7 mei 2025, 12:54:49

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi,

Tjee zeg je bent al de 100 blz genadigd.
Hoe doe je dat toch..................veel schrijven zou je zeggen  ;D
Het zijn wel 2 hele leuke valkjes om te zien hoor, en echt scheetjes om te zien.
Leuke foto's hoor, en heerlijk om naar te kijken.

PS: heb je spuitjes genoeg trouwens?

Groetjes,

Natas

Christine

haha ja ik heb spuitjes genoeg ::) ::) maar eeeeuuuhhhmm ik gebruik die niet  ;D alleen als miko niet met een lepel zou eten zou ik er wel nodig hebben maar dat is onze voorraad als er een kalkoen ziek is ofzo! :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Hoi Christine,

Leuke foto's weer en ik heb het gezien hoor, wit tussen pootjes en ook mooi wit op haar borstje zag ik, echt een mooi valkje. Bijna net zo mooi als Chica,  ;) grapje hoor!!

Tot morgen dan maar weer, geniet er lekker van. Ben benieuwd naar je nieuwe handtekening.

Groetjes van Caroline & Chica,  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Ik denk dat ik vanaf morgen Tosca maar één keer pap ga geven omdat ze nu al enorm goed eet en daar ben ik wel enorm blij om! zelfs kleine Miko was daarstraks in de eetbak gaan zitten maar waarom weten we niet of hij gegeten heeft denk ik niet omdat als ik hem in de eetbak zet intereert hem de zaadjes niet! echt wel een raar valkje. daarstraks tijdens het papjes moment van Miko ging hij ineens vliegen. de gordijnen waren nog open :o maar ik kon nog net miko pakken hij vloog recht naar mij! zou hij dan zo gehecht aan mij zijn of is dit maar een gedacht, of wou hij gewoon naar het licht vliegen... ik weet het echt niet! verder doen ze het hier uitstekent, ik ga denk ik vanaf volgende week jazzy en tosca apart zetten omdat ze dan aan elkaar kunnen hechten, ik ga eerst nog is heel goed ook ricky opserveren want zij/hij (begin nu te twijfelen) voelt zich/haar enorm aangetrokken tegenover Tosca, ik weet nu niet of ik nu juist ben met het geslacht! ik zie wel maar miko wegdoen ga ik niet doen want dat schatje heeft men hartje enorm gestolen! gister ook men broer had miko in de zetel bij hem genomen na een kwartiertje vloog miko ineens naar mij!  ::)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Caroline

Leuke foto's, at mijn Chicaatje maar een vast zo goed, die wil nog niet zo vandaag.  :'(
Maar misschien moet ze gewoon even wennen.

Groetjes van Caroline,  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

leoni

hallo :D

leuke foto's ik vin d ze heel mooi  :D
hihi ik wil tosca nog op de cam zien als het mag  :)
miko is egt heel leuk ;D maar ze zijn allemaal leuk :D

groetjes leoni

Rianne

Leuke foto's weer Christine!
Maar om het nog moeilijker te maken, ook 2 mannen of 2 poppen kunnen een koppel worden, zolang ze elkaar maar erg aardig vinden! ;D :P

Christine

Jaja rianne maar waar zijn dan de kleintjes?? ik zie wel wat ik doe anders komen er weer eens twee bij  ::) :P hopelijk ben ik toch juist en is het niet nodig, tosca haar krijsjes zijn enorm schattig! enorm stil, van fien is dat niet het geval dus het kan dan wel zijn dat onze ricky een popje is! ze fluit niet, toont geen machogedrag!
Daarstraks na het pap van miko ging hij terug vliegen, ik nam hem op men vinger en liet hem zijn spiegelbeeld tonen hij begon er aan te pikken en begon er echt mee te spelen wel heel lief om te zien!

Rianne

Je kan nog altijd veertjes opsturen naar Gendika voor een DNA test.

Riny

Hallo mama Christine
Mag ik jou een goede raad geven??
Geniet nu van je valkjes ,en om te zien wat voor geslacht het is daar zijn ze nog veel te klein voor.
En als Mandy zegt dat het een man en een pop is zal dat heus wel zo zijn.
Groetjes oma Riny ;D ;D ;D

Christine

ik wou daarstraks is proberen het systeem te doen van staartveertje uit te trekken bij jazzy, gewoon staartveer vastnemen en laten vliegen maar eeeuuuhhhmmm hij schreeuwde enorm van de pijn dus dat doe ik iig NOOIT MEER :'(

Hey oma Riny het gaat niet om haar valkjes maar om de mijn :o ik begin nu enorm te twijfelen iig ik zie volgende week wel want dan gaan jazzy en tosca lekker apart zitten!

trienke

hey chris

wat een leuke foto's heb je gemaakt zeg, dat ze lekker al zitten te eten maar miko komt nog wel, voor je het weet zijn ze groot.

Ik zou toch lekker afwachten met wat het wordt is spannend ;)
ennuh dat staart veer er uit trekken dat durf ik ook niet.

Groetjes Trienke

Christine

Laat Miko nog maar ff klein zijn destemeer dat ik van men schatje kan genieten! Tosca ja die eet wel is zelfs niet meer van de eetbak af te krijgen maar drinken doet ze nog niet, dat zal wel komen en dat Miko nu al zaadjes peld verwondert mij niet, ook als ik hem helemaal op de bodem zet vliegt meneertje terug naar boven, helemaal alleen ! het is zo een grote jongen!

~Natas~

Hoi Chris,

Bedankt voor het duimen, het heeft inderdaad heel goed gedaan.
Toch goed nieuws dat je nu maar op 1 voeding per dag hoeft, dat scheelt weer werk en tijd  ;D
Ach tis gewoon afwachten wat voor geslacht Ricky zou hebben, des te spannender het is  :P
Leuke foto's hoor van al je schatjes, wees er maar trots op.

:-* Natas