3 augustus 2025, 17:03:10

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

valkje-jacco

hoi,

ik zou gewoon doorgaan met je dagboek hoor, waarom zou je hem sluiten?

volgens mij probeert ze je nu nog meer pijn te doen, ik ken die reakties ook

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

de vraag is gewoon waarom?? de vraag is waarom heeft ze me oooooit durven in de steek laten?? gewoon omdat men broer met haar verkeerde moest ineens alles fout gaan??

ik noem dit geen echte vriendschap ik noem dat gewoon mensen heel diep kwetsen en gewoon met het vertrouwen spelen van een ander.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje_jacco

heejj

mooie videos hor..
nou jazzy kan er wat van hoor ;D

groetjes: Mitchell

Christine

ja dat is toch duidelijk het gedrag van een beginnend mannetje eh?

Christine

ricky en jazzy hebben weer eens buiten gemogen ze gingen ineens vliegen en ja jazzy die viel op de grond, maakte een buiklanding en schoof een beetje verder hopelijk heeft het geen pijn gedaan. daarna hebben ze zich heel goed geamuseerd met veel dingen te slopen, ze zijn niet meer van elkaar te scheiden hopelijk komen daar geen gevolgen van maar voorlopig kan ik lekker nog genieten van broer en zusje. ik heb de indruk dat ricky denkt dat ze een papegaai is ze pakte vandaag iets met haar pootje vast.

TIJD VOOR FOTO'S

valkje_jacco

hahahaha die ricky,
die laatste foto..hihih

ze zitten wel veel bij elkaar :D

goretjes: Mitchell

Riny

Hoy Christine
Hoe denk je het te gaan doen als je de 2 kleintjes erbij krijgt.
Ga je dan Jazzy en Ricky van elkaar scheiden om te koppelen aan die andere?Je hebt wel heel veel mooie foto's gemaakt.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

huh nog niet over nagedacht ik moet ze wel scheiden anders zit ik met een probleem niet dat het kwaad kan bij tosca en miko maar wel bij jazzy en ricky :o

~Natas~

Hai Chris,

Oh wat een leuke filmpjes heb je weer gemaakt zeg.
Ik heb ervan genoten, heerlijk hoor.
En de foto's zijn ook erg leuk om te zien hoor.
Maar wat worden ze groot zeg TJEE  :o voordat je het weet kan je er al mee kweken, dus geniet er nog maar ff van hoor.

En over die meid, ach laat lekker zitten joh.
Jij maakt je daar alleen maar druk over, en daardoor raak je overstuur en ben je je draai weer kwijt.
Als zij wilt praten, laat zij maar naar JOU toe komen en niet anders om  :D
En je weet me te vinden als je wilt praten  ;)

Kroeltjes aan Jazzy en Ricky

Christine

natasja ik zeg gewoon niets tegen haar ze komt zelf op msn praten met mij wat ze ineens mankeert weet ik niet maar wat moet ik er mee doen?? ze wilt zelfs dat ik ineens op haar verjaardagsfeestje kom in januari :o zit ze daar nu al over te zagen. men kat tijger was gestorven een jaar of twee voor ze hier kwam en wou ook doodgraag een klein katje maar ze had er schrik van dat katje wat nu mijn monty'tje is paste in men handpalm zo klein was ie en daar haar ze schrik van  :o :o
ik weet echt niet wat ik er van moet denken maar ik maak me er druk over omdat ik alles wou en begon te vergeten wat er tussen ons gebeurt was maar nu gaat dat niet meer omdat ze nu ineens terug gekomen is in men leven. het voelt heel raar aan :( :o :o

~Natas~

Als je het niet vertrouwd of je zit er niet mee lekker in je vel doe het dan gewoon niet.
4,5 jaar is niet niks hoor, en dan opeens contact zoeken?
Ben je daar al achter waarom ze ineens contact zoekt, daar zit toch zeker wel een reden achter.
Moet ze soms iets van je hebben, want das vaak zo he dus pas maar op  ;)

En volgens mij heb je 100% gelijk hoor, en is Jazzy een man hoor.
Dus ik zeg al helemaal niks meer  :-X  :-\
Kroetjes van Joepie

Christine

omdat ze een anderhalf jaar nodig gehad heeft om alles op een rij te zetten?? weet ik veel. dank zij haar ben ik ook heel fel verandert trek me nu van dingen meer aan vroeger ging ik thuis men gangetje lekker van niemand iets aantrekken en nu?? ga ik gewoon om het minste ding wenen en pfft gewoon kan ik er de laatste tijd niet meer tegen als iemand iets verkeerd tegen me zegt

~Natas~

Hai,

Ja ik ken dat helemaal.
Ik had dat precies hetzelfde met die periode hier op het forum, over wat er gebeurt was in mijn dagboek.
Ik trok me van alles aan, nam al mijn werk mee naar huis en het zat tot over mijn oren vol met STRESS.
Totdat ik een goed gesprek had met iemand hier van het forum waar ik 2 keer toe mijn hart kon luchten en ff lekker kon janken.
Het is makkelijk gezegd dan gedaan, maar probeer je weinig van alles aan te trekken.
Ga lekker de dingen doen die je moet doen, en geniet lekker van je valkjes.
en straks ook van die andere 2 SKEETIES  :-*

Groetjes,

Natas

Christine

ik ga morgen naar de kermis lekker men zinnen verzetten (weeral naar de kermis wordt nog een verslavind) en ff met veerle praten ze weet van de toestand thuis en ze heeft wendy ook gekend dus ja hopelijk kan ze me een beetje helpen