4 juni 2024, 07:55:11

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Rianne

Allemaal goed bedoelde woorden, maar ik vraag me af waarom Christine zichzelf niet verdedigd en dat laat doen door anderen. ???

Urban Leopard

25 januari 2006, 19:30:54 #2446 Last Edit: 25 januari 2006, 19:33:30 by Cor
De vorige discussie is bewust laten staan omdat ieder zijn/ haar mening mag geven zolang dit gaat zonder de ander te beschadigen en zolang er voldaan wordt aan de regels die gelden binnen dit forum. Natuurlijk kunnen meningen verschillen.

Laten we het hierbij houden en niet weer opnieuw discussie uitlokken. Iedereen heeft zijn / haar mening kunnen geven en om nu weer een discussie uit te lokken op een ander vlak heeft geen zin.


Petra en Cheeky

Soms is niet reageren misschien even beter  ;).
Let it be!
---

Hoe dan ook: Chris, als Mitchell komt van 't weekend, hebben jullie dan al grootse plannen, of komt hij maar heel even?

Groetjes,
Peet

Christine

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 25 januari 2006, 19:48:11
Hoe dan ook: Chris, als Mitchell komt van 't weekend, hebben jullie dan al grootse plannen, of komt hij maar heel even?

Groetjes,
Peet

De valkjes verwennen gaat één groot punt zijn, Jacco komt mee op visite! :D Dan ja ff een rondleiding door de tuin hopelijk is het niet te modderig en dan zullen we wel zien wat we gaan doen, ik weet niets eens wat zijn grootouders gaan doen :-[
Hoe dan ook zondag komt hij, maandag is het school...

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi Chris,

men opa en oma vermaken zichzelf wel in de stad Leuven, ik heb 10 bladzijdes uitgeprint wat er te doen is dus hun vermaken zich wel haha ;)

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Dat is goed!! Maar wat wil jij doen?? ::) Hier is veel wandelzicht euhm beestjes bezoeken, wimpie vooral!! uueem de valkjes verwennen jij bent de gast dus jij mag het zeggen!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

haha precies wat jij nu zegt ;)
haha
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Mitchell ff een vraagje blijven je grootouders hier eten ??? want we hebben nog een grote kalkoen in den diepvriezer zitten en die moet dringend op wegens plaatsgebrek in de diepvries!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi,

me oma wil tot 4 uur smiddags blijven :-\
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Hoe bedoel je?? Van wanneer tot wanneer komen jullie? want we eten 's middags rond 12u eh

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

Hoi,

wij willen vertrekken om 8 uur zodat we half 10 10 uur daar zijn, zijn jullie dan al wakker ?? :D
maar we blijven maar tot 4 uur smiddags :(
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Het maakt toch niet veel uit tot wanneer je hier blijft, als je de valkjes maar goed hebt gekeurd ;) je weet wel wat ik bedoel! Dan hebben we elkaar nog eens gezien en ik jou grootouders ook nog eens, dan kunnen we de valkjes een extra verwennen!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Citaat van: Christine op 26 januari 2006, 10:10:29
we hebben nog een grote kalkoen in den diepvriezer zitten en die moet dringend op wegens plaatsgebrek in de diepvries!


KALKOEN  :P ?!!...mmmmmmmmmmmmm  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hé wilma

gaan wij samen naar christine gaan eten ???  :P dan zal haar kalkoen wel kleiner worden want ik lust dat ook heel graag hahahaha

groetjes marilyn

Christine

Dat is misschien nog een leuk idee!! Heerlijk kalkoen eten, ff denken we zijn dan met 7 mensen ik denk zelfs dat we dan nog over gaan hebben  ::) Maar dat is dan om een andere keer te eten want de kalkoen wordt opgevuld met gehakt! Njammieeee ik krijg er nu al zin in! :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**