5 mei 2025, 12:00:12

Waar kwekers?

Gestart door lockie+flip, 22 maart 2003, 14:31:38

« vorige - volgende »

lockie+flip

Hallo ik zoek goede kwekers in België (liefst in provincie Antwerpen zo dicht mogenlijk bij Turnhout) want de kwekers die op de site staan zijn allemaal veel te ver weg ben maar 12 jaar
MVGR Jeroen
PS: Hoop dat ik veel en snel antwoord krijg

Mandy

Hallo Jeroen, :)

Ik woon in Hoogerheide, een klein half uurtje vanaf Antwerpen. Ik weet niet of je dat te ver vindt, maar ik kweek dus met valkparkieten en heb/verwacht jonkies, kijk hier maar eens;
http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=kweek;action=display;num=1046455833
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

lockie+flip

Hallo mandie maak jjij ze handtam en met welke mutaties kweek jij en wat zijn jouw prijzen?

lockie+flip

Ja eigenlijk is het te ver maar kom jij soms in turnhout of antwerpen? ofzo dan kanik er wel eens over nadenken

lockie+flip

Als dat kan wil ik dat jonkie van pino wel

Mandy

22 maart 2003, 21:48:12 #5 Last Edit: 22 maart 2003, 22:02:39 by Mandy
Hallo Jeroen, :)

Ik kom wel eens in Antwerpen voor de film of om 's te shoppen, maar dat is ook maar af en toe. Ik kan geen valkparkietjes gaan bezorgen, want als ik dat voor jou doe dan vraagt straks iemand uit Goes of Breda dat ook en daar kan ik niet aan beginnen. :-/ Maar misschien als je je ouders, familielid of vriend lief aan kijkt dat ze willen rijden?
Ik kan een valk handtam maken, maar dan moet ik die binnen halen en ik heb hier een hele jaloerse papegaai binnen zitten die daar nogal gestresst van raakt, dus dat probeer ik te beperken. Voor een meerprijs van 5 euro wil ik dat wel doen, want dit kost dus nogal wat energie.
Ik vraag vanaf 20 euro voor een valkparkiet, voor wildkleur en cinnamon, witmaskers, bont en lutino worden iets duurder.
Leden van deze site mogen een valkje voor de helft halen, dat doe ik ook voor familie/vrienden/kennissen. Het eerste jaar heb ik wel eens parkieten gegeven, maar dan kreeg ik geschenken terug die net zo duur waren als dat ik aan vreemden vroeg, dat schiet ook niet op, dus vandaar dat ik voortaan aan hun de helft vraag.
Zoals je al wel zag heb ik dus witmaskers, ik verwacht wildkleur en cinnamon en uit het koppel Pino & Marrie KAN een bonte of lutino komen, dus ik weet nog niet of dat jonkie van Pino ook een bonte zal zijn, het kan net zo goed wildkleur worden. Ze hebben nog maar 1 bevrucht ei dus die kans is klein en als er een lutino tussen zit dan is die al gereserveerd.
Laat het me maar weten als je nog interesse hebt. ;)

lockie+flip

Heb jij soms msn dan kunnen we daar onderhandelen

Mandy