24 juli 2025, 01:58:49

Nestje van Peppie en Kokkie

Gestart door Paul, 5 februari 2005, 07:47:54

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo paul,

Bedankt :-*
Zal eens gaan kijken opde site en ze gaan mailen.

groetjes
marianca

Gerda

Hoi Paul,

Wat mooi dat je kleintjes zo goed gaan. Grappig in hun 'glazen huisje'. De ene kijkt ook echt lekker nieuwsgierig naar buiten. Ze zien er schattig uit!!
Het worden lekkere ondeugden!!

Groetjes Gerda

Lin

JEEEHHH Paul is er weer even. Gelukkig dat je nog wel bij ziek en spoed kijkt. Want jij hebt altijd wel een antwoord wat veel niet hebben. Maar ze zijn dus erg sterk? Ik vind ze wel heel lief hoor op deze leeftijd en die kleine kuifjes, oh schattig. Nog even end an weer stekelvarkentjes, dan wel even een foto maken hoor als het kan want dan zijn ze nog liever. Maar het eten gaat goed met ze? Geen problemen mee?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Paul

21 juni 2005, 01:44:33 #588 Last Edit: 21 juni 2005, 02:06:04 by Paul
Hallo Allemaal,

Het gaat nog steeds goed met de kleine hummeltjes hier :)
Ze groeien niet superhard maar komen toch elke dag een paar gram aan dus ik maak me ook niet echt heel veel zorgen daarover het duurt gewoon wat langer met handopfok valkjes.
Eerst even een paar foto's van 2 dagen geleden die ik gemaakt heb.

De eerste dat is een cinnamon bont geparelde volgens de berekening en een popje.

De tweede is een cinnamon bonte en dat zou een mannetje moeten zijn.

Vanavond heb ik ook tijdens het voeren nog wat foto's gemaakt van de twee kleintjes.

Is er nog meer van die lekkere gele smurrie?

Zo te zien niet dan stop ik maar met zeuren.

Ik lust ook nog wel een paar hapjes hoor !!!

Ok dan niet ik zie ook wel dat het op is hoor.

Hier liggen ze na de voeding lekker te slapen bij elkaar.

In elk geval eten ze heel erg goed ze lijken nooit vol te ziiten want ook na de maaltijd blijven ze zeuren.
Maar vol is vol en ze hebben nog niet echt een automatische afslag denk ik en te veel voeren is ook niet goed.
Het gezeur om eten klinkt altijd zielig maar beter een valkje wat zeurt als een die doodgaat door te veel eten in de krop.
Het is voor mij ook de eerste keer om jongen vanaf dag 1 te voeren dus het is toch ook een beetje proberen maar ze lijken niet slecht te gaan want ze zijn ook best sterk als ze proberen los te komen als je ze vast hebt.
Ik verwacht zelf wel dat ze het gaan halen zoals ze nu gaan maar er is nog een lange tijd en heel wat Nutribird te gaan voor ze zelfstandig eten.
Nog even een foto, ik zag ze zo lief tegen elkaar slapen alleen moest ik het door het plastic heen fotograferen dus de foto is niet geweldig.

Groetjes, Paul

Kirsten

Hoi Paul,

Allemaal goed nieuws bij jou, heel fijn.
Je hebt superfoto's gemaakt zeg, het zijn echt schatten,. Ik zie alleen net echt het verschil in mutatie van de twee,. maargoed ik ben ook maar een beginner :D en hoe haal je het bonte eruit?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Henry

he kirsten

aan de gele kuifjes van de kleintjes.

henry

gonnie

Hoi Paul

wat een geweldige foto`s , ik vind het ontzettend knap wat je doet zo met de hand van af dag een dat zijn toch zorgjes, het zijn echt schatjes , en heel fijn dat je op bepaalde vragen toch een antwoord zet, want zulke mensen zoals jij kunnen we hier niet missen.het aller aller beste met je.

groetjes gonnie

Mandy

Niet geweldig, ik vind die laatste foto prachtig! ;D
Fijn dat het zo goed gaat, zo te zien gaan het mooie valkjes worden. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

marianca.

Hallo Paul,

Tjeeeeee,wat worden ze groot :)Het lukt je aardig goed zeg handopfok...en natuurlijk weer een leuk verhaal bij de fotos :)
Het lijkt dan net altijd of de valkjes zelf praten.

Nog veel plezier ermee en dat ze maar snel groot en zelfstandig worden...kanjertjes zijn het ;)

groetjes
marianca

Gerda

Hoi Paul,

Wat aandoenlijk die laatste foto!! Ach gossie, die twee tegen elkaar aan, scahttig!!
Ze zijn al wel actief zeg, mooi al met die vleugeltjes al wijduit. Prachtig die foto, en dan dat bekkie open!!!

Dat worden straks nog grotere knuffeltjes dan Grisha (al lijkt me dat bijna onmogelijk ;)).

Groetjes Gerda

moonwitch (diana)

He paul

Jemig man, wat doen ze het goed zeg. zoals we zondag nog hadden gesproken neem ik m'n petje voor je af.
Echt waar dit is grandioos wat je doet.
Hoe is het trouwens  met je andere eitjes?? zijn er nu al meer bevrucht???
Hopelijk gaat het daar ook goed mee.
In ieder geval super zoals je jonkies groeien vanaf dag 1.
Ik heb echt bewondering voor je, maar dat zul je wel al weten, en ik heb ook nieuwe dingen van je geleerd.
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Joyce28

wauww Paul,je hebt wel eer van je werk hoor!!Ze zijn prachtig en ze groeien lekker.
Wat een lieffies :-*

Agnes

Jee, Paul,

Je moet er wel stijl druk mee zijn, maar wat een schatjes!
Hopelijk blijft alles zo goed gaan.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Wat lief, dat valkje met de vleugeltjes gespreid. Leuke foto's weer. Mooi om te lezen dat het zo goed met ze gaat. :)

~Natas~

Hai Paul,

Zo dan hehe ook jou verhaal moest ik ff flink de tijd voor nemen zeg.
Ik ben erg blij voor je dat het tot nu toe erg goed gaat met je jongen.
En je moet daar nou eenmaal veel tijd en energie in hebben om dit te kunnen, dus ik neem me petje voor je af zeg  ;)
Ik vind de foto's weer geweldig om te zien...heb er echt om moeten lachen.
Nu maar hopen dat ze goed groeien en stevige volwassen valkjes worden.......maar dat moet lukken he met je spuiten nu.
Je kan er verlopig even tegen............

Groetjes,

Natas en een  :-* van Joepie