18 juli 2025, 21:41:51

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Christine

gefeliciteerd met je baan  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Chica1984

Ik heb terug gebladerd en de jongen gezien. Ik was al benieuwd naar de jongen uit je eerste nest. Had wel wat gelezen op de eerst bladzijdes.
Maar waren er niet 3 lutino's en 3 albino's(zielig voor die 2 albino'tjes :'( )?

Nestje 2 is ook mooi. Leuk dat Tiamo split is. Zal vast wel voor uitgebreide nestjes zorgen, hahaha.

En wat jammer van nestje 3, maar die geparelde witmasker is wel cool.
Dus je gaat ook nog es uitbreiden. Waarom houden ze die mutatie namen niet gewoon kort en makkelijk? Gepareld wimasker split voor gepareld en een cinnamon split geelwang....Oi  :o Dan heb ik het makkelijk met lutino en gepareld(al hoop ik niet dat die van mij  een man en een pop zijn. Hoop dat ik gewoon twee mannen heb of twee poppen)
Maarre Ayla en Tiamo zijn vorig maand dus nog bezig geweest heb ik gelezen en gezien. Denk je dat er een vierde nest aankomt?

~Natas~

Hoi Lin,

Ja ik weet het en ik schaam me diep  :-[ maar ik heb echt al een tijdje je dagboek niet meer gevolgd.
Maar je weet ook de oorzaak gelukkig en daarom werd het weer eens hoogtijd.
GEFELICITEERD met je NIEUWE BAAN[/b][/color]
En hopelijk krijg je het erg naar je zin, ben erg benieuwd naar de uren die je krijgt.
En 2 nieuwe valkjes erbij geweldig gewoon, je hebt het verdiend en er hard voor gewerkt.
Succes verder  ;)

Groetjes,

Natas

Lin

Citaat van: Chica1984 op  3 augustus 2005, 21:28:37
Ik heb terug gebladerd en de jongen gezien. Ik was al benieuwd naar de jongen uit je eerste nest. Had wel wat gelezen op de eerst bladzijdes.
Maar waren er niet 3 lutino's en 3 albino's(zielig voor die 2 albino'tjes :'( )?

Maarre Ayla en Tiamo zijn vorig maand dus nog bezig geweest heb ik gelezen en gezien. Denk je dat er een vierde nest aankomt?

Hey,

nog even voor de duidelijkheid. dit zijn de jongen die het overleefd hebben:

1e nest: lutino man, geparelde lutino pop, albino man
2e nest: lutino geparelde pop (niet 100%zeker), albino man, witmasker man en lutino man
3e nest: geparelde witmasker pop, witmasker man.

Deze zijn allemaal bij mensen op het forum (deels met een dagboek) gekomen.

een vierde nest komt er echt niet dit jaar. Daarom heb ik het 3e nest aan Paul meegegeven als eitjes. Het werd gewoon teveel. In januari begin ik weer met een nest.

Citaat van: *Natas* op  3 augustus 2005, 21:33:47
Hoi Lin,

Ja ik weet het en ik schaam me diep  :-[ maar ik heb echt al een tijdje je dagboek niet meer gevolgd.
Maar je weet ook de oorzaak gelukkig en daarom werd het weer eens hoogtijd.
GEFELICITEERD met je NIEUWE BAAN[/b][/color]
En hopelijk krijg je het erg naar je zin, ben erg benieuwd naar de uren die je krijgt.
En 2 nieuwe valkjes erbij geweldig gewoon, je hebt het verdiend en er hard voor gewerkt.
Succes verder  ;)

Groetjes,

Natas

Hey Natas

Je bent weer druk aan het lezen. Leuk dat je er weer bent. Maar je hoeft je niet te schamen. Jij was vanaf het begin in mijn dagboek en altijd trouw gevolgd!

ik ben nu aangenomen voor 32 uur, van ma-do en vrijdag als ik het niet red kan ik ook werken. Ik werk van 8:30 tot 17:00 met half uur pauze. ik verdien volgens het CAO van de grafische sector.

En ik ben heel  zenuwachtig voor mijn twee aanstaande valkjes.Ik zal zo wat meer info plaatsen. en bedankt voor je compliment  :-*

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

4 augustus 2005, 15:12:19 #1759 Last Edit: 4 augustus 2005, 15:14:16 by Gerda
Hoi Linda,

Zo gauw je een foto hebt van je nieuwe aanwinsten moet je ze hier plaatsen hoor. Dan kan ik meedenken voor de namen (want ik moet ze natuurlijk wel eerst even zien :D :D).
Ik ben benieuwd, nu sta je aan de andere kant en wacht jij op een valkje in plaats van andersom  ;D.

