28 april 2024, 12:06:09

valkje leren dansen

Gestart door dunija, 21 maart 2003, 21:07:24

« vorige - volgende »

dunija

oi
ik ben sindskort mijn valkje dunija aan het leren dansen maar dat lukt niet al te vlot hebben jullie mss nog enkele goede tips???

Lique

[shadow=lightblue,left,300]  Hoi Dunija,

Ik heb er nog nooit van gehoord, dat een valkje kan dansen.
Maar misschien kunnen ze dat wel leren, het zijn immers erg leergierige diertjes.

Groetjes @ngelique [/shadow]

dunija

oi @ngeliqeu
als ik het liedje opleg van westlife-queen of my heart draat dunija hele tijd toerkes en gaat met zen kopke op en neer ma ik zou hem graag paar dingen meer leren  ;) :)

Lique

[shadow=lightpink,left,300]Hoi,

! valkje van ons, Jaco doet dat ook, als ik tegen hem praat, of als hij wat bekends hoort, gaat hij ja knikken, en een soort drentelen. Een paar pasjes op zij en weer terug.
Een lief gezicht hoor, maar volgens mij is zijn bedoeling niet om te dansen, maar, je weet maar nooit he.

Groetjes @ngelique
[/shadow]

dunija

thx vo de hint ma toch zal ik het eens proberen (ik probeer graag veel eh) maar mss dak wel iets teveel wil van men valjkje ik heb hem nog maar 2 dage en hij bijt nog veel in mijn vinger ma ik geef niet op ik zal hem een weekje op zen gemak late mee muziek en andere fluitende valken die ik vind hier op de site en wie weet lukt het mij dan  :)
maar alvast bedankt voor de hint
grtz bjorn en dunija