9 mei 2025, 03:07:09

Vraag me af...

Gestart door valerie472, 8 februari 2005, 01:31:36

« vorige - volgende »

valerie472

Ben nog aan twijfelen voor 2 valkparkiet..kun je zien aan hun gedrag als ze vriendje daarbij willen..of kunnen ze gelukkig zijn ook al blijven ze alleen..

Riny

Hallo MISS
Ze kunnen ook alleen gelukkig zijn,maar dan hebben ze wel veel meer aandacht van jou nodig.
Maar ik denk dat ze toch het allergelukkigst zijn met een ander valkparkietje.
Groetjes Riny :D :D :D

valerie472

hey mijn valkje is nu 3 maanden en heb hem 3weken..na 1 week heeft mijn vriend van kennis valkje gekregen(pop van 6 maanden oud die altijd in voliere zat)vond het wel zielig dat ze nu in kooie moest MA JA,ging goed ma ze was heel erg druk en ETEN ETEN ETEN..
Had extra 2 bakjes voer ma als onze tatou wou eten ging ze gewoon in bakje zit en als hij in andere bakje eten kwam ze ook..en hij zat daar maar na mij te kijken..OOh
toen na 1 week heb we haar terug gegeven en daarom weet ik nog niet,en wat zou beter zijn man of pop.. xx

Riny

Hoy Miss
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt,maar als jij het zegt.
Bij mij zitten ze met 14 bij elkaar en er is echt zelden ruzie.
Een grote familie bijelkaar.
Maar jij zult toch zelf moeten beslissen als jij denkt dat jou valkje zo gelukkig is ,dan laat je het toch zo.
Groetjes Riny :D :D :D

ep

Ik krijg ook een tweede valkje en niet omdat ik denk dat tico ongelukkig is in zijn eentje.
Maar ik vind valkjes zelf zo leuk, en misschien word tico hier iets actiever door.(hoop ik)
Ik merk niet echt aan hem dat hij een vriendje wil hoor ik denk dat valkjes als ze alleen zijn ook wel gelukkig kunnen zijn.
gr.petra en tico

valerie472

hey riny
bedoel dat ze hem geen kans gaf om hapje te nemen..zeker geen RUZIE..ma zag dat hij zich aan haar irriteerd..ma ale bedankt voor je reactie!!

sadelienda

Ik dacht Bo ook blij te maken met Chessna. Nu heb ik 2 dames zitten. Bo is echt zo'n vogel die denkt dat ze mens is, eist alle aandacht op en als ik Chenssa aandacht geef, is ze stik jaloers.
Chessna vind Bo wel lief maar andersom dus niet. Ik heb hier 2 zielige lieve vogels zitten die niets aan elkaar hebben.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

valerie472

Hey is toch gebeurt!! heb sinds vandaag nieuwe valkje"vriendinnetje voor onze tatou)
Vraag me af waarom hij zo veel fluit,en hij zit op sepia niet bij haar op stokje en doe constant bijten in tralies van kooi.. ::)

Paul

Hoi,

Wat leuk dat je er een popje bij hebt nu.
Dat het mannetje zo fluit is omdat hij indruk wil maken op het popje en ook met in de tralies bijten vraagt hij aandagt aan haar door de geluiden die het maakt.
Ze zullen even aan elkaar moeten wennen maar met een weekje zal je zien dat ze toch steeds dichter bij elkaar komen.

Groetjes, Paul