32 uur werken is heerlijk, dat doe ik nu ook. Lekker lang weekend elke week. Anders kom ik niet aan mijn hobbies toe. Maar ik moet wel 32 uur werken anders kan ik mijn hobbies niet betalen  ;D ;D

Groetjes Gerda

zazoe

GEFELICITEERD MET JE BAAN!!
Gaaf joh, ik hoop voor je dat het bevalt!

En ik ben erg benieuwd naar nieuws over de nieuwe aanwinsten!

Liefs, Sanne.

Lin

Hey Gerda,

Ja het is heel raar. Ik denk dat ik zowat de enige ben van alle mensen met een dagboek of verhaal die het laatste jaar geen valkje erbij heeft gehad  ;D

Maar ik heb bij lique een pop, geparelde witmasker split voor fallow gereserveerd. Maar ze weet eind volgende week of de witmasker gepareld is dus dat is even afwachten.

en bij Marlies heb ik nu mijn reservering veranderd  :-X

het is van wildkleur van cinnamon naar geelwang gegaan!!!
Nu ben ik helemaal verliefd!!

Het wordt dan een cinnamon geelwang man (zonder split)
hij is nu 3 1/2 week en als ie beter in de veren zit dan gaan we een test doen om zeker te zijn dat het een man is.

Mocht het een man zijn dan is dit hem. dus iedereen even duimen!!

Lin is verliefd en dolgelukkig dat ze twee valkjes mag.

Groeten, Lin

zazoe

:-*

Ik kan hem wel opeten! ;)

Rianne

WOOHOO Wat leuk!!! ;D Dubbel valkjes geluk, wat zeg ik driedubbel want jij bent vast ook heel blij voor mij!

Gerda

Hoi Lin,

Nu ik een beetje weet wat je voor valkjes krijgt, begin ik vast met namen te spuien:

Voor (gepareld) witmasker popje - Paloma = 'duif' in het spaans (als troeltelnaampje palomita = duifje)
Voor cinnamon geelwang ventje - Pancho = afkorting voor Francisco ('een vrij man') ook spaans

Of

Voor (gepareld) witmasker popje - Diara = 'geschenk' in het afrikaans
Voor cinnamon geelwang ventje - Daudi = 'geliefd' in het Swahili (ook afrikaans)

Zeg maar wat je er van vindt, dan weet ik in welke richting ik moet zoeken.

Groetjes Gerda

Rianne

Diara vind ik leuk, lijkt ook op Tiara. :) Pancho past daar wel leuk bij.

aad

ha die linda

wou even melden jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pc doet weer normaal na een beurt van 5 uur ruim :D :D :D :D
Kan dus jaaaaaaaaaaaaaaa filmpies zien 8)

groetjes Aad

Lin

Citaat van: Sanne op  4 augustus 2005, 15:20:09
:-*

Ik kan hem wel opeten! ;)

goedgekeurd dus?? ik ben ook heelmaal verliefd. Maar ik moet eerst wachten op de uitslag of het wel een man is.

Citaat van: Muppet op  4 augustus 2005, 15:34:20
WOOHOO Wat leuk!!! ;D Dubbel valkjes geluk, wat zeg ik driedubbel want jij bent vast ook heel blij voor mij!

ik ben ook wel zenuwachtig voor tiara. voor het eerst dat we niet valkjes gaan verkopen maar een kopen. ik ben best nerveus nu al.

Citaat van: Gerda op  4 augustus 2005, 16:00:26
Hoi Lin,

Zeg maar wat je er van vindt, dan weet ik in welke richting ik moet zoeken.

Groetjes Gerda

Hey gerda,

ik ben heel zeikerig betreft namen. Maar eindigend op een a bij een pop en man een o. Maar dat had je al goed. Verder vind ik de namen iets te hard klinken. misschien iets met een n,l,j,s, erin?? ik las bij Nel over Niara. zoiets vind ik mooi.

maar iedereen mag mee helpen als je iets te binnen schiet!

Citaat van: aad op  4 augustus 2005, 23:00:54
ha die linda

wou even melden jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pc doet weer normaal na een beurt van 5 uur ruim :D :D :D :D
Kan dus jaaaaaaaaaaaaaaa filmpies zien 8)

groetjes Aad

Ha die Aad,

gelukkig dat je pc het weer doet. En leuk dat je nu alle filmpjes kan zien. Als ik weer jongen heb kan je tenminste alles volgen als je dat wil.

Groeten, Lin

gonnie

Hoi
Gefeliciteerd met je nieuwe baan , geweldig voor je ,en nog nieuwe valkjes erbij fantastische . het gaat dus helemaal goed bij jou. .
Groetjes Gonnie

Lin

Hey Gonnie,

Ja het zijn zeer mooie tijden!  ;D

Groeten, Lin