9 mei 2025, 06:58:26

Vogelproblemen.nl

Gestart door Peter, 4 februari 2005, 17:58:02

« vorige - volgende »

Peter

Hallo allemaal,

De meeste van jullie kennen Adri van Kooten van zijn boekjes "de valkparkiet" en "kweken met valkparkieten". Adri heeft veel informatie over ziekten jaren terug aan ons geven zodat we dat op de website konden gebruiken.

Adri wou zijn website nu in een ander jasje stoppen en dat heb ik nu voor hem gedaan tesamen met een nieuwe domein voor zijn website. Namelijk http://www.vogelproblemen.nl

Wat vinden jullie van deze pagina? Leesbaar, juiste kleuren? Of iets anders of wat kan er anders?

Groetjes,
Peter

Valerie

Ziet er erg goed uit, naar mijn mening. Ik vind het heel duidelijk.  ;)

Valerie

aletta@wanadoo.nl

hoi peter

alles is goed duidelijk leesbaar, en de kleuren zijn goed.

GR SANDRA

Marianne

Hoi Peter,

Ziet er goed uit, vind alleen de achtergrondkleur met het geel niet zo mooi. Maar smaken verschillen natuurlijk.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

Ik vind het wel jammer dat je bijv. op boeken klikt de andere linken weg zijn en je dus op de knop vorige moet drukken om weer een andere link te kiezen. Dat is best wel onhandig dat je telkens weer terug moet gaan om naar een andere link te gaan. Ook vind ik het een beetje onhandig dat bij het forum alles wit blijft wanneer je er even over heen bent geweest. Wanneer je ingelogd ben voor het forum is er dan ook de optie dat je elke keer een emailnotificatie krijgt? Ik heb mij niet aangemeld dus dat weet ik niet maar als dat mist zou ik dat ook nog als optie bijvoegen. statestieken is trouwens statistieken. Verder heb ik nog niet gekeken. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Rest ziet er goed uit.  sorry voor mijn commentaar maar ja ik ben nou eenmaal van de kleine dingetjes (studie communicatie is veel schrijven) en loop nu stage bij een reclamebureau en dan heb je ook te maken met websites. Succes!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Peter

Hoi allemaal,

Bedankt voor al berichten ik ga er zeker wat mee doen. Alleen het forum daar kan ik niets mee doen. Adri, van/voor wie deze site is die heeft dit forum ergens gehuurd. Ik heb al voorgesteld om een eigen forum op te zetten zodat het aan te passen is naar eigen inzicht.

Groetjes,
Peter