4 juni 2024, 12:21:06

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Joyce28

Hoi Christine,

Ik krijg het broertje van Miko ook een witmasker cinnamon,dus misschien vind je het af en toe leuk om eens te lezen hoe het met zijn broertje gaat  :)

Christine

Joepieeeeeeeeeeee een broertje van Miko op het forum en een zusje van Tosca op het forum! tuurlijk als jij hier ook komt kijken is het goed! nee ff serrieus ik kom zeker ff kijken :D :D :D ;D ;D ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Leuk hoor, al die families hier op het forum!  ;) ;D
We moeten maar eens een valkenstamboom opzetten! Wie weet waar de verwantschappen beginnen en eindigen!  :P

Rianne


Christine

eigenlijk ik vraag me af of er nog meer zussen en broers zijn van Miko en Tosca maar ik denk dat ik die vraag maar aan Mandy overlaad!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

De stamboom eindigt dan normaal toch bij de kindjes van Miko of die andere of Tosca en Chica of gaat die nog verder?? :o ??? ::) ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Joyce28


Christine

OOOOOOOOOOOH Net zomooi als mijn Miko maar hoe oud is zijn broertje?? of is dat al een oudere foto??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi

Wat gezellig familie valkjes op het forum.

Een stamboom maken, wow daar zit wat werk in dacht ik zo.

groetjes Trienke

Joyce28

Citaat van: Christine op 21 oktober 2005, 13:51:13
OOOOOOOOOOOH Net zomooi als mijn Miko maar hoe oud is zijn broertje?? of is dat al een oudere foto??


Hij is van 4 sept,en Miko?

Christine

Ja idd veel werk! Ik ga Mandy er eens over aanspreken als ik nog tijd heb vandaag! moet me straks gaan douche en me klaar maken voor een schoolfuif! er komen heel veel vrienden!! ben blij dat ik in deze school zit en niet in die k*tschool van vorig jaar! anders had ik dit nooit kunnen meemaken! iig de lichten en al staan al klaar ginder en een hele muziekinstatatie dus dat wordt belooft!

Joyce Miko: geboren op: 02/09/05 staat onderin mijn tekening! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Joyce28

21 oktober 2005, 14:03:09 #1706 Last Edit: 21 oktober 2005, 14:05:02 by -Joyce-
Citaat van: Christine op 21 oktober 2005, 13:57:58

Joyce Miko: geboren op: 02/09/05 staat onderin mijn tekening! :-*


ja dat had ik al gezien ;D ,een plaatje :-*
schelen ze 2 dagen ;)
Ik weet niet van wanneer deze valk is,had vandaag te horen gekregen dat ik hem mocht omdat ie geannuleerd was
Ongetwijfeld krijg ik eerdaags een nieuwe foto van Mandy,Mandy kennende ;)

Christine

Ja maar Miko's staartje is langer! en hij heeft zo geen bont plekje allé toch maar één stipje ofzo! maar echt een deugenietje mijn eerste goedkope tandarts!  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Joyce28

Ik had wat bij mijn tekst geschreven,als ik een nieuwe foto heb,plaats ik hem hier. ;)

Caroline

Hè hè, dat waren 5 bladzijdes om weer bij te lezen en er is een hoop gebeurt.

Mooie foto's en filmpjes,  :D

Ik ben blij dat het weer uitgepraat is tussen jouw en Veerle, alleen balen dat ze geen contact mag, als alleen in de vakantie.  :-\

En er is nog veel meer familie van Tosca en Miko op het forum hoor.

# Coco van mijn moeder, broer van Milo 1 ste nest
# Joepie van Irene(imv), broer van Tosca 2 de nest
# Mellody van Karin(Bonte Bende), zus van Tosca 1 ste nest
# Madelief van Karin(Bonte Bende), zus van Tosca 2 de nest
# en natuurlijk ook nog mijn Fleur, zus van Tosca 2 de nest

Misschien zijn er nog wel meer op het forum van het laatste nest van Miko zijn ouders, ik kan niet in het dagboek van Mandy nu  kijken, iets met haar server???

Nou ik ga weer even snel verder lezen, tot gauw weer.

:-* :-* :-* van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.