5 augustus 2025, 17:46:57

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi Chris,

Zo de jongen worden lekker gevoerd hoor.
Het zijn lekkere dikkertjes in ieder geval.
Daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor, hun gewichten zijn prima.

Joepie staar weer heerlijk buiten, en praat weer voluit.

Gr Natas

Christine

dat zijn men eigen jongen eh natasjatje  :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hai,

Ja dat weet ik ook wel hoor  ;D
Ik weet wel wie deze kanjers zijn hoor  :P

Bye,

Chrisje  :P

Christine

natasje ik weet wel hoor wie je bedoelde het zijn niet echt zo een dikkertjes alleen eten ze veeeeel groenvoer hihi tja dat mag wel eens nu heb ik ze verwent met een fruitstok en honingstok kunnen ze weer lekker slopen ;) :D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

baasje heeft ons vandaag is extra verwend door ons heel veel te kroelen en ook buiten de kooi te laten ondanks dat ze vandaag vrij af had mochten we is mee genieten. we hebben dan ook weer enorm mogen slopen aan kabels, kusjes mogen geven aan baasje en haar mama

nog is tijd voor valkjesfoto's

ze heeft ook nog is mooie foto's van ons getrokken maar dan ook van onze mama en papa, we hebben ook lekkere groenvoer van baasje gehad want daar zijn we verzot op ook heeft ze vandaag een lekker fruitstokje en honingstokje in de kooi gehangen om toch maar iedereen content te stellen want anders kunnen we er niet allemaal aan één stok knabbelen want dan is die veel te rap op

dikke :-* en kroeltjes jazzy en ricky[/color]

Rianne

Lief hoor, net een valkjes vakantie. :)

Christine

ze mogen blij zijn dat ze nog niet naar een valkjesschool moeten want jeejtje je had ze deze morgen moeten horen :o ze hoorde een roofvogel en gingen meteen uit hun dak, ik kwam naar de kooi en zag jazzy uitgeput op een stokje zitten heb hem er meteen uitgehaald en ff kusjes gegeven tot ie terug bekomen was. is me dat verschieten >:(

patty_dordtse valkjes

Hoi,

wat worden kleine valkjes toch eens snel groot zeg.
ze zien er heel erg mooi uit.

dikke kus mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Riny

Hoy Christine
Ik weet er alles van hoe ze verschieten van roofvogels.
Hier zitten er op dit moment heel veel in de buurt.
mijn valkjes beginnen al te fladderen als ze een raaf zien van de schrik.
Gelukkig had ik geen jonkie's meer want dan had ik het niet willen beleven.
Maar je kleintjes zijn goed gegroeid en hebben prima gewichten.
Volgend jaar heb je een kwekerij.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

riny ja misschien wel maar ja ik mag er maar zes houden dus zal ze allemaal verkocht moeten krijgen. maar denk dat ik alleen volgend jaar een nestje kan hebben van fien en flutty want de andere zijn nog te jong dan. dan zal het voor het jaar daar achter zijn ;D.
van raven, kraaien en eksters moeten ze ook niets van weten al een geluk staan ze veilig binnen voor de roofvogel peter die heeft grasjes en daar heeft wel eens een roofvogel aan de kooi gehangen al een geluk is die kooi even groot of bijna even groot als de mijn :D ;)

valkje_jacco

hoii,

wat een leuke en mooie foto's, maar als ik goed kijk naar de eerste foto lijkt het alsof ricky en jazzy op elkaar zitten, doen ze dat om gewoon te spelen? ::)

groetjes: Mitchell en Jacco

Christine

ik weet het dat lijkt zo maar het is niet zo ricky zit op een kabel boven jazzy ;) ;) toch mooi getrokken of niet soms?? foei ik mislijdt mensen en dat mag niet haha ;D ;D

Christine

vandaag hebben de valkjes nog eens buiten gezeten.
ze heben er enorm van genoten.
wat mij wel opviel ze hebben iemand die hun bewaakt.
neen het is geen hond.
neen het is geen standbeeld.
uhm zal het maar zeggen ze hebben een waakkat. hij zal nooit iets kwaad doen aan de vogels daar is de kat veel te lui voor, het is soms zo een lastig ding omdat hij ons nooit met rust kan laten maar toch wel een schatje als hij wilt waken over de vogels.

kijk maar :D :D

toch nog een foto van men schatje namelijk flutty :-*

valkje-jacco

heej,

je moet niet je dagboek sluiten....
JE HEBT MEER ALS 1000 reakties :o dan stop je tog niet?

groetjes: Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

daar ligt het gewoon niet aan ik wil doodgraag nog veeeel actief zijn op het forum op dit moment ben ik mezelf niet voor 100% nu dat peter weg is naar zuid-afrika voel ik me helemaal niet lekker, ik heb altijd het gevoel dat er iets kan gebeuren.

met de vriendin van men broer heb ik nu ook al meer nieuws over, die is ook ineens zo veel tegen me aan het praten wat ik er van moet geloven weet ik niet het breekt men hart gewoon in duizende stukken omdat ze het NU pas beseft wat ze me aangedaan heeft en dat in 4 en een half jaar. ik ben dat gewoon beu ze profiteerd gewoon veel van mij pfffffffffft.

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(