18 juli 2025, 21:42:28

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Rianne

Die onderste foto is echt mooi! :)

Petra en Cheeky

Wat een prachtige foto's zeg van de hele beestenboel, en uiteraard ook van jullie! Gezellig zo joh, een reunie!

Groetjes,
Petra

Valerie

Erg goed, van je samenvatting! :)
Nou, nu maar duimen dat je de teksten mag schrijven voor die website, dat ze de grote stap maar wagen. :)
Wel een lang gesprek zeg.  :o

Bianca

Wauw wat een mooie foto's zeg, het ziet er naar uit dat jullie het goed naar je zin hebben gehad!
Wel super balen want ik kan gewoon weer de filmpjes niet zien, echt heeeeeeel raar want ik upload zelf ook filmpjes met zippy, maar daar heb ik dan geen problemen mee.........pfffffffft
baal baal baal....
Nou hoef je ze ook niet meer dubbel te uploaden...

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Lin

Citaat van: Henry op 27 juli 2005, 17:50:43
                                        he lin&rianne

nou lekker op pad geweest he.nou ik had begrepen dat het dus een geslaagt dagje uit was.

henry

Inderdaad een leuke dag. leuk om andere valkjes en mensen te ontmoeten! hoe gaat het met Awan nog lief en hoe fluit is?

Hey Gerda,
Ik heb het aangepast. Maar wat weinig fotos van Nezumi.:-[

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 27 juli 2005, 18:51:16
Wat een prachtige foto's zeg van de hele beestenboel, en uiteraard ook van jullie! Gezellig zo joh, een reunie!

Groetjes,
Petra

Dank je. Open dag organiseren?

Citaat van: Valerie op 27 juli 2005, 19:44:10
Erg goed, van je samenvatting! :)
Nou, nu maar duimen dat je de teksten mag schrijven voor die website, dat ze de grote stap maar wagen. :)
Wel een lang gesprek zeg.  :o

Samenvatting is inderdaad wel handig. Ik hoop ook dat ze me aannemen, maar het gesprek was erg vermoeiend, 2 kilo eraf  ::)

Citaat van: Bianca op 27 juli 2005, 19:52:01
Wauw wat een mooie foto's zeg, het ziet er naar uit dat jullie het goed naar je zin hebben gehad!
Wel super balen want ik kan gewoon weer de filmpjes niet zien, echt heeeeeeel raar want ik upload zelf ook filmpjes met zippy, maar daar heb ik dan geen problemen mee.........pfffffffft
baal baal baal....
Nou hoef je ze ook niet meer dubbel te uploaden...

Groetjes Bianca

Nou lekker dan  ::) Inderdaad erg raar. Hoe kan dat nou?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

Hee wat leuk dat je bij Grisha (en co) bent wezen kijken!
Erg mooie foto's, vooral die laatste van Grisha is prachtig, en wat zit Azul stoer op je knie! :)

Is het familietrekje van het hoofd aandachtig schuin houden ook besproken? ;)

Wat is het toch een mooi mannetje he? :-* ;D
Voor zover de Milo reclame. 8)

Ik duim voor je dat het wat wordt met de mogelijke nieuwe baan!

Liefs, Sanne.

Petra en Cheeky

Citaat van: Lin op 28 juli 2005, 14:58:54

Groetjes,
Petra

Open dag? LEUKKKKK!!!
Groetjes,
Petra

Lin

Citaat van: Sanne op 28 juli 2005, 19:58:18
Hee wat leuk dat je bij Grisha (en co) bent wezen kijken!
Erg mooie foto's, vooral die laatste van Grisha is prachtig, en wat zit Azul stoer op je knie! :)

Is het familietrekje van het hoofd aandachtig schuin houden ook besproken? ;)
Wat is het toch een mooi mannetje he? :-* ;D
Voor zover de Milo reclame. 8)

Ik duim voor je dat het wat wordt met de mogelijke nieuwe baan!

Liefs, Sanne.

Hey Sanne,

Ik heb de schattige fotos van Milo en je andere valkjes al bewonderd. Ach wat een schattig kopje zo op de foto!  :-* Het schuinhouden hebben we volgens mij wel besproken maar ik heb het Grisha niet zien doen. Maar ja die had ook andere 'ouders'  :D en nieuws over de baan ga ik zo melden!

