26 april 2024, 19:15:58

schuld gevoel

Gestart door nicole_20, 15 februari 2005, 00:42:25

« vorige - volgende »

nicole_20

bedankt !!  :)Ben echt heel blij dat jullie allemaal hetzelfde zeggen. Nu weet ik echt zeker dat ik voor sammy ga. En ik voel me nu gewoon weer zeker en blij met mijn beslissing.

xxxies nicole

nicole_20

ja maar als je niet naar het gekrijs kijk dan fluit sammy meer en vind alles interessant. Daarom ga ik toch voor sammy.

xxxies nicole

ep

nou als dat beter voelt moet je dat dan zeker doen.
wanneer komt sammy?
petra en tico

nicole_20

maandag ;D dus nog een paar dagen wachten

xxxies nicole

es

leuk spannend allemaal toch. :)

Groetjes van Esther

Karin

Wordt dit je enige valkparkiet ? Als ik je advies mag geven zou ik er wel een tweede bijnemen. Hoeft niet meteen, eerst even een paar maandjes wennen, maar als hij een maand of 4 - 5 is zou ik er een vriendje bij kopen. De kans dat hij dan later gaat schreeuwen om aandacht is een stuk kleiner. Valkjes die alleen zitten gaan heel vaak schreeuwen omdat jij zijn / haar partner bent en valkjes willen nou eenmaal altijd bij hun partner zijn. Ik heb inmiddels 2 valkjes overgenomen ( vorig jaar 1 en het jaar ervoor ook  1 ) die allebei alleen zaten en de hele boel bij elkaar schreeuwde. Toeval of niet, ze waren beide 9 maanden toen de mensen ze weg deden. Ik denk dat het meestal zo rond de pubertijd gaat beginnen ( 6 maanden ) en dat ze het na 3 maanden echt zat waren en ze weg deden.  

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

nicole_20

ik ga eerst kijken hoe het zo alleen gaat ;D Ook omdat ik een grotere kooi nodig heb als ik er 2 wil. En die mensen waar ik sammy vandaan heb, hebben er ook 1. En dat gaat hartstikke goed. Dus het bestaat wel  :D

xxxies nicole

Karin

Hebben ze er maar één ? Hoe komen ze dan aan jongen  ;D ;D ;D Ik hoop voor je dat het je gaat lukken.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

nicole_20

hahaha die hebben ze bij een kwekerij vandaan. En ze verkopen ze weer in hun winkel. Ze hebben een dierenwinkel maar die bestaat uit het grootste deel vogels. Ze kweken wel zelf met kakatoe's. En ze hebben nu ook agaponissen (als ik het goed schrijf) Die per stuk al 2.500 euro zijn.

xxxies nicole

es

 ::) wauw  ::) ZIT DAAR EEN GOUD RANDJE OMHEEN OFZO :D :D :D :D :D :D JEETJE WAT EEN PRIJS VOOR ZIJN DWERGPAPAGAAITJE ;D

GR. ES

ep

toch geen ag voor 2.500 dat zal toch niet.
is dat misschien voor de kakatoe.
petra en tico

es

16 februari 2005, 00:26:54 #26 Last Edit: 16 februari 2005, 00:30:34 by es
DAT MOET WEL JOH  ;) BEETJE VEEL GELD VOOR EEN AG  ::)
DIE KAKATOE IS VAN DIE PRIJS TOCH ???

gR. eS

ep

Nou is een kakatoe zo duur dan?
Dat is toch zo,n zwarte met zo,n lange snavel?
peentico

es

NEE JOH :D
DA'S ZO'N WITTE MET ZO'N KUIF
PRECIES HET TEGENOVERGESTELDE ;D ;D

GR. eS

ep

 :D :Do ja  :D :D
petra