26 juli 2025, 08:56:53

Nestje van Peppie en Kokkie

Gestart door Paul, 5 februari 2005, 07:47:54

« vorige - volgende »

boezempje

hai paul

het gaat super daar dat kun je wel zien en wat gaat het snel met die kleintjes zeg niet normaal.
ik vindt ze prachtig en ga zo door met de goede zorgen

essie

Ria

Hallo,

Stipjes ? Stipjes !! Tuurlijk het is een geparelde maar op haar staartje, wel cool. En Kenay is inderdaad ook mooi. Maar ik ben ook heel blij met Beau, want zo gaat de oudste heten. Beau wordt vast een heel mooi pareltje net zo als haar kleine zusje Little. Opa Paul zorgt goed voor ons toekomstig kroost.

Groetjes,
Ria

Paul

27 februari 2005, 04:15:34 #167 Last Edit: 27 februari 2005, 05:18:48 by Paul
Hallo Allemaal,

Hier weer even de standen van vandaag.
Ze zijn niet echt veel zwaarder dan gisteren maar het is ook een momentopname misschien zijn de kropjes nu iets minder leeg dan gisteren.
in het broedhok slapen ze lekker tegen elkaar aan nog en dat is altijd zo'n lief gezicht vind ik :-)

Hier even de kleintjes naast elkaar dat is ook altijd leuk om ze te vergelijken :)

Hier is Beau van Ria en die is vandaag ongeveer gelijk met gisteren in gewicht ik meet 1 gram minder en ze is precies 100 gram.
na het voeren kwam ze op 111 gram dus een heel mooi gewicht.

Hier zit Beau even in mijn trui lekker te rusten want ik neem ze elke dag even bij me om ze aan mensen te laten wennen:)
Beau krijgt 2 veren in zijn kuif en in plaats van een dubbele kuif krijgt ria een nog specialere namelijk een met een halve kuif ;D

Dit is Kenay de cinnamon geparelde en die is vandaag 104 gram dus 2 gram zwaarder dan gisteren.
Kenay is wel de zwaargewicht van de drie want ook al is ze niet de oudste ze is wel het zwaarste van alle drie.
Na de bijvoeding woog ze 113 gram.

Hier zit Kenay ook even lekker bij me dat is altijd heel lief als ze zo zitten :)

Dan hier de kleinste van Roxanne ik ben de naam even kwijt maar die horen we nog wel daar ben ik zeker van :)
Ze woog vandaag 68 gram en dat is 1 gram zwaarder dan gisteren.
Na de bijvoeding woog ze 83 gram en ze heeft het meeste gegeten van alledrie het is een echte vreetzak want ze had bijna 3 spuitjes leeg gegeten en de andere maar 2 :)

Ook de kleinste zit hier even lekker bij me.
Deze begint al aardig wat pennetjes op haar kopje door te krijgen en ik denk dat dit de eerste van de drie word met een bevederd kopje :-)

De vader lijkt gelukkig niet meer te plukken of heel weinig daar ben ik wel blij mee dan kunnen de meeste veertjes weer terug groeien voor ze naar hun nieuwe baasje gaan.

Groetjes, Paul

Kirsten

Inderdaad heerlijk om te zien!,.
Fijn dat het zo goed gaat,

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Wat een lieve foto's als ze zo half verscholen zitten. En wat zijn ze al mooi.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rox4nne

Oooh PAUL!!
Hoe kan je't vergeten!!  :D

Het is wat je naam betekend alleen dan int Engels  :-X

...
....
.....

Ja, Opa Paul.. inderdaad, 'et is LITTLE!!

Ze zien er weer lief uit hoor, en die dubbele kuif, nou daar ben ik stront jaloers op  :P Had ik nog nooit eerder ergens gezien, Ria, heb jij weer mazzel zeg!

:D

Liefs,
Roxanne

Ria

Hoi Paul,

Wat kun je het als toekomstig valkjesmama druk hebben zeg. Het gaat nu heel snel en het uur u komt met rasse schreden dichterbij. De kooi staat al klaar, nog even wat leuke dingen er in voor de lieverds. Wat mij betreft, als ze het zover hebben, dan mogen ze komen.

Groetjes,
Ria

~Natas~

Hoi allemaal,

Zo te horen zitten de toekomstige eigenaars dringend te wachten op hun komst.
Het kan hun niet snel genoeg gaan :D:D
En Ria wat een snoepie is Beau zeg, vooral nu met die halve kuif.

Ey Rox, hoe kom je nou weer aan die naam "Little"
jij bent echt een KEI in namen verzinnen ;-)

Groetjes:
              Natasja en kale Joep

Paul

28 februari 2005, 07:35:33 #173 Last Edit: 28 februari 2005, 07:57:49 by Paul
Hoi Allemaal,

Hier weer even de uitslag van vandaag van de kleintjes.
Het lijkt wel of ze iets minder gaan eten nu ze wat ouder worden ze hebben net iets meer dan een spuitje op maar 2 spuitjes lukte niet alleen de kleinste die nog moet groeien heeft 2,5 spuitje pap leeggeslurpt en die eet alsof hij uitgehongerd is :-)
Verder zijn de gewichten van de eerste twee redelijk constand.

We beginnen weer even met alledrie de kleintjes bij elkaar.
Ze komen al lekker in de veertjes alleen de kopjes zijn geplukt en daar komen ook weer snel veertjes op hoop ik.
Bij de kleinste beginnen die al wat meer te komen.

Hier is Beau die woog precies evenveel als gisteren namelijk 100 gram.
Ze heeft 1,5 spuitje op en woog daarna 108 gram.

Hier is Kenay die woog vandaag 101 gram en ook die heeft 1,5 spuitje pap op en woog daarna 109 gram.

Little is de kleinste en die eet ook het beste die at vandaag 2,5 spuitje leeg en die was voor het voeren 72 gram en daarna 85 gram dus die word nog steeds elke dag iets zwaarder :-)

Omdat het buiten zo koud is kunnen ze snel een koudje vatten dus hebben we besloten ze maar een beetje warmer aan te kleden met die kale kopjes.
Helaas hadden ze in de winkel geen drie dezelfde mutsjes klaarliggen dus hebben ze allemaal een eigen model gekregen.

Groetjes, Paul

patty_dordtse valkjes

hahaha stoer om te zien. ;D

zijn dat echte valkjes mustjes of...?

patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Rox4nne

;D

Dat hebbie knap gesoept heur!!  :D
Ik vind het heeeeeeeeeeel stoer staan  8)
Mooie foto´s weer, dankje!

Liefs,
Roxanne

KoosjeTweety

Whahaha Paul die mutsjes!!
Geweldig...

Je weet iedere keer weer geweldige foto's te maken....
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

ep

Paul

Hoi,

Ik heb wel een beetje lijm moeten gebruiken want ze vielen er anders steeds vanaf.
Dus Little zal wel een paar maanden met een muts op moeten maar dat is niet zo erg zeker Roxanne?

Groetjes, Paul

Anita1

;D ;D ;D whoehahahahahaha paul!! jij bent me er eentje hoor hahahaahahah die mutsjes!! dat is echt gaaaf zeg.heb je ze zelf gebreid? hahahaah lig hier werkelijk dubbel ooow heeerlijk.staat wel errrug schattig.ze zijn heeel mooi.kusss anita :-*