19 juli 2025, 09:45:15

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Citaat van: carco op 16 november 2005, 09:50:08
Citaat van: Valerie op 16 november 2005, 09:28:46
Dit is een ander antwoord: Dat kun je de eerste tijd nog niet zien of het een man of een pop is. Maar wat is de bedoeling van de valkparkiet. Gaat het om een bonte pop of om een tamme valkparkiet. Ik heb namelijk wel jonge valkparkieten (ook bont) die niet met de hand zijn gevoerd en dat zijn wel poppen

Wat denken jullie daarvan?
Is het niks, dan blijven we lekker verder zoeken. Ik wacht wel.  ;)

Ik zou hierop reageren als ik jou was. Vragen hoe oud de poppen zijn en inderdaad hoe ze weten dat het echt poppen zijn. Ik bedoel als de poppen 2 maanden zijn of iets ouder kan je ze best nog tam krijgen. Er staat immers dat ze nog jong zijn??
Groetjes: Caroline.

Maar als ze zuiver bont zijn, kan je zo vroeg geen leeftijd zien, of het is door verervingsleer. Maar ik heb al gerageerd hoor. Ik wacht af. ;)

Rianne

Haha Tiara komt bij Mandy vandaan en is volgens de berekeningen een pop, en dat moet gewoon zo zijn want het kan niet anders! Maar je moet haar eens horen! Ik heb 2 filmpjes op mn GSM maar krijg m'n pc kabel pas voor de kerst dus nog even wachten ;)

Valerie

Leuk! :)
Mandy heeft nog wel een pop, maar die's gepareld en al wat ouder. Ik wil eigenlijk gewoon bont. Lastig eh? Maar ik wacht geduldig af.  :D

Valerie

Even nieuws over de eigen valkjes...

Pffff is niet meer te doen om ze los te hebben en achter de laptop te zitten. Daffy komt als eerste. Lekker bij me zitten tot blijkt dat ze liever het kabeltje van de muis doorknaagt. Foei Daf! Mag niet!
Dan komt Valko en tenslotte Peppie. Met z'n drieen op mij afwisselend met rond m'n kop vliegen.  ;D
Wel lastig als je probeert te typen. Heb ze nu weer in de kooi en rooster eronder. Ja.  ::)  :o Als je weet waarom.
Ik had weer krant gelegd op de bodem voor de ontlasting na te kijken en omdat ze weer ruiden. Mooi verkeerd dus. Ik dacht, daar knagen ze toch niet aan, deden ze vorige keer ook niet. Ja daag! Daffy heeft hele stukken afgeknaagd. Dus...geen krant meer op de bodem. Ga het straks schoonmaken en beukensnippers ophalen. Maar het rooster laat ik wel even hoor. Dan hoop ik een poosje minder rotzooi te hebben. En op die krant zie ik de ontlasting ook niet goed, dus dan leg ik maar even een A4´tje in de kooi. ;)

Even stoom uitblazen..... IK WIL EEN BELGISCHE LAPTOP!!!!!! IK HAAT DAT NL ENG TOETSENBORD DAT STEEDS OP NL SPRINGT WAARDOOR DE LEESTEKENS VAN PLAATS VERWISSELEN!!!!!! Hehehe, dat is beter...   ;D

Ricky ziet er nog steeds uit... stekelige kop en warrige staart van de rui. Wat een zicht! HAHAHAHA ;D

Christine

Ja troost je valerie toen ik bij mitchell op de pc zat was het een ramp om te typen! ik kon dat echt niet echt proberen met al men vingers te typen maar dat lukte niet! hier is het azerty en daar weet ik niet meer ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Christine

ja dat was het! ik kon het niet typen want hier staan die niet naast elkaar! ik vind azerty toch veel makkelijker!!! ;D ik denk wel dat valerie dat ook heeft! is best wel normaal als je lang hier hebt gewoon in belgie!!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Valerie

HAHAHAHAHA! Die's goed!
En.... LANG LEVE AZERTY!!!!!!!!! Ik heb op m'n PC ook azerty. Ik WIL GEEN NL toetsenbord of wat dan ook. Is verwarrend en ik ga mijn mooie Belgie(grrrrr heeft niet eens die puntjes) niet verloochenen hoor!  ;D

Christine

België joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb wel die puntjes

Maar om je toch een beetje op te vrolijken heb ik dit voor je!!

Dikke knuffel en  :-*

Valerie

MOOOOOOOI!!!!! Mijn favo diertje naast het bonte valkje. :)
Nu dacht ik Riny's bonte popje te pakken, sluit ze tochwel haar verhaal zeker.  :'(  ;D

Christine

Ja ik wou iets zeggen over die mooie valkjes zie ik daar een slotje staan ik dacht van neeeeeeeee niet haar dagboekje maar toen ik verder las gaat ze dus een nieuw verhaal maken!! veeeeeeel beeettteeeeeer  ;D ;D :-*

Rianne

Het is maar net wat je gewend bent. ;) Ik zou compleet de weg kwijt raken op een Belgisch toetsenbord.

~Natas~

Hai Valerie,

Maar waarom wil je speciaal een valkje van martkplaats?
Hier op dit forum zijn toch ook kwekers die bonte valkjes kweken, en 1 ding is wel ZEKER dan weet je wel wat je in huis hebt en bij wie???
en op marktplaats ben je nooit 100% zeker, want ze liegen altijd om zo hun vogel weg te kunnen doen.
Dus ik zal als ik jou was niet op martplaats een valkje kopen..............maar das mijn mening hoor  :-X

Valkengroetjes,

Natas

Valerie

Hee Natas,

Ik hoef niet persé een valkje van marktplaats. Ik kijk gewoon rond, heb er een advertentie gezet en hier ook.
Ik hoop enkel een goede kweker te vinden die een bonte pop heeft.
Mss dat ik een paar bekende kwekers even mail. ;)