooie tekst.

Laters

marga

ja dat zal nog eens een giller wezen

Riny

Hoy Natasja
We hebben ganzen als wakers hier lopen .
Dus als ze valerie bij haar broekspijpen hebben zal die de sirene wel aan zetten.

marga

hoi riny
film je het wel voor ons kunnen we ook mee genieten
groetjes marga

~Natas~

Hey Val,

Durf je nog te komen of wordt je bang van Riny der ganzen.
Kijk maar uit hoor, ze verraad alles nu.
Dus als je die kant op gaat neem alvast wat lekker mee voor die ganzen dan zijn hun alvast afgeleid.
Oh ja Riny heeft ook een camera in der tuin staan, dus alles wordt nog gefilmd ook hoor.
HAHA zijn we weer grappig

Laterssssssssss

Riny

Hallo allemaal
Nee hoor als valerie komt krijgt ze een vorstelijke behandeling,want ik mocht lekker haar trouwjurk zien voor de grote dag.
En voor wat hoort wat.

Valerie

Zeg Riny,

Dacht je echt dat ik dat hele eind met de fiets zou afleggen?  :o Ik mag dan wel fysiotherapeute zijn, maar zo sportief was ik nu ook weer niet aangelegd. Het is met de auto al meer dan een uur rijden.  :P

En van ganzen ben ik niet bang. Lekker brood voeren en hopla.  ;D
Supermooi valkjes. Ik zit al te kwijlen.
Als we een huisje hebben en ik heb mijn vogelkamer of mijn grote volière in de tuin (idee van Han, die volière), dan wil ik van jouw een bont valkje, maakt niet uit dan wat het is. Dan maar 3 koppeltjes. Maar ik wil niet zoveel als Angelique en Peter of als Jura en Herman, want daar heb ik de tijd niet voor.
Ik heb nog een aantal mooie huisjes gezien voor een redelijk prijsje. Dus we kijken gewoon rond en als er iets is wat mooi en ruim is en in een goede buurt, dan zijn wij wss verkocht.  :P
En omdat wij een huurhuisje (apartement) hebben, hoeven we ons daar ook al geen zorgen over te maken.  :P
Dus hopen maar.
Wat zou dat mooi zijn, een tuin, volière of mooie ruime vogelkamer achter het huis (bijkeuken bv.).
Als het zover is, willen jullie zeker een groot tuinfeest bij ons?  ;D
Hihi, jullie hebben de kerstboom allemaal al weg, wij moeten er nog aan beginnen. Nog geen tijd gehad.
't Is dat het jammer is, ander liet ik de vogels los, en slopen maar....  ;D

Ankie, ze zijn niet verhongerd hoor, dat had jij goed. Ik was het niet vergeten. Ik kijk het dagelijks na. Want ze eten nogal veel. Ik hoop ook dat ze alledrie eten en niet dat er eentje voor drie eet.  ;D
Ricky zit alleen, dus is makkelijker te controlleren.  :P
Nou, ik ga weer.
Ik hoop dit weekend nog even te kunnen kijken, als mijn PC het toelaat ten minste.
Kans is groot dat alles weer opnieuw moet. PC viel uit en wilde niet herstarten, windowsfout.
Dus ik ben nu druk met het kopiëren van alles naar een externe harde schijf, voor het geval dat Han weer aan het werk kan met mijn PC.
Of het nu windows is of de PC zelf? Anders moet ik toch maar eens een nieuwe. Hij's al van 2001.  :o 900 mhz.  ;D

Valerie

Citaat van: ~Natas~ op  6 januari 2006, 23:04:09
Hey Val,

Durf je nog te komen of wordt je bang van Riny der ganzen.
Kijk maar uit hoor, ze verraad alles nu.
Dus als je die kant op gaat neem alvast wat lekker mee voor die ganzen dan zijn hun alvast afgeleid.
Oh ja Riny heeft ook een camera in der tuin staan, dus alles wordt nog gefilmd ook hoor.
HAHA zijn we weer grappig

Laterssssssssss

hihi, over die camera hang ik wel een doek, of zet een van de ganzen er voor. ;D

Petra en Cheeky

Ha Val,

Nu eindelijk ook maar weer eens bij jou bijlezen! Je hebt dus nog geen valkje erbij, maar gaat 's nachts op pad met zwarte kleding en een zaklamp? En dan richting Riny? Heb ik dat goed samengevat?

Als je onderweg een kop koffie wilt nemen, stop dan gerust even in Amersfoort! Je bent altijd welkom!

We moeten snel eens wat afspreken! Lijkt me gezellig om saampjes te shoppen in Deventer!

Liefs,
Peet

Valerie

Ja, Peet. We moeten snel wat afspreken. Maar het zal geen vrije vrijdag worden, want ik ben de komende 3 maanden voltijds aan het werk. Dus wordt het lekker shoppen op zaterdag. :)

Nu helemaal wat anders...
Jullie kennen allemaal de situatie hier. Dat de vogels (vnl Valko en Ricky) erg luid zijn en TV volgen bijna onmogelijk is. Ook irriteert het Han steeds meer en meer.
We zijn ook hard op zoek naar een huisje, om dan de vogels in een aparte kamer te krijgen of in de tuin in een grote voliere (en dat laatste is een idee van Han), maar dat gaat niet vanzelf. Dat kan nog een aantal maandjes duren en als we wat vinden zijn we ook niet in een dag verhuisd. Han is soms echt slechtgehumeurd, als de vogels er op los fluiten. Ik heb dan ook vaak 's avonds een doek erover en soms even overdag om ze stil te houden. Dit is helemaal geen fijne situatie en ik vind het voor Valko en Ricky ook sneu. Nu loop ik al een poosje met de gedachte een oproepje te plaatsen, maar ben bang verkeerd begrepen te worden. Wat vinden jullie daarvan? Zou ik iemand kunnen vragen een tijdlang voor mijn vogels te zorgen tot ze een fatsoenlijke plek in huis kunnen krijgen, waar ze wel kunnen fluiten, zonder dat het stress teweeg brengt?
Ik zit ook te denken om dan enkel lieve Peppie hier te houden, maar dat lijkt me dan voor hem zielig, omdat ik nu heel de dag werk.
Zal ik een oproepje plaatsen, of moeten we nog die maandjes volhouden?  :'( Mijn vogels permanent wegdoen, zit er niet in. Dat doe ik absoluut niet. Maar ik wil ook vrede in huis.  :-\
Ik hoop dat jullie dat begrijpen voor me en me niet gaan zien als iemand die met vogels zeult.  ::)  :o

Ik ga me nu klaarmaken, want we gaan zo op nieuwjaarsborrel bij famillie. Even het eten en drinken van mijn schatjes controleren. Ik moet weer alles verversen.

Tot later

Val