14 mei 2025, 15:06:33

inrichting

Gestart door nicole_20, 7 februari 2005, 23:15:49

« vorige - volgende »

nicole_20

misschien rare vraag...maar wat vinden valkparkietjes nou echt leuk om in hun kooi te hebben. Ik wil graag wat dingen voor mijn kleintje kopen. Ik heb al begrepen dat ik beter geen spiegeltje kan doen vanwege dat hij zich dan misschien gaat hechten aan zijn eigen spiegelbeeld.

En wat is leuk voor buiten de kooi?

xxxies nicole

ep

Sommige valkjes zijn gek op belletjes en ladders, of een klim touw.

nicole_20

dat is het?? das ook niet veel hahaha :D ik kijk wel ff in de winkel

xxxies nicole

Riny

Hoy Nicole
Je kunt ook een leeg closetrolletje om een zitstok doen dan hebben ze wat te scheuren,dat vinden de meeste erg leuyk.
Ook kun je takjes van fruitbomen in de kooi doen die vernielen ze ook erg graag.
Deze spullen kosten ook niets dus dat is meegenomen.
Groetjes Riny :D :D :D

Lin

De mijne vind een schommel heel leuk en iets dat glimt en van bijv. van ijzer is. Verder zitten ze graag ook op speeltouwen en zitten ze graag aan belletjes (ijzer)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

the_lost_valley

met trapjes moet je wel uitkijken. Hier kunnen zij bij het spelen in vast komen te zitten. Zorg dat er ruime openingen tussen zitten, waar je valkje altijd makkelijk uit kan komen (min. 7cm).

nicole_20

onwijs bedankt voor deze tips  ;D Nu kan ik een beetje kijken wat de mijne leuk vind.

xxxies nicole

Paul

12 februari 2005, 07:21:10 #7 Last Edit: 12 februari 2005, 07:22:32 by Paul
Hoi Nicole,

Die van mij zijn gek op zo'n ring van touw en sommige slapen er zelfs zittend in :-)
Toiletrolletjes legde ik ook wel eens in de kooi op de bodem daar zijn ze ook gek mee alleen doe ik dat niet meer of ik maak ze vast aan de tralies of om de zitstok maar los heeft een paar keer problemen gegeven zoals je op deze foto ziet:

Dit was al een rolletje wat ik in stukjes in de kooi had liggen je wilt niet weten wat een paniek er was toen er een met een complete rol op zijn kop over de bodem liep :-(

Groetjes, Paul

Lin

Ik heb mijn wc rolletjes door een ketting heen die ook wel eens wordt gebruikt om je portemonne aan vast te maken. Als de rol bijna op is dan vervang ik hem weer.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

nicole_20

ahhh die foto is best wel zielig :( dan kan ik hem idd beter aan en ketting of stok vastmaken.

xxxies nicole

Paul

Hoi Nicole,

Plukkie leek er niet echt een probleem mee te hebben met die rol om zijn halsje.
Maar degene die met die rol op zijn kop door de kooi liep was behoorlijk in paniek maar gelukkig waren we er snel bij.

Groetjes, Paul