2 mei 2024, 06:27:14

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Rianne

En zo niet, is er nog niks aan de hand. Er komen nog duizenden zondagen aan hoor! Je gaat geen onnodig gevaar lopen natuurlijk.

valkje-jacco

Tja, das ook weer waar mar het rare vindt ik dat iets me tegenhoudt, het gaat steeds niet door ???
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Riny

22 januari 2006, 15:41:21 #2402 Last Edit: 22 januari 2006, 15:48:18 by Riny

Hallo Christine en Mitchel
Jullie moeten eens proberen om er niets achter te zoeken.
Daar maken jullie het moeilijk mee voor je zelf.
Probeer het leven eens wat meer te nemen zoals het komt.
Groetjes Riny :D

Rianne

Tja, als je een bal tegen de muur gooit, en bij de buren gaat de telefoon, is dat ook gewoon toeval ;D

Petra en Cheeky

Ha Chris,

Ik denk dat ik begrijp waarom jij en Mitchell het zo goed kunnen vinden samen! Jullie zijn een beetje hetzelfde qua karakter!  ;) ;D  Jij bent van jezelf altijd al iemand die vaak negatief denkt over zichzelf en dingen die gebeuren. Soms zoek je daar meer achter dan er in werkelijkheid achter zit!
Als Mitchell nu de positieve was, was er niets aan de hand geweest. Maar jammer voor jou, gaat hij met je mee in het negatieve!

Ik begrijp heel goed dat jullie je allebei erop verheugen om elkaar te zien, maar de kans dat dat gebeurt is nog altijd meer dan 80%!!! Wat de anderen ook al zeggen: ga je nog niet te druk maken, als er nog niets aan de hand is!

Ik hoop echt van harte Chris dat alles door mag gaan en dat je mijn woorden van net positief opvat (want zo zijn ze bedoeld!). Je bent een hele lieve meid, probeer het leven wat meer van de positieve kant te zien! Anders word je nog heel wat gekwetst in je leven bij andere wellicht nog veel heftigere problemen.

Dikke kus,
Peet

Christine

Petra tuurlijk lees ik het positief, van jou weet ik dat het positief bedoelt is! Ik en mitchell tja we verschillen 4jaar en een paar dagen ::) we hebben allebij hetzelfde sterrenbeeld, ik zie mitchell in mij en dat is niet normaal! Ik ken iemand die verjaard op de 31juli ook een leeuw en die ziet mij in haar jeugdjaren! Mitchell en ik hebben veel dezelfde meningen en als het er om draait zijn we allebij even ongerust! Wel raar als ik dit nu zo hoor! Maar ja we zien wel ik blijf hopen dat hij mag komen!! Mijn moed blijft sterk! Maar ook dankzij jullie lieve steunende woordjes!!

Bedankt iedereen!! :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Jonge jonge jonge!!

Er zijn mensen die hebben een ongeneeslijk ziek kind, door brand hun allesie verloren of iemand van hun naasten verloren door een ongeluk en zo kan ik nog wel even doorgaan......

Moet ik nog even doorgaan wat er op deze wereld allemaal voor pijn en verdiet is??

En dan zoveel woorden "vuil" maken over het feit dat een bezoekje heel misschien een weekje later moet.

Sorry hoor jongens, maar in wat voor diep dal moeten je wel niet terecht komen als er eens een keer iets ergs met je gebeurt??

Kijk eens naar het leed om je heen en ben dan dankbaar voor alles wat je WEL hebt!!

Heel veel "sterkte"!!  ???
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Citaat van: Christine op 22 januari 2006, 22:21:47
Petra tuurlijk lees ik het positief, van jou weet ik dat het positief bedoelt is! Ik en mitchell tja we verschillen 4jaar en een paar dagen ::) we hebben allebij hetzelfde sterrenbeeld, ik zie mitchell in mij en dat is niet normaal! Ik ken iemand die verjaard op de 31juli ook een leeuw en die ziet mij in haar jeugdjaren! Mitchell en ik hebben veel dezelfde meningen en als het er om draait zijn we allebij even ongerust! Wel raar als ik dit nu zo hoor! Maar ja we zien wel ik blijf hopen dat hij mag komen!! Mijn moed blijft sterk! Maar ook dankzij jullie lieve steunende woordjes!!

