4 juni 2024, 15:57:22

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Mensen die familie hebben van onze valkjes gelieve jullie hier te melden?? haha zou dat iets uithalen?? ik zie wel! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Citaat van: Christine op 21 oktober 2005, 13:40:07
De stamboom eindigt dan normaal toch bij de kindjes van Miko of die andere of Tosca en Chica of gaat die nog verder?? :o ??? ::) ::)

Nee, die stamboom gaat oneindig verder, Chris!. Bij mensen van man op man, tot in de eeuwigheid of totdat er alleen nog maar vrouwen worden geboren...  Van man op man omdat die de familienaam meedragen, bij valkjes weet ik het eigenlijk niet...!  ;D

Christine

Oke maar ik vind het wel leuk dat er zoveel familie van men twee schatjes zijn echt waar! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Joyce28

21 oktober 2005, 15:13:37 #1713 Last Edit: 21 oktober 2005, 15:16:16 by -Joyce-
ja Vito van Eefje,en Paco van Bianca :)

hmm,nee die Bianca komt hier niet of wel?

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Hey,

pfoe.. nou ik ben er weer doorheen.  Ik moest toch weer alles bijlezen omdat we morgen naar je toe gaan.

Maar nog even over Veerle. Gewoon blijven chatten en mailen, bellen enz. met elkaar. Je kan toch gewoon langs gaan? en in de vakanties kan je uitgaan. Tja de relatie verbreken kan je niet gedwongen worden. Gewoon elkaar blijven zien en niet uitgaan is toch niet zo erg? Of bedoel je met uitgaan ook visite?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Tiara komt ook bij Mandy vandaan maar is denk ik geen familie van Tosca en Miko. Het is denk ik gewoon een vriendin van de familie haha ;D

Petra en Cheeky

Veel plezier morgen met je bezoek, Chris!!  ;) ;D
Tel je wel je valkjes goed als ze weg gaan... want ze zijn zoooo valkenverslaafd...!!  :P

Lin

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 21 oktober 2005, 18:11:39
Veel plezier morgen met je bezoek, Chris!!  ;) ;D
Tel je wel je valkjes goed als ze weg gaan... want ze zijn zoooo valkenverslaafd...!!  :P


verklap ons plannetje niet! hoe komen we anders aan een nieuwe aanwinst?  ;)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Joyce28

Hoi Christine,

Dit is het broertje van Miko,genomen op 19-10
Hij heet Falco ;)



Langere staart heeft ie al wel gekregen he :D

Caroline

Nog even en je hebt je valkenstamboom compleet.  :D



Veel plezier morgen met Lin en Rianne.

Groetjes van Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

We komen er zo aan! oude schoenen heb ik mee dus ik kan lekker door de prut banjeren :-) want wij willen alles zien!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

hoi chris en lin en rianne

ik wens jullie een fijne dag

groetjes Trienke

Christine

K*t notificatie oke ik dacht weeral ooh maar twee reacties maar neen heb zelf de tijd nodig om in mijn verhaal te lezen! >:(

@ Joyce: ja ik weet dat Vito van eefje is! ik ben benieuwd hoe ze er allemaal uitzien na hun ruien! de cinnamon geparelde witmaskers gaan er net zo uitzien als de cinnamon witmaskers dus ja veel verschil moet dat toch niet zijn, en de onze gaan hetzelfde uitzien maar misschien toch iets verschillend want Caroline en ik hebben ook twee zusjes de mijn heeft andere schoonheidsvlekjes als dat van haar! BEDANKT VOOR FOTO!! :-*

@ Caroline: ja er komen er maar meer! maar ja ik denk toch dat ik niet aan die stamboom begin maar gewoon veel familiedagboekjes ga volgen ::)
En dat we ons gaan amuseren staat vast maar eeeuuhm ik hoop dat het dan een beetje stopt met regenen of hoor ik slecht dat kan ook!

@ Lin: ja jou zie ik sebiet maar eeeuuuhhm Ik hou mijn valkjes extra in het oog hoor! ;D

@ Rianne: Het zal wel een vriendinnetje van men twee zijn! maar dat maakt mij niets uit! :-*

@ Petra: ik controleer alles heel goed en 6 valkjes tellen is zoveel nog  niet! ik moet zelfs al zoeken als ik van ver tel en er eet eentje dan moet ik echt dichtbij gaan kijken waar dat 6de valkje is hihi.

@ trienke: Ik maak een uitgebreid verslag zodra ik terug op msn en forum geraak dus ja allé ik hoop met foto's eh rianne en lin! :-*

Nog een uurtje ofzo allé misschien een uur en een half maar ik ga me gaan haasten want we moeten nog naar de winkel enzo omdat ik als rianne en lin weg zijn zelf weg ben naar peter!







*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Oke we hadden een hele leuke voormiddag! Heel veel bij de valkjes gezeten en men 6 schatjes hadden het nog graag ook! vooral flutty die begon te fluiten toen Linda floot.
Ze hebben ook veel foto's getrokken maar ik heb deze keer niet zo veel foto's getrokken dus die zal ik aan hun over laten morgen ofzo we zien wel!
Ook nog een paar tips gekregen van Linda want ja Miko eet al alleen maar bedelt enorm aangezien hij alleen eet mag hij ook van de pap af. Zijn gewicht blijft op 92 dus dat zit heel goed.
Men valkjes zijn ook in de watjes gelegd door hun ze hebben een mooi speelgoedje erbij en een snoepstaafje waar ze dol op zijn en die ook direct gingen oppeuzelen ook hier hebben we foto's van!
Daarna zijn we naar buiten gegaan om naar al de dieren te gaan kijken. Ze hebben tamelijk veel filmpjes en foto's getrokken dus ja die zien jullie wel verschijnen morgen ofzo! verder ga ik straks me klaar maken om ook maar eens te vertrekken naar Peter om daar ook maar eens mijn verhaal te vertellen.

Rianne en Linda ik vond het heel fijn dat jullie hier geweest zijn en ja bedankt voor het speelgoedje en snoepstaafjes. Nu ik dit aan het typen ben is Jazzy weer vrolijk aan het fluiten. :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**