7 augustus 2025, 14:20:34

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Ricky hier

ik ben vandaag gaan douche met baasje. eerst moest baasje naar toilet en heeft ze me op de grond gezet ik heb overal aangezeten zelfs aan de kleren van baasje ik heb me goed geamuseert en ineens hoorde ik daar een lawaai ik wist niet wat het was tot baasje me ineens oppakte en naar die lawaai ging ik had eigenlijk wel een beetje schrik maar ja uiteindelijk hield baasje me heel dicht bij haar maar ik wou toch het lawaai echt van dicht bij zien. ik kroop naar haar schouder en werd ineens kleddernat ik heb er spijtig niet lang gezeten want baasje nam me heel rap daar weg want het water werd ineens veel te warm voor haar al een geluk heb ik daar niets van gevoeld. ik heb daar op een douchebank gezeten maar ik wou toen ook onder die stralen tot ik bijna mijn evenwicht verloor baasje was er net op tijd om mij te redden zou ik zeggen. ik heb de hele tijd op haar vinger gezeten en heeft me zo een klein beetje nat gemaakt met een paar druppels.
toen baasje haar helemaal moest wassen heeft ze me uit de douche gezet waar nog altijd zo een tuinbankje staat ik heb daar op mogen zitten tot dat baasje klaar was. baasje heeft de hele tijd naar mij gekeken en dat deed ik ook telkens als ze de douche openzette keek ze naar mij en ik ook naar haar. baasje was al aardig rap klaar toen heeft ze een handdoek rond haar gedaan want ik ga voor om te drogen :D ze zette me op de verwarmingwaar handdoeken op lagen (natuurlijk stond die niet aan) daar kwam ze weer aan met een raar toestel met lawaai ze deed het op mij van een verre afstand en ik genoot van de warmte dat daar uit kwam en baasje zette het af en was droog toen heeft baasje me terug op de grond gezet heb ik weeral overal aangezeten zelfs aan de schoentjes van baasje en ik heb me daar boven opgezet en heb me zelf schoongemaakt. wat hebben wij onder ons twee echt genoten.

groetjes ricky

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Wat fijn dat het allemaal goed ging onder de douche. :) Heb je geen foto's van een natte Ricky?

Christine

oei neen ik had mijn gsm beneden liggen ik heb er aan zitten denken :( maar als ik me nog is moet wassen ga ik jazzy meenemen ik vond dat ricky zich nogal rustig gedraagde was wel leuk liever een valkje dat er rustig van wordt dan ineens wilt weg te gaan vliegen maar zal het proberen en dan ook foto's trekken van de natte jazzy

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Heb je ook gelezen dat ze niet kletsnat mogen worden? Er zit een vetlaag op de veren en zo gaat die er af.

Christine

op de eerste indruk was ricky heel nat maar toen ik hem heel goed bekeek was hij niet eens zo nat alleen zijn koppie wat erg nat was en zijn vleugeltjes maar onder zen vleugeltjes niet echt

Christine

ah rianne nog even over die schilderingen de helft van die vrachtwagens konden niet meer vertrekken omdat ze vast zaten in de modder in die weide want ik zag daar meer takelwagens dan iets anders en vond het wel spijtig dat we het niet helemaal konden uitzien maar uiteindelijk was het wel mooi om te zien

Rianne

Met het weer deze dagen kun je niks plennen... vandaag is het hier stralend mooi weer maar dat kan morgen zo weer anders zijn.
Zonde van die show, ik denk dat de eigenaren wel flink gebaald hebben.

Christine

dat is wel maar ik hou nu echt het weerbericht in het oog vrijdag vertrek ik voor het weekend naar zee zaterdag is het 19 graden en zondag terug 24 dus ja hopelijk klaart het weer op de zaterdag

Gerda

Hoi Christine,

Wat een gezellig verhaal van Ricky en fijn dat hij zo genoten heeft!!! Bij mij vinden ze de fohn ook heerlijk!!

Jazzy en Ricky zijn inderdaad al echte valkjes!! Wat fijn he, dat het met je nestje zo goed gegaan is, twee prachtige jongen!!!!!!!!

Groetjes Gerda

Christine

en als ik helemaal weet welk geslacht kleine ricky is dan komen er twee nieuwe bij maar welke mutatie weet ik nog niet en waar ik ze ga halen weet ik ook niet men papa wilt niet tot in nederland rijden voor twee valkjes hij vind dat veel te ver dus ja dan zoeken we maar in de buurt :( hopelijk gaat ons dat lukken maar eerst ga ik nog lekker die twee super tam maken (het opstappen en afstappen lukt heel goed) maar daar heb ik niet veel schrik voor ik weet wel dat ik men andere valkjes als ik er vind apart ga zetten

Christine

men ouders zitten te zeuren dat ik mijn rijbewiijs moet halen maar waarom eigenlijk ik kan toch niet de auto nemen om naar men vriend te gaan want anders zou ik die twee dagen moeten hebben maar hij kan die niet missen och ik snap ouders toch soms niet :(

Christine

zou ik het halen of niet in twee weken tijd moet ik echt men rijexamen halen dus dat wordt blokken zal het lukken vooral met de cd-rom hopelijk haal ik het als ik er morgen de hele dag mee begin ik weet ik heb twee maand vakantie gehad maar had er echt geen zin voor dus ja morgen begin ik er mee dan heb ik toch nog het weekend pauze en dan begin ik terug vanaf maandag en dan vrijdag proberen te gaan halen als ik daar geraak ;)

Lin

Hey,

Nou succes met leren dan maar. En afrijden is niet zomaar wat straks en je theorie is ook nog wel pittig. Maar een rijbewijs is altijd handig, vooral in noodgevallen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

ja maar ik weet het nu al als ik men rijbewijs het dat men mama gaat vragen om elke keer naar de winkel te gaan wanneer je auto vrij is wel mooi meegenomen maar ja toch proberen het in die veertien dagen te gaan halen

Rianne

Heb je ook je bromfiets certificaat gehaald? Dan pik je je auto theorie ook sneller op. Ik heb ze beiden in 1 keer gehaald, en ook in 1 keer geslaagd met praktijk examen. :)
Als je moeite hebt met een onderdeel dan plaats je het maar hier, we willen altijd helpen!