20 juli 2025, 01:57:24

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi Chris,

Ik vind inderdaad niet leuk dat je pa je vogels zo afkraakt.
Je kan vogels met elkaar vergelijken, en elke soort is gewoon anders.
Maar jeeeeeeeeeeeee het 3e eitje is er.
Spannend hoor nu maar hopen dat ze bevrucht zijn.

En ik ben totaal een leek vergeleken met de andere die vogels kweken.
Maar volgens mij is het zo dat pappa en mamma elkaar aflossen tijdens het broeden.
En dan is het dus waar wat jij zegt dat ze dus broeden  ;D
Ik ben benieuwd verder.

Groetjes,

Natas en Joepie de poepie

Christine

hier heeft men mama ze betrapt  :P :P

is dit normaal tijdens het leggen van eitjes? volgens men papa zijn die andere drie niet bevrucht. ik vind het weeral is spijtig dat ik het zelf niet heb kunnen zien anders had ik er een filmpje van gemaakt, het bewijst dus wel dat het een koppel is en daar ben ik heel blij om.

christine, flutty en fien

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

margreet

hallo Christine,

Spannend he!! zo'n eerste nestje, zitten ze ook 'snachts op de eieren, soms gaan ze pas goed broeden bij het derde eitje, en zo op de foto te zien weten ze wel hoe het moet, Heeft je vader de eitjes met een schouwlampje geschouwd, je kunt het nl niet gewoon zien, Als ik ze zo bezig zie heb je grote kans op bevruchte eitjes, en zoals bij de meeste koppels broed het vrouwje 'snachts en lossen ze elkaar op de dag af. Veel succes verder, we wachten het maar rustig af.

groetjes Margreet

Christine

ja maar zijn dan die vorige eitjes ook bevrucht want zou dat echt willen weten en ja fien broedt de ganse nacht en meestal ook dag flutty lost alleen in de dag af dus zo als een normaal koppel.