20 juli 2025, 01:00:19

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi
Dat is heel naar dat je Naira ziek is ,het is inderdaad zodat al heb je haar nog niet gezien je er toch al aan gaat hechten , ik weet het ik heb hetzelfde meegemaakt , en al krijg je dadelijk een andert popje  net zo mooi  ,je had toch naira gewild .
Sterkte .
Groetjes Gonnie

trienke

he lin

Wat jammer dat naila niet meer komt ik leef met je mee, ik hoop dat je snel een nieuw popje vind.

groetjes Trienke en lucky

Valerie_pckapot

:'(
Heb er geen woorden voor. Hoe erg.
Hopenlijk vind je een ander mooi popje.

Riny

Hoy Lin
Ik vind het heel erg zielig voor je.
Groetjes Riny :'( :'( :-*

Marianne

Hoi Lin,

Wat erg voor jou (en Lique) ......
Je had jezelf er al op verheugd.
Hopelijk vind je snel een nieuw geparelde witmasker popje.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Christine

Wat erg van je popje en hopelijk vind je er snel weer een nieuwe veel succes

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra op het werk

Misschien wordt ze toch nog beter, toch? 't Zou toch kunnen?
Even afwachten dus! Je weet maar nooit... dan wordt het een klein wondertje! (moet je d'r naam veranderen in Miracle).

Sterkte met afwachten!
Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Lique geeft haar geen hoop meer. Heb haar net een IM gestuurd hoe het gaat. We zien het wel, maar ze was/is echt doodziek volgens lique en die weet het wel. Iedereen bedankt!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Net een IM van Lique. Ze leeft nog maar ze verwacht dat ze morgen niet meer leeft  :'(

Rianne

Ankie

Arme Lin

Wat enorm triest zeg  :'( :'(.
Ik had het je zo gegund.

Heel veel sterkte !!!

Groet van Ankie

Riny

Hallo Lin en Lique
Allebei sterkte gewenst ,ik weet hoe erg het is als je er naar moet kijken en je kunt er niets aan veranderen.
Groetjes Riny :'( :'( :'(

trienke

Gerda

Hoi Lin,

Wat erg voor jullie  :'( :'( :'(

Je gaat dus nu op zoek naar een ander popje? Ga je die ook Naira noemen (of was deze alleen Naira)?
Anders kun je je nieuwe popje Suela of Chela (spreek uit tjela) noemen. Afkorting van het Spaanse Consuela wat troost betekent!!!

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

Een ander popje dat komt wel goed. Maar ik zal haar ook Naira noemen. Vind het een mooie naam. Zo vergeten we ook niet de Naira die er straks niet meer is.

Groeten, Lin