2 mei 2024, 12:54:42

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Ik kreeg vandaag een doodsbrief in mijn handen. Ik las ff nog niet de naam maar was hem gewoon aan het bekijken, toen ik de naam las dacht ik van  :censuur dat kan niet!! Het was een oude vrouw die ik vorig jaar nog verzorgd had in het rusthuis waar ik stage deed, de dochters ervan ken ik heel goed... Het was zo raar om die naam te zien staan, ik besefte het pas later dat ik er enorm veel contact gehad heb met haar :-\  Dan naar leuven geweest met een vriendin afgesproken. Toen ik naar huis moest gaan zag ik mijn medestagair die daar ook stond. Ze schrok van het slechte nieuws. We hadden de hele tijd gesproken over dat rusthuis, die mensen die daar waren waren nog allemaal zo goed :-\ Bijna de helft op die afdeling is gestorven als het er niet meer zijn, allemaal zijn ze al terug vervangen! Zelfs een koppel waar ik nog niet eens verwacht had dat het zo snel met die twee ging gaan, de man was een beetje slecht aan het worden maar zo slecht was hij nog niet, zeker die vrouw niet :-\ ...
Ik ga die familie van die vrouw wel een kaartje sturen dat is het minste wat ik kan doen voor hun! Ik had daardoor met die vrouw een sterke band doordat ik de familie kende :-\ :( :(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

peterke25

hey chrisje ik steun je heel hard in die moeilijke perioden veel kusjes en knufjes van mij :-* :-*

Lin

Wat een slecht nieuws christine net voor de jaarwissleing. Veel sterkte! en ik denk dat ze een kaartje zeker kunnen waarderen, of anders een bezoek.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Hoi Chris,

Dat is zeker altijd schrikken.
En vooral als je die vrouw en haar familie zo goed kende.
Stuur ze een maar een kaartje, das inderdaad het laastste wat je nog kan doen.
Maar ja voor mij is dat niet nieuws, ik krijg hier dagelijks mee te maken op mijn werk.
Ja je shrikt altijd wel, en je praat daar dan over met je collega's maar dan gaat het leven gewoon weer door.
Als je wilt praten weet je me te vinden  :-*
Sterkte ermee

:-* Natas

Christine

Ja ga ik zeker doen! Maar op bezoek komen is zo raar eigenlijk, ik zie wel ik denk wel dat een kaartje voor hun ook enorm deugt gaat doen.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

           

                Hallo Christine
                Ik wens je een jaar zonder verdriet en               
                tegenslag.
                Moge de dagen ,weken,maanden gevuld zijn met
                liefde en een lach.
                Prettige jaarwisseling.
                Groetjes Riny

Gerda


~Natas~

Hi,

Nogmaals een heel goed 2006 toegewenst.
Maak er een top jaar van, met minder stress en gedoe allemaal.
Ik duim voor je.
Kijk uit voor vuurwerk.

:-* Natas, Joepie & Jesse

Carin

Hoi Christine,

De allerbeste wensen voor 2006!

groetjes Carin

Christine

Natasja bedankt voor het bellen gisteren!! Allé deze morgen heel vroeg hihi!! Ik vond het wel heel speciaal om zo een nieuwjaarswensje binnen te krijgen via telefoon!

Iedereen bedankt voor alles en mogen ook al jullie wensen uitkomen!!

Ik ga nu men bedje opzoeken en probeer ergens deze week een verslag te geven van vandaag en gisterennacht!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Op oud en nieuw zijn we naar vrienden geweest, ik had al een paar dagen op voorhand gezegd tegen peter 'ja we gaan niet veel slapen' hij maar toegeven dat we veel gingen slapen maar blijkbaar had ik groot gelijk!!
Eerst lekker gegeten en veel :o daarna tv'tje gekeken, pakjes :o opengedaan (had ik niet verwacht) maar ja ze zagen ons niet bij kerstmis dus kwamen nu de pakjes, peter had al op voorhand twee flessen wijn gekocht 'zuidafrikaanse wijn'

Daarna terug tvtje zien 'de film die ze opgenomen hadden op hun zuid-afrikaanse reis', het gevolg was iedereen lag in slaap "Viel het op?? ;D" Dan middernacht een lief telefoontje gehad van mijn beste vriendin (forum) Natasja'tje, wat is het erg in holland met het vuurwerk :o daar is belgie toch niets op tegen hoor! Ik ging al binnen staan maar verstond er voor de helft nog niets van! Ook had ik daar bij Hans (waar we zaten ((vriend van peter))) niet zonder dieren! Een prachtige golden retriever waar ik natuurlijk een foto van heb genomen met mijn gsm! Ze staat er niet echt zo mooi op maar hier toch de prachtige....

Daika!


Nieuwjaarsdag was erg vermoeiend we hadden maar amper 2u geslapen en ja het was ook heel vermoeiend ondanks ik keelpijn had en voelde me een beetje missellijk van te veel door elkaar te drinken de nacht ervoor... Ik was al een geluk niet zat en ook niet in de wind ::)

We kwamen aan bij mijn grootouders, wat was ik blij van die nog eens te zien! Ik had me een beetje geamuseerd met foto's te trekken, heel veel heb ik zelf niet gegeten (waren het meeste eetfoto's dat ik ooit had getrokken!!)

Deze foto's zijn bij het binnenkomen en vond ik wel prachtig!!










Heerlijk eten aan tafel!!










Dit was jammer genoeg deel 1!! Deel twee zal pas deze avond ofzo komen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi christine

zo te zien hebben jullie je erg vermaakt ;D
Ben benieuwd naar de andere deel van de foto's

Groetjes Trienke

Christine

De andere deel zal wel ergens in de week komen  :P Ik heb ook een snurkfilmpje van peter gemaakt die ga ik hier toch ook plaatsen, vind het wel leuk hij zegt altijd ik snurk niet, nu had hij zijn eigen eens kunnen horen  ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Citaat van: Christine op  2 januari 2006, 21:59:01
De andere deel zal wel ergens in de week komen :P Ik heb ook een snurkfilmpje van peter gemaakt die ga ik hier toch ook plaatsen, vind het wel leuk hij zegt altijd ik snurk niet, nu had hij zijn eigen eens kunnen horen ;)


Hoy Christine
Waar plaats je dat dan??
Ik kan het nu al niet meer afwachten.
Laat je me niet te lang wachten?
Groetjes Riny :-*

Christine

Ik hoop morgen Riny! Ik zal er haast achter zetten dat beloof ik je!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**