1 augustus 2025, 15:59:22

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

@ petra: ja ik heb me er op verheugd maar ik kan haar ouders wel begrijpen aan één kant maar aan de andere kant ze mag toch ook wel eens ontspanning op haar eigen manier hebben!

@ Riny: meestal zeg ik het niet als er mij iets dwars zit, ik krob de laatste tijd veel dingen op, wat niet gezond is dat weet ik, als er iemand vraagt of er iets scheelt meestal zeg ik het ook niet en probeer ik het weg te lachen maar dat lost niets op! Ik ga zeker is met haar praten en ik hoop dat ik meer te weten kom! Ik heb vorig jaar ook stage gehad maar ik mocht het weekend doen wat ik wou!
Maar ja hier is niet hetzelfde als bij haar!

@ Mitchell: Ik zal zeker genieten van men schatjes! Flutty had daarstraks ineens fiet fwiew gefloten, men mama maar zoeken en zoeken van wie dat kwam ineens dacht ze aaah dat is Flutty, ik probeer Jazzy dat aan te leren maar als Flutty het ook nog wilt leren is het ook goed.
Het is niet te eerste keer dat Veerle niet kan komen... :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Het gaat niet zo best met Veerle ze heeft ruzie met iemand en de hele klas doet mee met dat meisje dus gewoon een bende klein kinderen, Veerle is daar nu het slachttoffer van en ze moet het alleen oplossen, het ergste vanal is is dat de klas tegen haar is :o ik vind het zo erg voor haar maar ja ik weet geen oplossing hoe ik haar uit de nood moet helpen! Verder mist ze me enorm en ja ze dacht dat ze dit weekend was dat ze moest komen maar het is volgende week, misschien dat ze dan wel kan komen maar ik ga deze keer niet hopen hoor want wie weet ben ik weer teleurgesteld dus dat lost echt niets op! :-\

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

:D Kop op hè meid, na regen komt zonneschijn!! Of in Belgie niet??  Hi hihihi!! Grapje!! Ik probeer je aan het lachen te krijgen. Flauw hè.

Nu even serieus, Veerle zal er toch zelf uit moeten zien te komen. Maar het zal fijn voor haar zijn als ze ergens haar verhaal kwijt kan. Net zoals jij hier bij ons.  ;)

:-* :-* :-* van Caroline en nog een hele dikke  :-* van Chica.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Ja ik weet het na regen komt zonneschijn, ik denk eh dat er op moment nu wel zonneschijn is hoor caroline :-* het feit is is dat ze niet mag komen en daarom voel ik me schuldig omdat ik niet meer bij haar in school zit, dan kon ik haar elke dag zien en hadden we het nu zo moeilijk niet om af te spreken enzo! nu moeten we wachten tot we elkaar moeten zien en dat vind ik zo erg :'( men ouders vertrekken straks op een weekendje dus ja daar zit ik ook mee ik ga die echt missen :( maar ja één ding is zeker, deze avond filmpje gaan zien, morgen valkjes verwennen (mogen als het kan heel de dag rond vliegen), dan terug om 19u babysitten en dan de zondag ook valkjes laten rond vliegen, wat een weekend :o ;D tja als ouders weg zijn vier ik toch feest hihi :-*

Caroline

Jij hebt het zo druk het weekend, je hebt helemaal geen tijd om je ouders te missen.  ;) Komt Peter ook nog het weekend??

:-* van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkje-jacco

heej ;)

het wordt zeker feest dit weekend en niet alleen voor jou maar ook voor je valkjes ;D ;D :D ;) :) ....

groetjes: Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Valerie

Feest bij Christine thuis? Zijn wij ook uitgenodigd? Tjs, als de kat van huis is... ;D
Zeg maar tegen Veerle dat ze zich niet mag laten doen en als het in de klas te erg wordt, ze maar (hoe moeilijk ook) een leerkracht moet aanspreken. Als er iets is waar ik niet tegen kan, dan is het pesten van iemand.
Ik hoop voor jouw dat Veerle toch nog mag komen naar je. En geniet jij maar van een lekker valkjesweekend!

Rianne

Hey,

wat vreselijk voor Veerle. Kan ze niet in een andere klas gezet worden waar ze wel vriendinnen heeft?

