15 juni 2024, 22:03:57

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

valkje-jacco

hoi,

zow :o 100 gram das egt veel.!! :D daarlijk moet ie nog op dieet :P

groetjes: Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Caroline

Chica woog net 94 gram, dus gaat ook de dikke kant op.  ;D ;)

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

op dieet?? ik ben blij dat ze zoveel weegt ze is sinds gisteren zonder pap en bijkomen dat ze doet met de pap viel ze een beetje af en nu zonder pap blijft ze dik worden, je kunt niet geloven hoe gelukkig ik ben!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

weet ik ::) , ik zei het voor de LOL hihih ::) ;)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Mitchell zotteke dat weet ik ook wel hoor! dikke  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Citaat van: Christine op 12 oktober 2005, 10:14:38
Tante Mandy kijk eens naar de foto wedstrijd want daar staat iemand die van jou komt je mag is raden wie! :-*


Tiara? ;D

Christine

Nee niet tiara hihi alhoewel die is ook van haar maar zij is het niet!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Rap een foto

die heeft trienke gemaakt met haar fototoestel ikke op de webcam men tosca  ;D miko stond er ook bij

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Jeee Chris, Tosca al weer 100 gram! Straks kan Tosca meedoen met de zwaargewichten.... Cheeky en Chara zitten er ook al boven hoor, dus die doen gezellig mee!  ;) ;D

Lieve foto die Trienke heeft gemaakt!

Ik ben even een beetje ontdaan, er is vannacht iets gebeurd in de kooi bij Cheeky en Chara. Ik heb het net van mij afgeschreven in m'n dagboek, maar de schrik zit er nog steeds in! Ik hou het dus even kort en neem zo nog maar eens een bakje koffie!  ;)

Groetjes,
Petra


Christine

Ahja Petra er boven :o hoeveel wegen ze dan?

Hier gaat het goed alleen niet echt zo veel te melden, ik denk dat ik ff tijd nodig heb want er gebeuren op het moment veel te veel dingen die me dwars liggen. Het heeft niets met jullie temaken ! :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Dan probeer maar om je daar niet teveel van aan te trekken.
Geniet lekker van je vriend Peter en je mooie en lieve valkjes.
En natuurlijk van ons allen op het forum moet je ook genieten.
Groetjes Riny :-* :-* :-*

Christine

 :'( riny ik weet het maar op het moment kan ik niet genieten, ik had zo gehoopt dat Veerle kon komen volgende week maar neen ze mag niet en ze heeft ruzie zegt ze ik bel haar straks! ik heb het er enorm moeilijk mee! een vriendin van haar zei dat veerle het totaal niet moeilijk heeft, tegen mij zegt veerle van wel wie moet ik geloven? ik weet het echt niet meer... :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Wat jammer voor je Chris dat Veerle niet kan komen! Je had je er zo op verheugd! Tja, als Veerle jouw vriendin echt is, dan zal ze er toch niet om liegen? Het was toch ook haar eigen voorstel om te komen?

Groetjes enne... geniet maar lekker van je valkenpret! Met zulke lieverds moet dat lukken!

Groetjes,
Peet



Riny

Hoy Christine
Praat straks rustig met veerle en probeer haar te helpen,meer kun jij niet doen.
Christine denk jij als jij het moeilijk hebt dat andere mensen zich daar zo druk om maken?
Je kunt proberen om anderen te helpen maar je moet ook zorgen dat je zelf lekker in je vel zit,en dat lukt niet met al het leed van andere mensen op je schouder.
Ik wil je alleen maar helpen en me verder nergens mee bemoeien.
Groetjes Riny :-* :-* :-*

valkje-jacco

hoi,

egt vervelend dat ze nii mag komen >:( maja er is nix aan te doen gelukkig heb je fien, flutty, jazzy, ricky, tosca, en Miko nog :) ;)
maar ik kan het begrijpen dat je er erg mee zit want ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt.. :-\


groetjes: mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)