4 juni 2024, 05:27:50

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Juist daarom dat je het ook aan de staart kunt zien zoals Rianne al zei maar Rianne als je nu niet naar de staart keek welke was Tosca dan?? ik zeg dus nog niet of je juist hebt!!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

He, ik denk op de laatste foto de rechter!  ;)

groetjes, Nel :)

Caroline

Citaat van: bobbie op 28 september 2005, 11:14:20
He, ik denk op de laatste foto de rechter!  ;)

groetjes, Nel :)


Hoi Nel,

Christine heeft nog nieuwe foto's er bij gezet, de laatste foto van de eerste 4, is de rechter inderdaad Tosca.

Van de 3 nieuwe foto's geplaats om 10.43 uur is op de laatste foto de rechtse niet Tosca MAAR Chica  ;D.

Chica heeft een iets witter kopje, Tosca iets meer witte veren in de staart, Tosca heeft een cinnamon streepje achter in haar nekje, Chica heeft één wit veertje op haar rug maar verder lijken ze heel veel op elkaar. En ze zijn natuurlijk allebei even snoezig om te zien, of niet dan Christine??  ???

Jij gaat haar al zaterdag halen, ik weet het nog niet wanneer, Chica is morgen pas 5 weken, nog even afwachten dus. Ach  :'( dan zit Chica vanaf zaterdag helemaal alleen, geef je haar wel even een dikke  :-* van mij dan.

Groetjes van Caroline, Binky, Fleur,Pablo & (Chica).
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hoi Caroline,

Dan zat ik er helemaal naast. :-\ Maar net wat je zegt: het zijn allebei poepies  :-*

Ga ik maar aan een andere prijsvraag meedoen voor een wasmachine  ;)

groetjes, Nel :)

Christine

Caroline je weet dat ik met met gsm foto's trek! awel ik heb die bij dus ik ga een paar foto's make van je schatje! Ik zal ze een dikke :-* geven aan haar en haar flinks kroelen en haar een dikke knuffel geven! wat erg dat Chica helemaal alleen zit maar ik zal haar wel ff verwennen! dikke  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Kei bedankt, lief van je kijk al uit naar de foto's!!

Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Dat si toch het minste wat ik kan doen ja ik kan ze niet naar jou brengen uiteraard maar ja ik kan ze wel is extra verwennen! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Peter zit nu naast mij, na heel lang wachten heb ik hem dan uiteindelijk toch gezien. Hij is helemaal niet bruin dus ja hij bruint niet heel gemakkelijk, ik daarin tegen moet maar een half uurtje in de zon lopen en dan ben ik al rood en achteraf wordt ik bruin!
Hij heeft me enorm verwend met een dikke doodse knuffel (we leven allebij nog ;) ;)).
Hij heeft me een leeuwenwelpje (knuffel) gegeven, t-shirt met leeuwen op, een armbandje met schelpjes op en een mini jambee.
Jazzy en Ricky hebben ook weer eens kennisgemaakt met hem en in het begin ging dat niet goed :o, ze zijn beginnen vliegen, lager, lager tot Jazzy tegen zen hand botste. Ik heb met Jazzy een kwartier rond gelopen door de keuken omdat ik zo zen hartje voelde.
We hebben hun dan ook nog eens gewogen en verschoot me van de cijfers!! Jazzy weegt nu 90 :ogram en Ricky 96/98 :o gram.
Die getallen liggen al heel goed vind ik zelf, ik merk ook ze zijn er iets minder uit geweest dan daarvoor dus ze hadden iets minder beweging!
Ik wou men 4tal trosgierst geven en je moet eens raden wie als eerste aan kwam?? Flutty :o! Ik heb hem ook een beetje kunnen strelen dus ja ik verschoot er enorm van.
Peter heeft ook een tijdje met trosgierst in de kooi gestaan en ja Jazzy en Ricky zijn echt verzot op trosgierst en gingen ook allebij op zen arm gaan zitten.

Foto's van Jazzy en Ricky op peter zen arm volgen nog!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne


Petra en Cheeky

;D Love is in the Air!  ;D

Fijn Chris dat je je weer lekker tegen Peter aan kunt nestelen!  ;D

Wat goed dat Ricky en Jazzy zo zijn aangekomen! Houden zo!

Ben benieuwd naar de foto's, maar ik begrijp het als je nu met andere dingen bezig bent, hahahahaha!  :P

Groetjes,
Petra





Christine

Nog ff rap tijd voor foto's















Zuid-afrikaans geld!
Je ziet dat elk biljetje een ander soort dier heeft!



*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hallo

leuk dat hij weer thuis is ;)
en leuke foto's
ik vind dat geld wel leuk ;D(met dieren:P)

groetjes leoni

Rianne

Het lijken wel ansichtkaarten ipv biljetten. Is het nog wat waard ook? Of stelt dat niet zoveel voor?
Leuke foto's van je valkjes ook weer, doet me denken aan die mensen die de duiven op de Dam in Amsterdam voeren. :)

Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Hoi Christine, :D

Leuke foto's weer, niet zo leuk als die van vanmorgen natuurlijk!! Grapje hoor!! ;D
En heel fijn voor je dat je vriend weer thuis is, ik heb het niet helemaal gevolgd omdat ik nog maar sinds kort je verhaal volg maar ik had begrepen dat hij voor 3 weken naar Zuid-Afrika is geweest en gisteren weer thuis is gekomen.
:-* :-* :-* Nou lekker knuffelen dan maar, veel plezier samen  :-* :-* :-*

Groetjes van Caroline, Binky, Fleur, Pablo & (Chica).
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.