1 augustus 2025, 16:02:04

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

valkje-jacco

hoi christine,

ben ik weer..
we zijn wat vroeger gekomen, slecht weer weet je ::)
maar ze zijn egt gegroeid joh, zeker ricky,

leuk dat  Jazzy is uitgevlogen, kan ie ook al zelfstandig eten, daar week nix van waneer dat kan. maja

morgen zijn er weer foto's van jacco bij me dagboek...

groetjes: mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Hier is het ook slecht weer deze morgen om 5u30 wakker geschoten van het onweer  :o :o men kat die altijd bij me slaapt is er zelfs van verschoten, ik moest op dat moment ineens dringend naar het toilet toen ik terug uit de badkamer kwam zag ik monty aan de trap staan, we zagen een lichtflits en iets daarna hoorde we donder monty heb ik opgepakt en hij was aan het beven van de schrik :o ik weet niet of de valkjes ook schrik hadden denk wel dat ze ok verschoten waren. ik had geen moed om te gaan kijken want dan moest ik nog eerst naar beneden. maar uiteindelijk zijn we onder ons twee terug in slaap gevallen na heel veel moeite maar monty was ondertussen al terug wakker rond kwart voor 9 ik dacht van ja dan zal ik maar is opstaan en gaan zien hoe het met de valkjes ging. alles ging goed met hun wat was ik blij toen ik ze zag.

Jazzy en Ricky zijn echt vollop aan het leren om te klimmen. ikzelf heb geleerd aan ricky hoe hij de stok op moest klimmen en daarna deed hij het ook zelf sinds gisteren kan jazzy het ook al en jazzy geraakt hoger omdat ze met haar vleugels fladdert en dan geraakt ze verder maar achteraf valt ze ook weer naar beneden  :D

tot zover misschien tot straks

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Wat een ontwikkelingen weer bij je valkjes! Leuke foto's ook! :)

Christine

ik heb weer nieuwe foto's en weer moet ik wachten voor ze te plaatsen :D maar als ik op de andere pc zit kan ik ze plaatsen. jazzy en ricky zitten nu niet meer zoveel op de bodem alleen is jazzy naar beneden gevallen van een hoogte verder niets mis met haar

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

tijd voor foto's deze keer alleen van Jazzy had weinig tijd deze morgen

peterke25

:-* :-* :-* hey men lieveke heel moie fotokes ze en ik mis jazzy en ricky al ze zoals ze gsteren in mijn armen zaten maar die momenten, komen wel trug dikke zoen aan jou en de valkjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :)

Christine

hey peter wat een verrassing de valkjes missen jou ook en ze zijn vandaag is bij broer gaan zitten ze bleven geen moment stil zitten omdat ze hem niet gewend zijn hij had jazzy al zelf uit de kooi gehaald en dat klikte meteen alexander speelt echt veel met hun vandaag zelfs bijna aan de limonade laten drinken en ik maar zeggen sewwens is het glas kapot ja ricky hing aan dat glas waar die limonade inzat :o ;D

~Natas~

Hai,

Jazzy wat ben je weer populair................ :P
En wat een skeetie ben je ook he.
Waar is nu je broer gebleven op de foto, had Ricky geen zin vandaag.
Zo te lezen hebben jullie nu al aardig het klimmen ontdekt, nog even dan gaan jullie ook de vleugels ontdekt en vliegen jullie straks echt de grote wereld in.

Chris, geniet er nog even van hoor.
:-* Natas

Christine

natas ik had niet echt veel tijd om de broer/zus te trekken eigenlijk ben ik er nog niet zeker van dat ricky een mannetje is maar morgen zal ik meer foto's zetten als ze op tafel zitten maar ze beginnen nu al alles te slopen wat ze vast krijgen

Christine

Ik wou net foto's trekken maar ik geloof men eigen oogjes niet :o
neen ik droom niet ben net uit met bed  :P :o :o

Ik zette jazzy en ricky op tafel voor een foto te trekken en ineens vlieg vlieg weg was ricky :o :o bonk tegen de kast naar beneden voor de rest gewoon verschoten en zit zich al te poetsen :o :o
het gaat zo vlug dat betekent dus alle gordijnen toe wanneer ik ze hun uit hun kooi neem ik had dit niet zo vlug voorzien :( :o :o

een verbaasde christine :o

♪ Marlies

Hoi Christine,
Wat gaat het snel he.
Ga je deze twee kleintjes zelf houden ?

Ik zou zeker de gordijnen dicht doen, want  uit een van de vorige nestjes bij mij is er een met een rotvaart tegen het raam gevlogen en dat beestje heeft toen een spuitje gehad omdat er niks meer aan te doen was.(zie m'n dagboek) :'(

Groetjes Marlies

Christine

ja ik ga die twee klein skeeties houden maar daarnet was ik de kooi aan het kuisen ik had die plastic bak eruit gehaald en ineens bonk ik dacht van huh daar zag ik ricky op die aliminiumplaat zitten blaas blaas en kijken van waar hij gekomen was best wel grappig ik zette hem terug vanboven omdat ik nog niet klaar was met de kooi ineen te steken (de plastic bak) ik zette die bak erin en terug bonk zat hij weer op die bodem ik wou de houtsnippers erin doen en ricky begon me zachtjes aan de vallen maar ik geef niet op met men vingers zo kruipen naar hem en toen was het gedaan  :D achteraf gezien is het toch wel tof om tamme valkjes te hebben ;) :D :D

Roosje

Hahaha wat grappig, moet je eigenlijk een filmpje van hebben. plof :P

Christine

ja ik had men camera bij maar voor dat ik er iets kon opzetten lag hij al op de grond zijn eerste vliegoefening is bij deze dan ook geslaagd.

heb al de valkjes nog is buiten gelaten alles ging goed flutty en fien zaten op tafel dicht bij en bij de kindjes van hun flutty heeft zitten dansen op mijn gsmliedjes, foto's heb ik getrokken met mijn gsm maar hoe ik dat moet hier opzetten zal wel iets anders worden

Christine

Ik kan de foto's er niet opzetten ik heb daar een kabel voor nodig dus ja zal die eerst moeten gaan halen deze week of volgende week ik weet niet wanneer maar dan zal ik nog foto's proberen te trekken van de valkjes met de gewone camera