4 mei 2025, 09:05:00

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

~Natas~

Hai,

MAAK NIET ZOVEEL VAN DIE MOOIE FOTO'S[/color]
Ik ben weer helemaal van slag van die foto's.
Geweldig gewoon en vooral die van Jazzy en Ricky in de handoek die zijn echt heel mooi en gaaf om te zien.
En wat een koppie's hebben ze zeg, ze zijn gewoon om op te vreten.
Ken me helemaal voorstellen dat je er zelf helemaal gek van bent, dat zou ik ook zijn (uh ben ik al)
Ben erg blij dat het goed gaat met de jongen, maar hou hun gewichten wel goed in de gaten.

Groetjes,

Natas

Christine

Ik weeg hun nu bijna elke dag wel één keer per week en het zit heel goed met hun gewicht.
Die foto's dat is te danken aan de valkjes zelf het hangt er altijd vanaf wat ze doen en hoe ze zitten anders lukt het mij ook niet om zo een zulke foto's te trekken. dus ja lekker de schuld in de valkjes hun pootjes (schoentjes hebben ze niet) te schuiven maar ja lekker genieten telt ook wel.

Ik ben ook verzot op Jazzy ze is om af te kussen en dat doe ik nu al elke dag :D ;) ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

5 augustus 2005, 10:02:23 #602 Last Edit: 5 augustus 2005, 10:06:56 by Christine
Tijd voor groepsfoto's het zijn er maar twee maar ik wil aan jullie vragen dat jullie zeggen welke de mooiste is dan kan ik die vanonder zetten bij men handtekening

de tweede foto is wel kleiner maar kan er niet tussen kiezen

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Ik zit met een probleem :(.
Jazzy, Ricky, Flutty en Fien heb ik buiten gelaten om nog eens lekker te vliegen. Alles ging goed tot ik Fien terug ik de kooi moest doen :'( een echte nachtmerrie. Fien helemaal uitgeput op de grond gevallen heeft men broer Fien moeten pakken en toch zo in de kooi gezet :'( ik weet echt niet wat ik nu nog moet doen, ik denk dat ik ze er niet meer uit kan laten ik voel me zo slecht. ik dacht dat het makkelijk ging zijn om de deurtjes allemaal open te zetten maar dat lukte nog niet :'( :'(

Rianne

Waarschijnlijk is Fien het niet meer gewend, of was ze moe van het voeren van de jongen. Als Jazzy en Ricky allebei zelfstandig eten, zal ze goed uit kunnen rusten. Het is wel goed dat je ze laat vliegen hoor, want dat hebben valkjes nodig. Is Fien handtam? Anders haal je haar er alleen uit, dan word ze ook niet opgejut door Flutty.

Christine

Flutty en Fien zijn niet handtam daarmee dat het zo moeilijk gaat :'(

Petra en Cheeky

Ha Chris,

Ach wat zielig voor Fien! Ik zou ook zeggen, laat haar er even alleen uit en hou haar in de gaten. Waarschijnlijk heeft ze haar krachten voor de jongen gebruikt, maar vliegen is idd wel goed voor ze, al is het maar heel eventjes".

Wat de handtekening betreft, zou je ook ervoor kunnen kiezen om een closeup van de valkjes te nemen en die bij elkaar in 1 fotootje te zetten, dan kun je ze beter herkennen! Als je de foto's die je nu hebt, gebruikt, zie je de valkjes bijna niet omdat de afstand vrij groot is. 't is maar een ideetje hoor!

Groetjes,
Petra

Roosje

Aah wat leuk zo'n gezinnetje! *voelt wat jaloezie opkomen*

Christine

Het is een echt gezinnetje waar ik al zo lang van gedroomt hebt precies of een wens is uitgekomen en dan nog wel een geparelde wildkleur die ik heel speciaal vind zomaar ineens was ze daar :D

Christine

Ik had Fien en Flutty nooit direct bij elkaar mogen zetten maar ja wie wist dat dat Fien zo moeilijk ging doen normaal is ze een stokje gewoon om op te zitten en nu niet tja volgende keer nog is proberen

Christine

Jazzy op peter zijn vinger

Jazzy nog is op peter zijn vinger

Jazzy rekt haar uit

Ricky en Peter

Jazzy en peter

dit waren ze voor vandaag

~Natas~

Hai,

Oh Jazzy en Ricky wat knap van jullie zeg.
Zo te merken zijn jullie al lekker tam en dat heeft jullie baasje toch maar goed gedaan.
Mooie foto van uitrekkende Jazzy, ze is echt heel mooi om te zien hoor.

Groetjes,

Natas en Joepie

Christine

nu als ik weg ben pakken men ouders jazzy en ricky ook uit de kooi wel handig want anders wordt het druk om die twee elke dag uit de kooi te halen. het is de eerste keer dat ze zo lang bij peter zitten en daar genieten ze ook van

Petra en Cheeky

Lieve foto's Chris! Peter kijkt ook zo vertederd!  ;) ;D

Christine

hij is blij dat hij nu ook is van die momenten kan hebben met jazzy en ricky en wel makkelijk voor mij anders moet ik niet de hele tijd die klein oppakken  :P