4 mei 2024, 12:20:20

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

blijkbaar zijn er dingen die ik niet weet over men broer:

hij was bezig dat hij met de fiets door de regen moest en ik zei daar gewoon op je kan toch ook met de bus gaan en tja toen zat het er al op het is de waarheid wat ik zeg hij heeft van men ouders een pas gekregen dat hij gratis kan rijden maar als hij die niet meer gebruikt dan krijgt hij die niet meer.dat hij die niet krijgt weet hij niet en denk als hij dat teweten komt dat hij mij weeral als naam gaat bebruiken waarom krijgt christine die nog wel en ik niet zij krijgt alles

zo gaat het toch de hele tijd dus ja ooit geraak ik er wel aan gewoon :(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

lieve chrissie,

Wat ik net zei op msn probeer het.
ook al is het moeilijk probeer het voor jezelf en laat je jezelf zien dat je dat kunt (en mij)
het is moeilijk maar proberen en doen is het waard.

dikke kus mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Christine

patries je hebt gelijk ik ga er vanaf nu niet meer op reageren ik voel me zo schuldig dat ik er altijd iets heb op gezegd omdat ik toch altijd een andere reactie kreeg en dan geen goede maar een slechte :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

lieverd,

Als jij zegt en denkt dat jij iets fouts hebt gedaan wat NIET zo is./
je maakt het voor jezelf moeilijk om dat te zeggen natuurlijk.
onthoud jij bent niet fout door die dingen tezeggen of gezegt te hebben.
en volg mijn raad op doe het voor mij kej.
knuffie
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

hoi Christine,
niet alleen maar jezelf de schuld geven hoor, je woont met z'n allen in 1 huis en natuurlijk kan dat botsen. Maar het kan nooit alleen van 1 kant komen hoor!

VALKJE-JACCO - Mitchell

hooi christine,

zeg wat vink je broer gemeen, dat vin ik nou egt diep triest, sorry hoor >:(

groetjes: Mitchell

Christine

in het begin heel vroeger kwamen we heel goed met mekaar overheen we vochten super veel om te spelen deden ook alles samen , plaagde hem vroeger toen we nog saampjes op school waren waar is de tijd toch naartoe dat we konden lachen en mekaar plagen :'( :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

hopelijk zijn antoine zen twee valkjes vermoedelijk twee mannetjes anders ja dan zal ik het zo moeten laten want men papa wilt toch niet ver rijden voor gewoon twee valkjes te gaan halen anders was ik allang bij een kweker geraakt in nederland :( :(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Zijn er bij jou in de buurt geen andere hobbykwekers?
Ik vraag dit voor het geval dat het bij Antoine geen popjes blijken te zijn.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

het MOETEN twee mannetjes zijn tja anders weet ik het ook niet toch al een sinds geen tamme valkjes allemaal valkjes die uit een voiliere komen maar ik denk zelfs dat er niemand van nederland een valkje naar hier zou willen brengen ofwel? :(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

ruien valkjes nu nog als ze een paar maand zijn of niet???

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Citaat van: Christine op 26 augustus 2005, 14:31:41
ruien valkjes nu nog als ze een paar maand zijn of niet???


Ja hoor, als het goed is zijn het meest donsveertjes en enkele grotere veren.

Christine

er viel mij iets op toen ik trosgierst wou geven. Flutty kwam meteen naar mij en begon er al een beetje van te eten kijk maar




als ik de trosgierst meer op men hand legde was hij weg :o Is er dan nog hoop op Flutty tam te krijgen of begint hij dat te missen dat ik hem niet kroel en vast neem ???

als dit Flutty was zou ik heel blij zijn maar neen de snoepert van een ricky kwam al meteen op men hand zitten


achteraf heb ik die opgehangen maar helaas ligt de trosgierst al op de bodem van de kooi tja dan hebben ze daar nog werk

nog een fototje van ricky en fien


nog een foto'tje van men allerliefste ondeugende ... van ons allemaal:

je ziet dat hij op de keukenkast zit in plaats van te miauwen neen gaat hij op de keukenkast staan wachten en wachten tot hem eten krijgt monty zou ik toch nooit kwijt willen hij betekend heel veel voor mij hij is sinds 1 april 4 jaar geworden

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Leuke foto's, Christine. Mooie kat! :)

Kan je niet met je broer praten? Schrijf hem anders een brief met je gevoelens erin? Is maar een idee.