1 augustus 2025, 16:00:23

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

marilyn

hhhhhmmmmmmm idd 0njammie njammie :P

groetjes marilyn

Christine

Ik zwijg er over voor dat ik helemaal de diepvries induik voor die kalkoen! Maar goed dat die nu daar nog in zit en pas vrijdagavond uitgehaald wordt voor dat die ontdooid is duurd het ff en dan kunnen we hem zaterdagavond opvullen! Dan zondag bakken met kroketjes njammieeeeeeeeeeeeeeeeee :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

maar goed dat je kelkoen nog mooi in de diepvries zit hihihihi anders werd hij nog aangevallen voor hij ontdooit was  :P was anders wel een leuk ideetje kalkoen, met krokketjes en perzik of ananas en daarna lekkere tiramisu ?????????  :P

groetjes marilyn

Christine

Nee maar het klinkt wel lekker!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

26 januari 2006, 18:28:47 #2464 Last Edit: 26 januari 2006, 18:31:37 by Wilma1

Citaat van: marilyn op 26 januari 2006, 14:15:35
hé wilma

gaan wij samen naar christine gaan eten ??? :P dan zal haar kalkoen wel kleiner worden want ik lust dat ook heel graag hahahaha

groetjes marilyn

Mmmmmmmmmmmm ....lwijlkwijl.....lekker, maar IK ben nu VAST TE LAAT  :'(  :'(   :'(

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

christine en ik hebben nog niets afgesproken hoor en de kalkoen zit nog veilig in de diepvries  :P hahahaha en ook we kunnen moeilijk onszelf uitnodigen bij christine om haar kalkoen op te eten hé  :-\

groetjes marilyn

Wilma1

Is dat zo...wij Hollanders durven dat wel hoor.....heb IK van een Belg geleerd   :D  ;) (niet van jou, bedoel ik hoor ;D !!)...

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hahaha idd niet van mij geleerd  :P al kan je nog veel van mij leren  ;) maar ik ook van jou hoor  ;)
belgen of nederlanders wat maakt het uit we zijn allemaal mensen en in deze gevallen zelfs met dezelfde taal

groetjes marilyn

Wilma1

Hoi Mariliyn...jullie taaltje heeft toch iets meer speciaals vind ik altijd, klinkt altijd liefelijk......
;) :D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

net zoals nederland zovele dialecten heeft zo heeft belgie ook enorm veel dialecten voor zo'n klein landje hoor en ze zijn niet allemaal even liefelijk  ;)

groetjes marilyn

Christine

wat word dit plezant in men verhaal!! Heerlijk gewoon om dit te lezen, ik hoor net op de radio een gevulde kalkoen :o we zijn daar gisteren zo over bezig geweest dat zelfs de radio nu ook al begint of is dat gewoon reclame?? Zal wel reclame zijn! Ik heb eigenlijk weinig te melden alleen ben ik zwaar verkouden en voel dat ik ook keelpijn begin te krijgen dus dat zit niet lekker! Straks mijn punten gaan halen voor mijn examen maar heb er niet echt zo goede vooruitzichtingen in, ik zie wel wat het wordt!

Marilyn wij kunnen makkelijk afspreken omdat we zo ver nog niet van elkaar wonen! Alhoewel misschien een dik uurtje maar dat ben ik al gewoon  :P

Wilma! Ik zal foto's maken van de kalkoen kan je lekker nog nagenieten  :P Nee grapje! ik ga iig veel foto's maken zodat jullie mee kunnen genieten! Want mitchell neemt zijn gsm mee met camera :o ik heb mijn digi maar ook kan ik filmpjes maken en die probeer ik er dan zeker op te zetten!!

marilyn

hoikes christine

wij spreken heus nog wel eens af om elkaar eens te leren kennen  ;) idd zover rijden is het nu ook weer niet .

groetjes marilyn

Wilma1

27 januari 2006, 15:21:14 #2472 Last Edit: 27 januari 2006, 15:22:55 by Wilma1
Nou mag ik weer kwijlen  ::) voor het scherm  :'( ..gister zat Marilyn met een Chocotoff UITGEBEREID te knabbelen vlak voor mijn neus  :o !! ik kon het haast proeven  ;D.

Gut dat die kalkoen dan ook nog ter sprake komt op de radio....hahaha....dat is weel grappig....Beterschap met je verkoudheid, hou het maat lekker DAAR in België  :P en succes met cijfers halen....wie weet valt het je toch mee!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hahahaha sorry hoor maar je had me gisteren zelf op het idee van chocolade gebracht en het enige wat ik in huis had was chocotoff  :P de volgende keer leg ik mijn cam af zodat je het niet ziet  ;)

groetjes marilyn

ps geen radio of televisie voor jou vandaag want zeker op tv geven ze veel reclame van eten of snoepgoed  :P

Christine

voor chocolade ben ik niet zo geef mij maar lekker iets zoets! lekkere zoete snoepjes **kwijl** of gewoon in de zomer lekkere ijsjes! daar ben ik ook dol op! Neen ff serrieus jullie met jullie eten altijd! Laat mij maar lekker alleen zitten zonder een chocolade gezicht van marilyn want ik heb het niet gezien :P