Bedankt iedereen!! :-* :-* :-*


Chrissie,

Ik denk dat veel mensen hier je al wijze raad hebben gegeven. Maar ik geef je er ook eentje. IEDER MENS IS UNIEK. Je kunt dezelfde sterrenbeelden hebben, op dezelfde dag geboren zijn, nog maakt het je niet precies als een ander persoon. ANders zouden tweelingen toch precies hetzelfde karakter hebben!!!
Ik weet veel van astrologie, zoveel dat ik ook weet wat niet waar is.
Probeer te leven in het hier en nu, als Christine!!! Wees blij dat iedereen anders is.
In een persoon kunnen gelijke kenmerken je aantrekken, maar uitersten kunnen elkaar ook aantrekken. Dit laatste zorgt voor evenwicht!!

Ik was toen ik jonger was hier ook veel mee bezig en ik weet hoe zwaar je aan dingen kunt tillen, waarvan je als je ouder bent het niet meer kunt voorstellen.

Maar probeer alles positief te benaderen, overal het zonnestraaltje in te zien in plaats van de donkere wolken.
Je leven wordt bepaald door een aantal factoren. Op sommige heb je invloed en op anderen niet.
Wanneer je positief denkt zul je merken dat het leven een stuk eenvoudiger is. Zie niet elke tegenslag als het ergste wat er is, wees alleen blij als er iets goeds gebeurt!!!
En als je dingen positief benadert lijkt het soms ook dat de dingen waar je geen invloed op hebt ook positiever worden!!

Probeer in de werkelijke wereld te leven. Niet te vluchten in negatieviteit of je leven laten afhangen van een sterrenbeeld.
Jij bent degene die je leven maakt en de keuze heeft!!!

Ik bedoel dit alles positief hoor Christine!!! Als dat niet zo was zou ik er niet zoveel tijd aan besteden.

Probeer positief te denken en dingen in perspectief te zien.
De wereld is niet tegen je. Het is niet zo dat daarom negatieve dingen gebeuren. Je lot maak je zelf.

Geniet bijvoorbeeld van je mail en msn met Mitchell. En als jullie elkaar kunnen ontmoeten is dat een bonus. Een dag met een sterretje!!!

Iedereen maakt teleurstellingen mee in zijn of haar leven. Daar leer je van. En laat je juist meer genieten van de tijden dat het goed gaat!!!

Leef je leven als unieke persoon!!! Je leven is wat je er zelf van maakt. En als je van alle kleine tegenslagen een heuvel maakt, dan zijn de bergen die je over moet bij een reuzentegenslag niet te overzien!!!

Dus, neem verantwoordelijkheid voor je eigen leven!!! Maak de keuze om positief te staan tegen de werkelijkheid van alle dag!!!! En vergeet het negatieve, de donkere kant en het 'gezweef'.

Alleen jij kunt die keuze maken!!!
Dus pak jezelf op, kijk eens goed in de spiegel en probeer het leven te zien zoals het is!! Met alle leuke en minder leuke dingen!!! Maar maak er wat van!! Dan heb je ook bijna geen tijd meer om te gaan pruilen om dingen die niet doorgaan, want dan ga je verder met dingen die wel kunnen!!!

Liefs, Gerda

Riny

                                                           
Hallo Christine
Mijn zoon is ook een leeuw en die is zo nuchter als wat.
Maar nu je Gerda haar berichtje gelezen hebt ,snap je nu waarom ik zo blij met haar ben.
Tussen ons zitten ook 200 kilometerafstand.
En nu ga ik duimen dat jullie weekend door gaat.
Liefs Riny :-*

Rianne

Hoi Riny,

als Lin en ik weer op tienertour gaan, nemen we Gerda gewoon mee! ;)

Riny


Hoy Lin en Rianne
Lief van jullie.
Groetjes Riny :-*

Christine

We zien wel wat er gebeurt!

Hier twee filmpjes!
Eentje van Minoe en eentje van Monty

Minoe
http://www.youtube.com/?v=sqVSdSdIFps

Monty
http://www.youtube.com/?v=CHIkfYODmXY

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

haha leuke filmpjes, wie hoor uik nou op de achtergrond shcreeuwen??

gr.Mitchell :-* :-*
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

De valkjes! allemaal tegelijk  ::) :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hahaha ze wouwen éven aandacht :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)