19 juli 2025, 13:29:31

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

bobbie

Citaat van: Lin op 13 augustus 2005, 16:44:56
Nel,

Beter mijn dagboek in de gaten houden. ik deze al geplaatst :)

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8591.1800.html

(ik hoop dat je op de goede pagina komt)

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

1 bladzijde te ver, maar ik ben een stapje terug gegaan.

En ja .............. ik ben schuldig  :-[ ;)

Groetjes, Nel :)

Rianne

Lin

Citaat van: Muppet op 14 augustus 2005, 15:54:11
Dus we raken weer op pad! :)

Inderdaad! Wanneer zou jij kunnen aan het einde van de week?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Dag allemaal,

Ik heb heel slecht nieuws  :'( Kreeg net een IM van Lique dat Naira het witmasker geparelde popje erg ziek is.. Zij zal het niet gaan redden  :'(

Ook al heb ik haar niet gezien ik ben er best kapot van, toch wel tranen in mijn ogen.

Groeten, een zeer bedroefde Lin

Rianne

Ah nee.... arm valkje... :'( Kan me voorstellen dat je er kapot van bent, je had je er zo op verheugd. Hoop op een wonder, misschien haalt ze het?

Wat Kaiyo betreft, ik kan deze week de 19e, of volgende week de 26e. Ik hoop dat de gedachte aan Kaiyo je een beetje kan troosten, het is zo'n mooi mannetje. :)

Kirsten

Hoi Lin,

wat een verdrietig bericht, ik hoop ook op een wondertje,. enig idee wat ze heeft?,. Vind het erg rot voor je.

Groetjes,
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

zazoe

Hoi Lin,

Wat vreselijk jammer dat Naira het niet gaat redden. :(

Ik hoop dat dat kleine mannetje je een beetje op kan vrolijken! :-*

Liefs, Sanne.

Petra op het werk

Agossie Lin, wat een naar bericht van Naira! :'(
Is er niet een kleine kans dat ze het toch gaat redden?

Wel heel erg leuk dat je volgende week (of deze week nog) Kaiyo kunt halen, maar dit berichtje zet er wel een beetje een domper op! Tja, je weet dat zoiets kan gebeuren, maar toch! Heel veel sterkte ermee!

Liefs,
Petra

Lin

Hey,

Naira leeft nog wel maar zit bol enz en volgens lique is ze echt doodziek, ze weet niet wat het is. Ik heb met Lique gesproken over een ander valkje. Maar dat is niet zeker dat het een pop is wordt dus weer veren opsturen. Ik houd jullie op de hoogte. En ik ben best verdrietig..

Groeten, Lin

p.s. Rianne je hoort het nog wel.Maandag begin ik met mijn baan!

hippysuus

Hoi Lin, wat naar dat Naira zo ziek is! Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen en dat ze weer beter wordt!!

bobbie

Hoi Lin,

Wat  rot zeg  :-\ :( van kleine Naira. Je gaat je zo snel hechten. Je hebt ook al een naam gegeven, dat maakt het nog intiemer, en nu is ze ziek  :'(

Heel veel sterkte ermee.

Groetjes, Nel

~Natas~

Hoi Lin,

Oh jeetje zeg das zeker balen.
Ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent, want je verheugd je er toch op.
Nou wie weet ik de toekomst, krijg je van Lique en Peter nog wel een mooi valkje.
Mooie foto's van Kaiyo tis echt een BEAUTY om te zien zeg.
Geniet lekker van deze mooie valk.
Succes met je nieuwe baan.

Groetjes,

Natas en Joepie

♪ Marlies

Hoi Lin,
Je mailde wel dat je een ander popje kreeg, maar ik lees nu pas dat ze ziek is. Misschien komt ze er nog bovenop, geef de moed niet op hoor.
Met je mannetje gaat het goed.

Sterkte
Marlies

carco

Hoi Lin
Wat erg van Naira, maar misschien valt het wel mee joh en komt ze er inderdaad bovenop:moed houden hoor.
Je hebt in ieder geval afleiding genoeg met je baan.Ik hoop dat je het daar heel erg naar je zin gaat krijgen!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Gerda

Hoi Lin,

Ik zag de titel en die beloofde niet veel goeds.
Wat een verdrietig nieuws van Naira. Maar je weet maar nooit, misschien wordt ze toch nog beter!!

In ieder geval heel veel sterkte. Het is heel sneu voor je en voor Lique natuurlijk ook!!!

Groetjes Gerda