9 mei 2025, 01:43:39

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Marlies ik kom bij alletwee rond draaien uit van jazzy wist ik het zeker dat ze een popje was maar ja hopelijk klopt het van ricky dan heb ik twee popjes

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey,

De geparelde moet volgens de berekening een pop zijn en de andere kan ook een pop zijn. Maar er is een verschil tussen melodieus fluiten en roepen. en als je vrienden je niet waarderen dan moet je maar alleen op dit forum komen! Of een ander emailadres aanmaken met alleen maar leuke mensen en dan ga je alleen daarop. Kom op hoor! Als je zelf negatief bent straal je dat uit en dan worden andere mensen weer negatief van jou. Blijven stralen!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Lin het gaat al veel beter dan gisteren en ben nu eigenlijk blij dat ik uit die school ben want ik kon het daar toch niet meer aan de leerkrachten deden al elk jaar zo heel raar tegen mij en de leerlingen ook dus ja op naar te toekomst en ik ga het verleden ook proberen achter mij te laten ::) ik weet niet of het gaat lukken maar ik ga proberen  :-[ :-[

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hey

wat een mooie foto's en je valkes lekker gedoucht ;D

Christine

ja heb ze maar met een plantenspuit gedouchet en ja als ze het zo graag hebben neem ik ze wel echt nekeer mee met mij onder de douche dan kunnen we samen genieten van het lekkere water ik gebruik sowiezo al geen heel warm water dus zo een kwaad kan het nu ook weer niet en die stralen zijn al zo heel stil

Petra en Cheeky

Heerlijke foto's van je natte valkjes, Chris! Lekker he, zo'n begin van de dag! ;D

Groetjes,
Petra

Christine

13 augustus 2005, 21:09:34 #771 Last Edit: 13 augustus 2005, 22:27:41 by Christine
Ja natte valkjes zijn heerlijk maar toch ff nog iets vertellen.
uiteindelijk was de dag vandaag uitgebroken om te gaan eten alles verliep heel goed ik heb heel goed gelachen dat ik bijna van mijn stoel viel. we waren nog met een lesbisch koppel daar we hadden die uitgenodigt. De gsm van één van die vrouwen ging af maar ze had te laat opgenomen dus is ze naar buiten gegaan om terug te bellen. Ineens doen ze daar het licht uit, ik was echt aan het wenen omdat Mieke (die vrouw die naar buiten ging) er niet bij was daarna ging die andere vrouw ook naar buiten omdat die op hare voicemail iets had. ik ben blijkbaar een beetje te hard van stapel gegaan maar het deed echt niet deugt achteraf zat ik er nog van te beven maar ja ze hebben een hond en eerst dacht ik dat er daar iets mis mee was maar blijkbaar gewoon een telefoontje van iemand niets ergs. voor de rest heb ik dan nog lekker kunnen smullen van die soort cake wat het was weet ik niet iets met chocolade en nootjes achteraf nog een tasje thee gedronken en nu zitten we weer gezellig bij ons thuis mieke en haar vriendin zijn ook naar hun thuis :D

maar daarvoor toen ze hier binnenkwamen kwamen ze ineens met bloemen af en met een pakje moet je raden wat daar in zat.
het was eerst ingepakt met behangpapier en daarna met gewoon cadeaupapier daarin zat een etui met verschillende soorten parfum, douchegel en bodylotion.
hopelijk was dit het laatste wat ik krijg want wordt nog een echte tomaat :-[ :-[ :D :D

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Hele mooie foto's weer chrisje geniet er maar lekker van die 2 knuffeltjes plus mams en paps.

Iedergeval leuk dat je kadeautjes hebt gekregen.
ikke wil ooooookkkkkk hahaha.

dikke knuffie mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Christine

Ik had de valkjes voor dat Mieke en haar vriendin daar waren nog is uit de kooi gedaan alleen Jazzy en Ricky, had voor de zekerheid de gordijnen dicht gedaan omdat Ricky al klaar stond om weg te vliegen en ja uiteindelijk ging hij lekker hoog en droog op de kast zitten. Jazzy heeft een paar rondjes gevlogen en liet zich ook vallen achter flessen die ook op de kast stonden. we pakten ze alletwee terug op en zetten ze terug bij ons en terug weg ze hebben zeker drie keer weggevlogen ze kunnen al aardig vliegen voor 6 en 5 weken oud te zijn

Ankie

Hoi Christine

Geweldig hoor ,je foto's van je valkjes !!!
Ziet er hartstikke goed uit !

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
Je nieuwe hantekening is super mooi , jij maakt wel leuke dingen mee zeg.
groetjes Gonnie

Valerie

Mooie foto's weer, Christine! :)

Zeg laat je niet opmaken door die vriendin van je! Probeer je maar sterkt te houden. Als zij je vriend zwart maken (omdat ze mss jaloers zijn ofzo) zijn ze het niet waard, ze.
Blijf dan maar gewoon bij ons hangen. Hier is het tenminste gezellig!   ;)

hippysuus

Hoi, wat zien jouw natte valkjes er heerlijk uit zo  ;D ;D

Ik ga nog een heleboel lezen bij je, met 52 pagina's duurt het nog wel even voordat ik daar doorheen ben. Ik vind de namen Fien en Flutty erg lief gevonden  :)

Tot de volgende keer!

~Natas~

Hai,

Ja sorry was een weekendje in Assen.
Leuke foto;s meis en wat leuk dat ze voor het eerst hebben gebadderd.
Ze worden wel met de dag mooier hoor  ;D

Groetjes,

Natas

Ps: bedankt voor je smsje  :-*

Christine

hey'kes ben er weer geraakt ik zit bij men vriend (op de schoot) voor de pc allé er toch niet op dus zal wel voor zijn  :P ik laat me zeker niet meer doen door haar en blijf hier zeker rond hangen jullie zijn echt fantastisch ik heb nog nooit zoveel steun ineens bij elkaar gehad echt waar ik heb er enorm van genoten ja en die valkjes worden met de dag mooien en met de dag worden ze super vliegers :o spijtig dat ik mijn camera niet bij de hand had want had niet verwacht dat ze gingen gaan vliegen. ergens volgende week gaan ze er toch mogen aan geloven dat ik hun meeneem onder de douche maar ik weet niet of twee valkjes zo makkelijk ga zijn dus ja ik zie wel maar ik hou jullie zeker en vast op de hoogte hoe het geweest is. de cadeautjes waren dus nog niet gedaan heb mooie oorbellen gekregen van peter zijn ouders :-[ ben er heel blij mee morgen gaan we lekker eten en dan nog is naar de kermis hier in het dorp

groetjes christine en peter :-*