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 29 juli 2005, 20:20:18
Citaat van: Lin op 28 juli 2005, 14:58:54

Groetjes,
Petra

Open dag? LEUKKKKK!!!
Groetjes,
Petra

ik wil best wel een open dag houden als ik kleine valkjes heb hoor.

Citaat van: Bonnie op 29 juli 2005, 11:45:54
wat een mooie foto's, leuk hoor zoveel contact nog he? :)

He bonnie,

tja ik tref het wel al mijn valkjes zijn op het forum gekomen. en ze zijn super terecht gekomen, ben zeer gelukkig.

Groeten, Lin

Lin

2 augustus 2005, 13:43:19 #1748 Last Edit: 2 augustus 2005, 13:45:10 by Lin
en even over mij:

Nou ik ben afgelopen dagen vanaf donderdag tot zaterdag middag bij Rianne (muppet) geslapen en naar de kermis geweest. EERUUG gezellig.. te gezellig. Maar ik heb geprobeerd om valkje tinco het aanvulluh melodietje te leren fluiten. Maar dat is niet gelukt  ::) Daar moet rianne maar verder mee oefenen.

Verder ben ik gisteren gebeld door dat bedrijf waar ik vorige week maandag 3 1/2 heb gezeten en...

IK BEN AANGENOMEN!!!

Echt onwijs gaaf!! Voor hoeveel uur ik mag werken is niet bekend. Dat ligt aan de hoeveelheid werk. Vanavond ga ik heen om alle zakelijke dingen te regelen.

Wanneer ik een baan had mag ik een valkje erbij. Dsu ik heb meteen gereserveerd (nu maar hopen dat ik de proeftijd doorkom!) bij Lique en marlies.

Bij lique heb ik een geparelde witmasker pop split voor gepareld gerserveerd. Er is van het weekend een geboren en nu dus maar hopen dat het straks pareltjes heeft.

en bij Marlies heb ik een gepareld split voor {X1:  lutino} {X2: cinnamon geelwang} geresveerd maar aangezien ik niet zo weg ben van grijze wildkleur denk ik erover na om een cinnamon split geelwang man te nemen. Maar daar IM ik marlies nu over.

De berekeningen worden dan:

Moeder:witmasker gepareld split voor fallow
Vader:gepareld split voor {X1:  lutino} {X2: cinnamon geelwang}

man afkomst:
25% gepareld split voor fallow witmasker {X1:  lutino}
25% gepareld split voor fallow witmasker {X1:  cinnamon geelwang}
25% gepareld split voor witmasker {X1:  lutino}
25% gepareld split voor witmasker {X1:  cinnamon geelwang}

pop afkomst:
25% lutino gepareld split voor fallow witmasker
25% cinnamon gepareld geelwang split voor fallow witmasker
25% lutino gepareld split voor witmasker
25% cinnamon gepareld geelwang split voor witmasker

of als ik cinnamon neem:

Moeder:witmasker gepareld split voor fallow
Vader:cinnamon split voor {X2: geelwang}

man afkomst:
25% wildkleur split voor fallow witmasker {X1:  cinnamon} {X2: gepareld}
25% wildkleur split voor fallow witmasker {X1:  cinnamon geelwang} {X2: gepareld}
25% wildkleur split voor witmasker {X1:  cinnamon} {X2: gepareld}
25% wildkleur split voor witmasker {X1:  cinnamon geelwang} {X2: gepareld}

pop afkomst:
25% cinnamon split voor fallow witmasker
25% cinnamon geelwang split voor fallow witmasker
25% cinnamon split voor witmasker
25% cinnamon geelwang split voor witmasker

Wel jammer dat je niet alle splitten weet als je bijv. een wildkleur heb. Maar ik vind het bij beide berekeningen een mooi koppel. ;D ;D

maar nu zoek ik nog een naam voor  de geparelde witmasker pop en de wildkleur of cinnamon. Mijn voorkeur gaat uit naar een naam met betekenis en voor de pop eindigend op een A (of y). bij de man op een O.

En waarom. tja de meeste hebben dat.. Ayla tiamo, milo, Grisha, tinco en ruby. ik heb in Riannes dagboek al mooie namen gezien maar eerst even kijken welke zij neemt.

