7 mei 2025, 03:15:57

pootje

Gestart door leoni, 3 februari 2005, 18:23:12

« vorige - volgende »

leoni

21 februari 2005, 22:00:34 #105 Last Edit: 26 februari 2005, 20:42:38 by leoni
hallo

ik heb gebelt het gaat heel goed ze is wakker geworden.
nu willen ze haar nog even houden
om te kijken of ze er niet aan bijt
ik moet morgen weer terug bellen voor te kijken waneer ik haar kan halen.

groetjes leoni

Gerda

Hoi Leoni,

Gelukkig dat alles goed is gegaan. Natuurlijk wil je haar het liefst meteen terug, maar voor haar is het beter om echt helemaal opgeknapt te zijn, voor ze naar huis gaat. Dan heb je ook geen zorgen. Want de laatste weken waren al moeilijk genoeg.
Ik hoop wel dat ze snel naar huis mag en leert om te gaan met haar ene pootje.
Ik was al een beetje ongerust toen ik niets van je hoorde, maar gelukkig is alles goed gegaan.
Groetjes Gerda

leoni

hallo

ik moer om half 4 bij de  tandarts zijn en was pas om half 5 thuis en we gingen toen eten dus daarom duurde het even

Paul

Hoi Leoni,

Gelukkig is de operatie goed gegaan maar ik had niet anders verwacht hoor dr Feld kan dat heel erg goed.
Hopenlijk komt Punkie morgen weer naar huis dat is voor Parel ook het leukste want die zal haar nu ook missen.
In het begin zal Punkie een beetje moeten leren met 1 pootje te lopen maar als dat eenmaal goed gaat dan worden ze er erg handig mee hoor.
Het pootje lijkt wel in het midden te zitten en het valt niet eens zo snel op dat er een pootje mist dan want ze kunnen er alles mee.
Sterkte morgen en ik hoop dan te lezen dat Punkie lekker weer thuis is.

Groetjes, Paul

leoni

hallo

ik heb net gebelt en ik mag punkie vanavond weer ophalen om 7 uur  :D

groetjes leoni

patty_dordtse valkjes

dus lekker weer naar huisje toe. ;D

succes vanavond

groetjes patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Gerda

:) :) :) :) :)
Jippie

Punkie mag naar huis. Fantastisch dat je haar vanavond al mag ophalen. Verwen haar maar lekker.
Wel blijven vertellen hoe het met haar gaat hoor!

Groetjes Gerda

leoni

22 februari 2005, 15:53:08 #112 Last Edit: 22 februari 2005, 15:56:00 by leoni
hallo

ja dat zal ik doen ;D
ga jij ook naar die  22 mei 2005 NOP in Oerle ?

groetjes leoni

Paul

Hoi Leoni,

Wat fijn dat je Punkie vanavond weer op kon halen :-)
Hoe gaat het nu met dat ene pootje is hij er al een beetje handig in of gaat alles nog moeizaam?

Groetjes, Paul

leoni

hallo

het gaat heel goed het is er echt helemaal af je ziet geen klein stuk meer ze kan er zo mee draaien en hinkelen.
hij mag al terug bij parel maar dat doe ik liever morgen want dan kan ik er een beetje op letten en dan heeft ze nu nog even rust.
toen feld haar ging halen en ze horde mij ging ze fluiten :D

groetjes leoni

Gerda

Hoi Leoni,

Wat fijn dat het zo goed gaat met Punkie. Ze verlangde waarschijnlijk wel erg naar je terug. Leuk dat ze begon te fluiten.
Ik denk niet dat ik de 22ste kan (dienst), maar ik probeer nog iemand te vinden die het van me over kan nemen.
Groetjes Gerda

Paul

Hoi leoni,

Zo te horen weet ze zich al helemaal te redden met het pootje en weet ze al niet beter .
En wat goed dat ze meteen begon te fluiten toen ze je hoorde.
Wees in elk geval altijd voorzichtig met zijn andere pootje zeker in het begin zal dat extra kwetsbaar zijn maar na een tijdje toch ook weer extra sterk worden omdat ze alles met 1 pootje moet doen.
Ze zal morgen in elk geval weer helemaal blij zijn als ze bij haar maatje mag :-)

Groetjes, Paul

leoni

hallo

ik ging haar net eten geven en toen stond haar kooi deurtje op een kiertje open en ze klom heel senl naar buiten ze wou vliegen ik heb haar toen weer in het kooitje gezet en ze mogen er zo samen uit als ik er bij ben dan kan ik even kijken wat parel doet.

groetjes leoni

patty_dordtse valkjes

23 februari 2005, 11:01:32 #118 Last Edit: 23 februari 2005, 11:24:01 by gizmo_spikey

lekker dat ze zich sow voelt.
het is gewoon ff wennen

groetjes patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

leoni

hallo

het gaat al heel goed ze zijn bijelkaar en vinden dat erg leuk.
ze mogen ook weer los vliegen in de kamer en d at doen ze dan ook. gelukkig zit punkie niet aan haar pootje te bijten want dan zou ze de hegting lod kunnen maken.

groetjes leoni