23 mei 2024, 04:21:44

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Valerie

Leuk filmpje, Chris! Wat zijn die 2 mooi. :)



Christine

Volgens mij ben ik te overbezorgd aan het worden! gisteren een smsje gestuurd naar veerle niets terug gekregen vandaag nog is haar gsm stond af! ik hoop dat er niets gebeurt is! :( :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Roosje

Citaat van: Christine op 18 oktober 2005, 23:02:31
Volgens mij ben ik te overbezorgd aan het worden! gisteren een smsje gestuurd naar veerle niets terug gekregen vandaag nog is haar gsm stond af! ik hoop dat er niets gebeurt is! :( :o


Maak je maar niet al teveel zorgen, zij zal het er vast ook moeilijk mee hebben, misschien doet ze het daarom...

Christine

Dat zou wel enorm laf zijn eerst zeggen ja tot op msn en dan mij in de steek laten!! ik vind dat dit niet kan! :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Ik mag ff iets zegjes doen!
Ik ben Miko en kom van Mandy, sinds men 4 weekjes woon ik bij men nieuw baasje, ik heb het hier enorm naar mijn zin. Speel veel met men vriendjes en als ik nog een beetje pap moet eten speel ik het liefst met baasje en haar mama! nu vragen jullie wat dit inhaalt: eerst pruts ik aan baasjes ketting of aan baasjes mama haar ketting! dan krijg ik heerlijke pap maar denk maar niet dat ik blijf zitten hoor.
oeps daar ga ik 'kan er echt niets aandoen ;D' maar ik vlieg toch altijd weg en daar kunnen ze niet mee lachen omdat men bekkie dan lekker vuil is. het leukste is dat ze me dan komen pakken en men bekkie afkuisen! want dan kan ik nog lekker in het keukenrolletje bijten en dat vast houden met men nageltjes zodat ze echt dat van me moeten afkrijgen. zoals jullie zien ik ben 'zegt baasje toch altijd' een echte dondersteen nu ook sinds ik haar tandjes heb gezien zit ik daar het liefste aan wat is dat raar dat hebben wij niet daar zal ik nog eens werk van moeten maken om dit helemaal te bezichtigen!

verder weet ik nog niet veel te zeggen maar dat komt wel! Mandy ik mis je wel een beetje maar je weet het ik voel me hier super en ik zal altijd aan je denken! dikke  :-* en kroeltjes.

Miko :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

Lieve christiene,

Het leven totaal is soms natuurlijk niet eerlijk.
De mensen van wie je houd of goed mee omgegaan ben gaat soms ook fout.
Ik heb al mijn vrienden verloren en heb er in levende lijve geen meer...
Maar wees niet betruerd de mensen hier op het forum zijn er voor je.
Wat haar moeder ook zegt jullie 5 jaar kan ze nooit meer afpakken.denk aan die mooie dingen die jullie hebben gehad en w8t rustig af en ga geen rare dingen denken...
Laat het eventjes op zijn beloop.ook al is dat moeilijk maak het nu zelfs mee!!!

Veel sterkte en denk niet teveel na...
en als je dat doet dan laat je je valkjes lekker fladderen en ga daar lekker mee aan de gang zodat je ged8te ff ergens anders op gericht zijn...

dikke kus mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Christine

Patricia weet je wanneer ik het moeilijkste heb dat is als ik tijdens babysit helemaal alleen zit, normaal is het dan heerlijk stil maar nu is dat een andere stilte en die maakt me bang! gisteren ook gewoon een spannende film aan het kijken en ik had het al moeilijk! ik heb dit normaal nooit want dan hoor ik dingen die er niet zijn en dat is niet normaal! het zal wel ook aan mij liggen want ik verschiet van het minste!!




Zoals jullie al gelezen hebben in Rianne's dagboekje komen ze zaterdag morgen naar hier! ik ga hun een rondlijding geven en ik hoop dat het weer dan een beetje mee zit maar één ding is zeker ik zou blij zijn als het al zaterdag is! het is misschien wel ver rijden rianne maar ik verwacht je zeker en vast! misschien dat ik na het eten ook ff men 4 schatjes buiten laat met gordijntjes toe maar ja fien en flutty laat ik wel zitten vanwege het moeilijk vangen van fien! je zal dat wel zien die zijn half tam en ja van handen moeten ze allebij niets hebben! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ik heb dat soms ook Chris, als ik op m'n werk ben. Ik werk in een cafe en dan 's nachts als iedereen weg is is het soms best eng. Maar ik zet dan de muziek lekker hard en dan valt het wel mee. Ik weet wel dat ik altijd snel klaar ben met schoonmaken daar haha! ;D

Jaaa zaterdag komt de cameraploeg voor! Linda en ik maken overal foto's dus bereid je voor! ;D

Christine

Mag ik mij dan achter een gordijn verstoppen haha ik pak mijn gsm in de aanslag lekker onverwachts trekken oeps ik verraad mij  ;D ;D ;D ik zal zien hoe goed gezind men haantje Wimpie is want normaal komt ie heerlijk op men arm zitten dus buk je maar niet of hij is al daar! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne


Christine

Het is geen valkparkiet hoor :o maar ja men andere haan die zal je mee moeten oppassen die heeft soms zen kuurtjes om mij te pikken maar dat is alleen 's avonds anders doet hij dat niet maar ik kan hem wel eens een dikke knuffel geven daar genieten we met zen tweeetjes heel heerlijk van!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

We zullen wel zien. Moeten we beschermende kleding mee? ;D

Christine

Misschien toch een oude pull of jas als jullie ook eens een haan op je arm willen (misschien dat hij het niet doet dat kan ook) ofzo en misschien ook iets om aan de voetjes te doen want als het geregend heeft is het daan echt vuil! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Een paar gummilaarzen? Rianne en Lin, bereid jullie maar al voor.  ;D
Lijkt me een leuke dag worden voor jullie. :)



Christine

seg maar ik wil dit wel nog is over doen hoor!!!!! ;D ;D ;D ;D dus valerie als je ooit is in de buurt bent je bent welkom haha ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**