Christine

Ze is veel gepest geweest omdat ze heel klein was, droeg een bril etc... Altijd moet er iemand haar vriendjes er bij halen om dan tegen Veerle uit te vliegen maar ja één ding geef ik mij de schuld omdat ze het nu alleen moet doen! In de andere klas hebben ze haar ook al niet zo graag want ja tenslotte heeft ze vorig jaar al bij die andere gezeten omdat die klassen gesplitst word! het maakt niet veel uit waar ze zit, ik wil haar daar weg, maar haar ouders laten dat nooit toe!  :'( ik voel me zo machteloos echt waar! ik wil haar helpen maar ik kan niet! :'( :-\ :-X :-[ >:( >:(

Riny

Hallo Christine
Door er voor haar te zijn als ze om je hulp vraagt kun je haar helpen.
En ik weet zeker dat jij dat ook doet.
Weet je dat veel mensen jaloers kunnen zijn op Veerle omdat ze zo'n lieve vriendin als jij heeft.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

Ik weet dat wel dat er veel mensen jaloers zijn op ons wij twee zijn twee handen op één buik we zijn net zusjes van elkaar jammer genoeg niet ;) maar ja ik hoop straks iets van haar te horen hoe het op school geweest is en ik haat pesten ook ik ben vroeger ook veel gepest geweest dus ik weet wat dat is! :-\

Marianne

Hoi Christine,

Pesten is vreselijk, helaas heb ik daar ervaring mee en mijn oudste zoon is ook vaak de klos. Als je wat dikker bent ben je al snel een pispaaltje.
Veerle mag in iedergeval blij zijn met zo'n vriendin als jij voor haar bent, dat is heel belangrijk en ooit komt een tijd dat je het lak hebt van wat een ander van je vindt maar het gepest worden heeft dan al een litteken achtergelaten.
Een fijn weekend en sterkte met je vriendin.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Christine

Marianne daar zeg je zo iets waar ik moet gaan babysitten dat jongetje is ook wa dikker, draagt een bril etc... hij zegt dat meestal tegenmij dat hij niet zo veel vrienden heeft maar hij heeft zijn ouders om hem te helpen, ik denk niet echt dat Veerle haar ouders veel met haar inzitten anders zou ze niet op een soort internaat zijn ze woont maar een half uurtje van school af! Ik wil haar zo graag steunen maar telkens moet ik er zelf achter gaan vragen wat er gebeurt is en dan ja dan geef ik me dikwijls de schuld omdat IK degene ben die daar WEG is! Ik kan haar niet van een afstand helpen, ze heeft iemand nodig waar ze het direct tegen kan zeggen en niet via de telefoon want dat lost niet veel op! Ik ben op dit moment heel razend ik heb zo veel zin om naar die school te gaan en is goed mijn gedacht te zeggen! Maar ook dat heeft niet echt veel zin anders ben ik degene die het uitgelokt heeft, naar de leerkracht gaan wilt ze niet omdat de klas anders nog ergerder gaan reageren tegen haar en dat mag natuurlijk niet! :-\

Lin

Hey Christine,

tijdje niet geweest door de drukte. Leuk om te zien dat je zo geniet van de valkjes? Maar ben je nou meer met je valkjes bezig of ben je meer op het forum? en 100 gram is niet veel hoor. dat is een mooi gewicht. Heb ik laatst nog gehoord van een vogelarts. tot de volgende keer!

Groeten, Lin

oh ja succes met Veerle!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Lin ik ben meer bezig met men valkjes hoor!

Lekker douche met de valkjes is nu wel gedaan voor mij (voorlopig) want ja eerst gaat jazzy door de badkamer vliegen en begint enorm te blazen van de schrik met het minste wat hij tegenkomt dan maar beter terug in de kooi zetten, Miko er uit genomen en heerlijk met Tosca en Miko gaan douche. Valt die douchestok toch niet zeker :o valkjes ZEIK NAT :o :'( Merk ook net dat Miko's pootje beetje gebloed heeft. Ik baal dus echt ik ga miko een beetje troosten als het hier rustiger is met wat pap want dit heeft hij echt verdient! :-*