Nou nog even een laatste opmerking. Ik ben over de 3000 posts heen. Wat veel eigenlijk  ;D

Groeten, Lin

aad

ha linda

Ik schaam me een beetje dat ik nu pas reageer,lief dat je speciaal voor mij ook op zippyvideo nog een keer filmpie zet!!
Maar zal wel aan pc liggen ,die wil (ben ik nu achter) geen AVI filmpies ,die lust tie niet denk  :(
Maar morgen komt er hulp ,dus wie weet dan weer wel !!
B.T.W leuke foto,s weer  :)
En gefeliciteerd met je baan. :D. en 3000 posts tjeeeee wat ben jij een klep zeg ;D ;D ;D ;D

Groetjes Aad

Chica1984

Jij zet ook in mijn dagboek, dus ik ook bij jouw. Gefeliciteerd met je baan. En succes met de koppels. Ik heb het dagboek nog niet helemaal gelezen, maar heb je nou ook tamme valkjes in huis of alleen in de voliere.

Gerda

Hoi Linda,

Van harte gefeliciteerd met je baan (en je twee nieuwe valkjes ;)).

Leuk hoor!!!
Groetjes Gerda

♪ Marlies

He Lin, super dat je nu een baan hebt. Ook al zijn het misschien niet veel uren, je kunt in elk geval aan de slag en werkervaring opdoen.

En natuurlijk last but not least valkjes erbij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het cinnamon mannetje is misschien ook nog split gepareld, maar dat weet ik niet zeker.

Rianne

Hey, ik had je gister al een sms gestuurd maar alsnog gefeliciteerd! Ik hoop dat je het daar naar je zin krijgt!

Lin

Citaat van: aad op  2 augustus 2005, 13:55:25
ha linda

Ik schaam me een beetje dat ik nu pas reageer,lief dat je speciaal voor mij ook op zippyvideo nog een keer filmpie zet!!
Maar zal wel aan pc liggen ,die wil (ben ik nu achter) geen AVI filmpies ,die lust tie niet denk  :(
Maar morgen komt er hulp ,dus wie weet dan weer wel !!
B.T.W leuke foto,s weer  :)
En gefeliciteerd met je baan. :D. en 3000 posts tjeeeee wat ben jij een klep zeg ;D ;D ;D ;D

Groetjes Aad

tjonge jonge zal nog eens wat voor je doen  ;) ik hoop dat er ooit een oplossing komt voor het probleem. en bedankt voor je felicitatie! en ja... 3000 post. Maar dat gaat hard als je vaak in dagboeken reageerd.

Citaat van: Chica1984 op  2 augustus 2005, 14:52:34
Jij zet ook in mijn dagboek, dus ik ook bij jouw. Gefeliciteerd met je baan. En succes met de koppels. Ik heb het dagboek nog niet helemaal gelezen, maar heb je nou ook tamme valkjes in huis of alleen in de voliere.

Dank je. Ik heb een koppel binnen en er komen er dit jaar nog twee valkjes bij.Als je een paar blz. terug gaat in mijn dagboek zie je een samenvating van al mijn jongen van dit jaar.

Citaat van: Gerda op  2 augustus 2005, 16:12:38
Hoi Linda,

Van harte gefeliciteerd met je baan (en je twee nieuwe valkjes ;)).

Leuk hoor!!!
Groetjes Gerda

HEEY!!!
dank je en ja ik ben nu al zeer nerveus over de valkjes die eraan komen. zodra ik meer weet laat zet ik het meteen hier neer.

Citaat van: marlies op  2 augustus 2005, 16:32:55
He Lin, super dat je nu een baan hebt. Ook al zijn het misschien niet veel uren, je kunt in elk geval aan de slag en werkervaring opdoen.

En natuurlijk last but not least valkjes erbij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het cinnamon mannetje is misschien ook nog split gepareld, maar dat weet ik niet zeker.

Dank je. Het ging inderdaad erg snel. Ik ben nog een beetje in shock. maar ik heb nu een half jaar contract voor 32 uur en ik begin 22 augstus. dus ik kan me goed voorbereiden op mijn baan en mijn toekomstige valkjes. En split voor gepareld zou erg leuk zijn!

Hey Muppet,

Nogmaals bedankt.

Groeten, Lin